Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 10 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 6
Afbeelding
Met Rafaels arm om me heen zat ik op de bank.
‘Louise…’ Begon Rafael. ‘Ik zat te denken, is het misschien geen idee om aan kinderen te beginnen? Hoe denk jij daar over?’
‘Mmm… We zijn oud genoeg, het lijkt me wel een goede tijd om eens te proberen.’ Ik lachte naar Rafael.

Afbeelding
Na een paar keren zelf proberen besloten we naar de dokter te gaan voor advies. We moesten veel informatie geven, zoals mijn laatste periode.

Afbeelding
We deden wat de dokter zei, maar het wou niet echt lukken om zwanger te worden ik begon me ernstig zorgen te maken.

Afbeelding
Op een dag maakte ik me zo’n zorgen dat we ruzie kregen.
‘Rafael, ik kan het niet meer aan! Er is gewoon iets mis.’
‘Nee! Denk dat niet, zo moet je niet gaan denken.’
‘Jawel Rafael!’ Mijn stem haperde. ‘Er is iets mis, of met mij of met jou.’

Afbeelding
Rafael greep mijn pols vast. Ik schrok.
‘Nee Louise. Stop ermee!’ Schreeuwde hij. Met een doordringende blik keek hij me aan. Ik hield mijn mond en keek hem geschrokken aan.

Afbeelding
Hij duwde me over de tafel.
‘We proberen het gewoon nog een keer. Lukt het dan niet, nog een keer. En anders gaan we gewoon terug naar de dokter.’ Zei Rafael rustig. Ik knikte en kuste hem.
‘Ik hou van je.’ Fluisterde ik. Maar toch was ik nog bang dat er iets was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 7
Afbeelding
We zaten bij de dokter, voor de zoveelste keer. De dokter keek naar onze gegevens op de computer. ‘Omdat er al veel is geprobeerd vrees ik dat er misschien iets aan de hand kan zijn.’ Zei de dokter. Ik keek angstig. ‘Om dit vast te stellen beveel ik jullie aan een onderzoek te ondergaan. Hierbij moeten jullie beide een beetje urine afgeven.’ Rafael keek naar mij. Ik knikte.
‘Oké, we doen het.’ Zei Rafael. De dokter gaf ons twee potjes om onze urine in te doen.

Afbeelding
We kwamen terug van de WC en gaven de dokter de potjes met urine. Nu werd het wachten, wachten op de uitslag.

Afbeelding
Het was een paar dagen later, VJ was op bezoek. Ik vertelde hem alles van de laatste tijd, alle dokter bezoeken en van de laatste keer. Hij was heel meelevend. Ik vond het fijn dat ik bij iemand alles eruit kon gooien. Ook vertelde hij dat hij was ingetrokken in zijn nieuwe huis.

Afbeelding
VJ ging naar huis.
‘Weet je wat?’ Zei hij.
‘Wat?’
‘Kom binnenkort maar eens bij mij op bezoek, kun je m’n nieuw huisje zien.’
‘Is goed!’ Ik gaf hem een knuffel en hij ging naar huis.

Afbeelding
Zo gezegd, zo gedaan, ik ging twee dagen later bij VJ op bezoek. Hij had een prachtig huis. Samen zaten we op de bank en praatten over leuke dingen. We lachten samen, totdat weer het onderwerp naar boven kwam van zwangerschap.

Afbeelding
VJ kwam naast me zitten. Hij sloeg zijn arm om me heen.
‘Ik weet zeker dat het goed komt.’ Zei hij tegen me. ‘Jij gaat kinderen krijgen.’ Ik voelde me warm, het was veilig in VJ’s armen.

Afbeelding
VJ leidde me rond door het huis. Het laatste was de slaapkamer, die was prachtig.
‘Echt een mooi huis en zeer mooie slaapkamer.’ Zei ik.
‘Dankje! Moet je het bed voelen, ligt super fijn.’

Afbeelding
Ik plofte op bed en ging liggen. VJ kwam naast me liggen.
‘Je hebt gelijk, heerlijk bedje. Ik geloof zeker dat je hier goed kunt slapen.’ VJ lachte.
‘Ja zeker.’

Afbeelding
VJ kwam dichter bij, ik ging tegen hem aanliggen. Opeens raakte zijn lippen de mijne. Hij rolde over me heen. VJ stopte even.
‘Sorry…’ Zei hij. ‘We kunnen beter stoppen.’
‘Nee…’ Zei ik en zoende hem.

Afbeelding
We verdwenen onder de dekens. Er was geen moment dat ik aan Rafael dacht, ik ging op in het speciale moment met mijn beste vriend.

Afbeelding
In ons ondergoed lagen we in elkaars armen, totdat ik me realiseerde wat ik had gedaan. Ik was vreemdgegaan, ik had Rafael bedrogen. Ik sprong van bed.
‘Dit was verkeerd.’ Zei ik terwijl ik mijn kleren aantrok. ‘Ik had het nooit moeten doen.’ Ik pakte mijn kleren en liep zonder dat VJ nog iets kon zeggen de deur uit. Alles ging fout.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 6&7

Hoofdstuk 8
Afbeelding
‘De uitslag is bekend, ik zal het maar vertellen. Uit de uitslag is gebleken dat Rafael voor 95% onvruchtbaar is.’ Vertelde de dokter. Ik schrok, maar aan de andere kant was ik blij dat ik zelf wel vruchtbaar was. Ik keek naast me naar Rafael die er verslagen uitzag. Ik pakte zijn hand vast.

Afbeelding
‘Dus…’ Begon Rafael. ‘Er is een kans van 5% dat we een kind krijgen?’
‘Dat klopt.’ Zei de dokter.
‘Het lukt ons gewoon Rafael.’ Ik keek hem hoopvol aan.
‘Kunnen we gaan?’ Vroeg Rafael.
‘Natuurlijk.’ Knikte de dokter. Verslagen liep Rafael de kamer uit en ik volgde.

Afbeelding
Mijn moeder kreeg alles mee. Ze had medelijden met Rafael, iets wat ik niet van haar gewend was. Ondertussen was het ook alweer meer dan een maand geleden sinds ik VJ had gezien.

Afbeelding
Op een avond toen ik alleen thuis was ging de deur opeens open.
‘Louise, het spijt me!’ VJ leunde tegen de deur. ‘Ik heb alles verpest, ik wil je niet kwijt. Ik wil dat je gelukkig wordt met Rafael.’

Afbeelding
‘VJ, ik ben zwanger.’ Zuchtte ik. VJ’s blik veranderde, hij leek geschrokken.
‘Van Rafael? Is het eindelijk gelukt?’
‘Nee VJ, Rafael is onvruchtbaar. Ik weet 99% zeker dat het van jou is.’ VJ staarde me ongelovig aan.

Afbeelding
Ik liep naar hem toe en hij naar mij. Ik vloog in zijn armen.
‘Ik hou van je VJ.’ Zei ik zacht. ‘Ik realiseer me nu pas dat jij degene bent waar ik al die tijd al van hou.’
‘Ik hou van je.’ VJ gaf me een zoen op m’n wang. ‘Ik moet gaan.’ Hij gaf me nog een stevige knuffel en liep de deur uit.

Afbeelding
Het was tijd om het ook aan Rafael te vertellen.
‘Rafael…’ Begon ik. ‘Ik ben zwanger.’
‘Wat? Nee, je liegt! Dit is geweldig, wat een geluk.’ Hij kwam naar me toe en zoende me.
‘Nee, nee, Rafael.’
‘Wat?’ Hij liet me los.

Afbeelding
‘Ik denk dat het niet van jou is…’
‘Hoe bedoel je niet van mij?’ Zei hij en keek verbaad. ‘Nee… Louise!’ Hij stormde de trap op.

Afbeelding
Na een paar minuutjes liep ik voorzichtig naar boven, de slaapkamer op. Rafael zat verslagen op de rand van het bed. Ik kroop achter hem en sloeg mijn armen om hem heen. Even was het rustig, totdat hij me wegduwde en opstond.

Afbeelding
Hij begon te schreeuwen.
‘Hoe kun je Louise! Ik krijg al een hele slag, omdat ik zo goed als onvruchtbaar ben, dan denk ik dat we heel veel geluk hadden… Maar nee, je ging vreemd! Mijn leven valt in elkaar. En, met wie eigenlijk, ik heb het recht om het te weten.’

Afbeelding
‘Het was VJ.’ Zuchtte ik. Ik keek angstig.
‘Wat? Niet te geloven! Weet je wat Louise… Morgen ben ik hier weg. Het is over, ik wil scheiden.’ Ik slikte mijn tranen weg, nog begon ik bijna te huilen, al wist ik dat het beter was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 8

Dankje! :)
Het kind is trouwens nog niet geboren :P

Ben nu bezig met een huis, want ik wil ze graag laten verhuizen xd
Ik ben niet zo goed in bouwen, dus het is niet heel geweldig XD

Afbeelding

Nog tips of ideeën? :)
Ideeën voor de tuin en inrichting zou ik fijn vinden (A)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie