Noowhh, mijn concert van vanavond gaat niet door omdat de band terug naar huis moest wegens medical problems T-T En het was nog Jos' cadeautje ook :c
Njaa gelukkig gaat het pyjama feestje met Janneke en Jos alsnog door, dus dat wordt wel echt super gezellig vanavond ;DD
We gaan zo weg, puppies kijken! Het zijn al echte hondjes geworden <33
Ik kan echt niet wachten, zo spannend, vooral omdat ons hondje erbij zit
Nog 1 maandje en we hebben een dreumes in huis <3
Vandaag alleen thuis, m'n broertje heeft een toernooi, alleen ik moet zo veel voor school doen dat ik jammer genoeg niet mee kan. En er zat net een wesp in huis, en ik ben bang voor wespen. Gelukkig vond ie gauw de deur weer. En er zit een irritante bromvlieg in huis, die beesten zijn echt dom.
Dat wordt vandaag dus veel leren en boeken lezen voor school ):
Gisteren hebben we in de straat alles lopen versieren voor het EK, niet dat we echt z'n voetbal fan zijn maar toch, leuk om met de buurt mee te doen. Maar goed, uit eindelijk half 4 snachts geworden en moest er om 7 ong weer uit. Ans heeft slaap te kort. En nu lig ik lekker op de tuinbank op t balkon een boek te lezen op m'n iPad
Ik wil kwijt dat ik net buiten een broodje aan het eten was toen mijn kat aankwam met een kikker! Mijn zusje en ik hele hard gillen en wegrennen maar nu kunnen we de kikker niet meer vinden. Nouja de buurvrouw kan hem niet meer vinden.
Zucht, eindelijk na een halfjaar mijn wachtwoord veranderd.. Ik heb echt al achterlijk lang die standaard code die je krijgt als je je wachtwoord kwijtraakt om in te loggen ^^ En nee, zoals ik ook al eens tegen Elisa heb gezegd, ik raakte hem niet om de dag kwijt, maar ik was gewoon te lui om hem te veranderen sinds ik hem was kwijtgeraakt
En en en oh ja, mensen vergelijken Avril met Hayley.. Oh yeah, ze lijken ook echt op elkaar qua stijl 0.o
Groep met wie ik een film heb gemaakt doet nu heel depri, ander groepje heeft ook een film en die heeft een hele mooie trailer dus iemand van mijn groepje is daar jaloers op, er wordt telkens ruzie gemaakt, en ik ben de gene die alles staande moet blijven houden, ik hoef alleen te monteren, want het filmen is al gedaan gelukkig, maar ik vind het niet leuk zo.
Ben vandaag naar de makro geweest. Ze hadden een actie waardoor je 3 games kon halen en er maar 2 hoefde te betalen. Ik heb TLOZ Skyward Sword, Xenoblade Chronicles en New Super Mario Bros Wii gekocht. Een paar games die ik toch al een hele tijd wou kopen. Ben echt blij nu
Mijn vader heeft de sims van de computer afgedonderd. Alle saves weg, downloads, echt alles weg. Nou kan ik weer lekker alles opnieuw gaan installeren, maar dat mag weer niet op een van de computers beneden.
Mijn pa haat de sims, en mijn broer wil het ook niet op een computer.
Ik doe het wel gewoon anders heb ik zoveel geld weggegooid...
Net gefietst met m'n ouders. Zijn we bij het water bij de waterskibaan wat gaan eten en weer teruggefietst. Het was tijdens het fietsen lekker, maar nu heb ik het snikheet. Zometeen weer duits boek lezen en scheikunde leren.
De puppies waren super schattig
Als je ze aaide vielen ze om <33
En allemaal piepen en als moeders erbij was werden ze super druk en toen mama weer weg was gingen ze allemaal slapen <333
OVer 3 weken gaan we weer kijken en de week daarop gaan we de puppy halen!
En de sims doet gemeen, als ik wat wil aanpassen, moet dat ding "materiaal installeren" ofzo. En dan laadt hij eeuwig, naja, zo nog een x proberen dan.