Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 14 van 35

ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Cake Screens~ (Meer Treurige Poses)

Dank jullie allemaal. Ik vind het erg leuk om te doen en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik het allemaal wel goed kan. :D Ook vind ik het erg fijn dat ik eindelijk mijn steentje kan bijdragen aan de community. Ik weet namelijk hoeveel dagboeken er worden gemaakt met de Sims en hoe weinig nuttige poses er zijn voor bepaalde scenes die je gewoonweg niet mooi kan afbeelden met de standaard interacties. Ook vind het gewoon leuk om mijn poses gebruikt te zien worden. :laugh Anyways, bedankt allemaal<3
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Weet je wat vet zou zijn, als iemand een ander een bitchclap geeft ofzo. :fluit

Maar als treurige pose... misschien dat iemand aan tafel zit met de handen voor de ogen, lijkt me ook erg handig.

v Je hoeft het niet te doen hoor, maar ik dacht, misschien nog een ideetje? ;)

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 18 apr 2012, 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.

ChanCake

^ Nou, ik heb besloten (aangezien ik meerdere vragen heb gehad over bepaalde poses te maken) dat ik zelf de poses verzin. Wanneer ik een posepack zal maken met requests, zal het via een wedstrijd gegaan zodat iedereen een eerlijke kans heeft om poses naar zijn/haar keuze te krijgen. :)
Afbeelding
ChanCake

Re: Cake Screens~ (Pose #3 treurig.)

^Dat zijn gewoon tranen make-up, alleen dan zwart verkleurd. Komen van LemonLeaf.

Hier is pose #4, hij is nog niet 100% af. Moet nog even het bovenste been wat lager doen zodat hij steunt op die andere. :)

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie