Deel 1 van de speciale updates met Gwen

Fiona: Wat is het toch ook een mooi weertje, tijd om eventjes een wandelingetje te maken!

Gwen: Ik zeg toch, van smurfen kan je wel degelijk slaan!
Simsfreak: Maar smurfen zijn te klein om te slaan…
Gwen: Ooh, je bedoelt waarschijnlijk dat ik beter op ze kan gaan staan en stampen? Ja, dat is een goed idee!
Simsfreak: Ah, laat ook maar.

Fiona: Oh, nee, wie is dat, toch niet die gekke vrouw genaamd Gwen Fehn die van roze houdt? Ik moet me snel achter die boom verstoppen.

Gwen: Wanneer begin je me nou eens te begrijpen? Smurfen zijn de duivel himself! Je snapt toch wel dat ze dood moeten? We moeten eigenlijk gewoon op ze schieten met die leuke roze wapens!
Simsfreak: Denk je niet dat je een beetje te ver gaat?
Gwen: Ik, te ver gaan? Bij smurfenjacht kun je niet te ver gaan!

Fiona: Ik moet haar gewoon laten schrikken! 3…. 2….. 1….. BOE!
Gwen: Whaahaa, waar zijn die smurfen!?!

Gwen: Oh, jij bent het, ik was eventjes bang dat het de smurfen waren! Maar wacht is, ben jij niet de aanvoerder van de smurfen?
Fiona: Ik zou willen dat ik hun aanvoerder mocht zijn! Het zijn zo geweldige wezens!

Fiona: Dus jij bent Gwen?
Gwen: Ja, ik ben de oppermachtige Gwen die de wereld en al zijn smurfen aankan in haar eentje!
Simsfreak: Ooh, en ik dan? Ik ben het brein van van Gwen, aangenaam! Dus jij bent Fiona?
Fiona: Wie zei dat?

Simsfreak: Ik, de maker van Gwen, zoals ik net heb verteld, ik zorg ervoor dat ze niet zulke stomme dingen doet…
Gwen: Wat, hoezo stomme dingen?
Fiona: Had ik die ook maar, grrr.
Deetui: Die heb je ook, maar ik hoef mezelf niet op de voorgrond te prijzen.
Fiona: Wie is dit nou weer?
Deetui: Ik ben jou brein.

Gwen: Ooh dat is zo oneerlijk, ik heb me altijd al bijzonder gevonden, en nu niet meer…
Fiona: Haha, nou ben ik ook speciaal! Nananana!

Deetui: Dames, dames, laten we dit gesprek maar zittend verder houden, voordat er ongelukken gebeuren.
Simsfreak: Daar ben ik het mee eens!