Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 17 van 35

ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Cake Screens~ (Imaginary)

:wub Jullie zijn lieffig.

Oké, dus hier was ik vanochtend al mee bezig.
Alice Liddel van Alice Madness Returns. Ik denk dat dat mijn meest favoriete game op deze wereld is. (Ja, zelfs VOOR de Sims. :P ) en ik wachtte eigenlijk altijd al op een goed kapsel ervoor. Ze zal niet perfect lijken, maar dat kan ook niet. Het is de Sims, niet AMR.

Dit is haar bij het level van Mad Hatters Domain in haar "Steamdress"

Afbeelding
Afbeelding
ChanCake

Re: Cake Screens~ (Alice Madness Returns)

Alice Madness Returns gaat over Alice in Wonderland (Al spreekt dat voor zich), alleen dan een duistere versie.

Haar Wonderland is verwoest en dat komt door haar psychische problemen. Ze keert terug naar die wereld (meer in dromen/gedachtens/etc) om de waarheid van haar verleden te achterhalen en zo haar herinneringen terug te krijgen over de brand in haar ouderlijk huis toen ze klein was. Er zijn allerlei bizarre scenes en complotten.

Het spel is echt prachtig uitgewerkt en elk level is gewoon.. wauw. Het is een platform game. Vechten - Puzzelen - veel springen etc.

Het is alleen wel bizar moeilijk. :P Ik heb ook alle extra content jurken erbij gekocht en ik vermoed dat er nog een vervolg op komt na het einde gezien te hebben. :laugh
Afbeelding
ChanCake

Re: Cake Screens~ (Alice Madness Returns)

Meet Pudgy & Res!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn een stelletje. Pudgy is het meisje. :D Ik ben van plan met hun te gaan spelen. ^^;; en een stamboompje te bouwen, ofzo. XD

Oh en Abctje,
heb even een filmpje van de game toegevoegt voor je. Kan je het een beetje zien.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Cake Screens~ (Pudgy & Res)

Oeh, superleuke sims, vooral Pudgy! :D
En nu wil ik ook AMR spelen, lijkt me totaal geen goed idee voor mij, maar het lijkt me zo awesome 0;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie