up 25

Sinds die inbraak voel ik me niet meer veilig hier in dit huis. Huizensites *klik*. Niet te geloven, dit is mijn droomhuis!

‘Nee alleen even kijken is voldoende. ... Om tien uur daar zijn, morgen. ... Ja, begrepen, bedankt nog. Dag.’

‘Shit, dit is superveel huiswerk. Wat is dat? De sommen van Flora! Helemaal af.’ ‘Jesse! Wil je even beneden komen?’ ‘Ja ik kom zo mam! Eerst maar even een broek aantrekken.’

‘Jongens, kijk ik voel me niet meer prettig in dit huis. Ik heb een ander huis gevonden waar ik graag in zou willen wonen. Iedereen kan daar een eigen slaapkamer krijgen en er zijn drie badkamers. Ik weet bijna zeker dat we daar heen gaan maar ik wil weten of jullie er problemen mee hebben.’
‘Verhuizen? En mijn vriendinnen dan? Ik wil niet opnieuw beginnen. Ik wil hier in Appaloosa Plains blijven.’

‘Wow een eigen slaapkamer? Ik wil zeker weten wel, waneer gaan we?’

‘Heel leuk mam, ik vind het heel vet zo’n eigen slaapkamer, maar ik wil ook hier blijven voor mijn vrienden eigenlijk.’
‘Oeps ik vergat te zeggen dat het huis gewoon hier in Appaloosa staat. Maar ik ben blij dat jullie het er zo mee eens zijn.’

Eindelijk is het zover ik ga het huis bekijken. Ik sta al een poosje het huis van buiten te bewonderen als een vrouw mij roept.
‘Lotte? Ben jij de makelaar?’ ‘Ja dat klopt, ik ben sinds twee weken in dienst. Dus je wil dit huis kopen? Zeker doen ma, het is heel goedkoop vergeleken bij wat je allemaal krijgt.’ zet Lotte. ‘Ik neem aan dat ik op het advies van mijn dochter kan vertrouwen.’

‘Dit huis is te gek, al die mooie kleuren en zoveel licht door de ramen. Je had gelijk Lotte. Zo goedkoop voor zo’n prachtig huis.’

‘Lotte ik ben zo trots op je. Dit is echt iets wat bij je past.’ ‘Dankje mam, ik ben zo blij dat ik dit mocht doen. Ik hou van je.’