Ik ben echt niet boos

Ik blijf me verbazen over hoe je per week de regels aanpast of aanvult afhankelijk van de situatie op dat moment. Juist omdat het een wedstrijd betreft, zijn er aan het begin regels afgesproken die voor iedereen gelden.
Dit houdt o.a. in dat er is afgesproken wanneer een opdracht moet worden ingeleverd, van en tot wanneer er gestemd kan worden en wanneer de uitslag en de nieuwe opdracht op de site staan.
Als je spreekt van een "wedstrijd" moet iedereen zich aan de geldende regels houden, jij dus ook.
De aanpassing vorige week i.v.m. je eigen, te late en niet complete, inzending vond ik al niet terecht (hoewel ik je huis op zich erg mooi vond), dus als je deze week de regels weer aanpast omdat er maar 1 correcte inzending op tijd is ingestuurd, ben je naar mijn idee verkeerd bezig.
Ik wil wel heel duidelijk aangeven dat het me absoluut niet gaat om het "winnen" want dat maakt me echt niet uit, ik vind het bouwen op zich leuk genoeg.

Ik stoor me echter wel aan al die aanpassingen van de regels die, vrij selectief, per week worden toegepast. Ik heb je hier ook persoonlijk al een keer naar gevraagd, maar wil het nu ook hier als reactie achterlaten.
Ik blijf zeggen dat ik het een hele leuke wedstrijd vind met uitdagende opdrachten, maar ik vraag je nogmaals vriendelijk of jij je ook aan de regels wilt houden die je zelf bij het begin voor iedereen hebt opgesteld. Het wordt anders totaal onduidelijk waar iedereen zich aan moet houden en het idee van een "wedstrijd" gaat dan volledig verloren.
Reacties zijn welkom.