Blup ik ben sinds woensdag weer aan het werk, gisteren een of andere vage terug kom dag op school gehad. Was een babbeltje van een uurtje en toen mochten we alweer gaan... like: Waarom moet ik hiervoor vrij nemen? Maar goed, gebeurd is gebeurd. Heb nu een cool project met werk en als het lukt wordt het ook gelanceerd (Een soort van site voor personeel hier)
Laatste uur was weer AK, dus ging pas om 5 voor 4 weg ;3
Het is een aardige leraar en je kan echt goed met hem praten, dus ja :3
& woensdag t/m vrijdag het eerste vrij omdat mijn wiskunde leraar op excursie gaat, hij zit zelf ook nog op school c:
En mijn engels leraar ook, heb eigenlijk best wel veel jonge leraren als je erover nadenkt o.o
wat heb ik vandaag op school toch weer lekker niets gedaan
2 opdracht waar ik in 5 minuten mee klaar was
film kijken
uurtje niets doen( en toen ging mijn mobiel leeg dus verveelde ik me)
laatste 2 uurtjes uitval :3
en volgende week examentraining :3
gelukkig is die buikpijn wel weer over. ben uit school naar huis gegaan, ik werd ook helemaal misselijk enzo. maar nu is het helemaal over dus kan ik lekker weekend vieren. c:
Dat ik de sims mis
this nu gwn fulltime verveling D:
Als je weet dat je de optie hebt om het te spelen, verveel je je soms niet zo erg..
maar als hij het gwn niet doet.. of de dingen die het spel juist leuk maakt het niet meer doen..
dan is het gwn pure verveling
--
Ben van plan een viool te halen =3
Net terug van eerste keer werken! We mochten 2 uur eerder weg, omdat het weer niet echt fijn was en er geen klanten kwamen, maar 1 (Werk in een café).
Maar toch was het super leuk
O yeah, 4-1 gewonnen. Heb nu wel vanaf m'n heup tot m'n kleine teen pijn, maar het was het waard Zometeen avondeten, dan douchen en misschien daarna simsen. Eigenlijk moet ik huiswerk maken.