Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

813 berichten • Pagina 10 van 41

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Stemmen wedstrijd 8, p18!

Aangepast.
Dave. schreef: ...

#HOE WERKT HET?
Het stemmen kan zodra ik dat aangeef. Ieder forumlid heeft drie punten te vergeven. Je mag zelf kiezen hoe je de punten uitdeelt, je kan dus drie mooie inzendingen kiezen, maar je kan ook kiezen om één iemand drie stemmen te geven. Je kunt niet op jezelf stemmen!

Voorbeeld:
Sjon stemt op:
- Klaas.
- Suzan.
- Koos.


of:
Maartje stemt op:
- Klaas.
- Klaas.
- Klaas.


Je moet dus drie namen plaatsen, al plaats je drie keer dezelfde naam is dit ook goed. Als je stemmen niet goed verdeeld zijn, dan wordt dit niet goed gerekend, en dan zal ik dit melden. Wordt dit niet binnen de tijd veranderd, dan gelden de stemmen dus niet.

Wat dus fout zou zijn is:
Karel stemt op:
- Suzan 3x.
DIT IS FOUT!

#WEDSTRIJDEN.
Stemmen wedstrijd 1: Het gemeentehuis.
Stemmen wedstrijd 2: Bistro.
Stemmen wedstrijd 3: Mirabellenplein.
Stemmen wedstrijd 4: Kunstgalerie.
Stemmen wedstrijd 5: Buiten zwembad.
Stemmen wedstrijd 6: Familie Stanley.
Stemmen wedstrijd 7: Startershuis.
Stemmen wedstrijd 8: Bibliotheek.

...
Jullie hebben nog minder dan vier uur om te stemmen! Breng dus nog snel je stem uit!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Stemmen wedstrijd 8, p18!

De tijd is voor bij, het stemmen is om 19.00 uur gesloten.

Op de derde plaats is geëindigd: Demikoeliejoelie met 2 stemmen.
Op de tweede plaats is geëindigd: Simmie99 met 6 stemmen.
Op de eerste plaats is geëindigd: ChanCake met 37 stemmen!

Het was aan het aantal stemmen overduidelijk dat ChanCake weer gewonnen heeft! Erg knap! Ik wil Demikoeliejoelie en Simmie99 heel erg bedanken, omdat zij volgensmij tot nu toe met elke wedstrijd hebben meegedaan, jammer dat jullie nog niet gewonnen hebben, maar dat zal vast wel goed komen!

Gefeliciteed ChanCake, zou je jou inzending net als de vorige z.s.m. naar mij kunnen sturen?
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Winnaar wedstrijd 8: ChanCake!

#STEMMEN WEDSTRIJD 9.
Dave. schreef:#WEDSTRIJD 9.

Afbeelding
Alan Stanley is inmiddels te oud om nog een filmstudio op te starten, maar hij heeft grootse plannen voor zijn dochter Ellen. Hij wil namelijk voor Ellen een filmstudio laten bouwen, zodat Ellen haar eigen carrière kan opstarten, in de filmstudio.

#opdracht.
Plaats op een kavel van 60x60 de filmstudio en maak er een set naast. Je mag zelf weten wat voor thema's je in de set behandeld, als er maar een filmstudio staat met een set ernaast. Ook moet er ruimte zijn voor een paar parkeerplaatsen, en ook hier komt een metrostation. (verplicht!) Heb je geen Na Middernacht, dan kun je dus niet mee doen! (het is dus de uiteindelijke bedoeling om net zo een openbare kavel te bouwen als in Bridgeport, maar dan een andere en natuurlijk een nieuwe!)

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen maximaal budget.
- Bouw de filmstudio op een kavel van 60x60.
- Zorg dat er een overtuigende filmset naast de studio komt.
- Maximaal 8 foto's inzenden.
#inzendingen:
Rudy schreef: Rudy

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alan Stanley schreef: Alan Stanley

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
LET OP!
Dit keer weer erg weinig inzendingen, helaas. Het stemmen is gewoon standaard dus ieder mag drie stemmen uit brengen.
Ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste! Dus maak de juiste keuze!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 05/06/12 TOT 20.00 UUR EXACT!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie