Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 5 van 6

cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 100 minimensjes update 22 op 11-01-26 pag. 8

Ik heb eindelijk weer tijd om te posten, het spijt me echt dat het zo lang duurde en dat het zo'n korte up is.
‘Het was een top verjaardag gisteren, toch Flora?’ vraagt Luc met een mond vol taart. ‘Ja echt wel.’ zegt Flora. ‘Ik weet wat leuks, zullen we een geintje uithalen met mam?’ zegt Luc. ‘Nee, das zielig. Ze heeft ook al taart gebakken en visite uitgenodigd. Ze heeft heel erg haar best gedaan voor ons.’ ‘Best heilig boontje, geef je bord maar ik was wel af.’
Afbeelding
‘Rotkraan, dan maar niet afwassen. Dan heb ik mooi tijd om mama in de maling te nemen.’
Afbeelding
‘Lukt het een beetje?’ ‘Nee ik moet zo nodig plassen en mama zit op de plee. MAM SCHIET OP!’
Afbeelding
‘Neeee, Te laat! Laat maar mam doe maar rustig aan.’ Dit is genant hopelijk kan ik het opruimen voor ze het ziet.
Afbeelding
Schikcomputer, muhahaha ‘Mam, kun je me even helpen!’
Afbeelding
‘Goed Luc wat is er? Waar ben je eigenlijk? Ik vind het niet leuk dat je me voor niks naar boven laat komen.’
Afbeelding
‘Nu ik hier toch ben kan ik net zo goed even verder schrijven. Ho daar begint het weer. Op naar het ziekenhuis dan maar.
Afbeelding
Een paar uur later kom ik thuis met een gezonde jongen. Ik ben gelijk jaloers op zijn mooie bruine kleurtje. Dat heeft hij van z’n vader, vergeleken met hem ben ik echt een bleekscheet.
Afbeelding
Baby Jesse is geboren met de eigenschappen atletisch en vriendelijk

edit: eigenschappen staan er nu wel bij

Laatst gewijzigd door cynderxxx op wo 22 feb 2012, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 23 op 14-02-12 pag. 9

up 24
Afbeelding
Er is een tijdje voorbij gegaan en Jesse is al iets ouder. Hij is een leuke jongen, maar hij staat altijd maar naar het hondenpark te staren. Ik krijg hem ook met moeite naar school. Hij houdt er niet zo van om naar buiten te gaan, alleen door dat park komt hij buiten maar anders...
‘Zo stom dat zo’n hondenpark niet binnen is. Jammer dat er nu geen hondjes zijn.’ zegt Jesse.
Afbeelding
‘Jesse! Kom je? Het wordt al snel donker!’ ‘Ik kom mama!’ roept hij terug.
Afbeelding
‘Mam, ik wil je wat vragen. Ik wil het al zo lang en ga echt heel goed voor hem zorgen. Ik zweer het. Ik wil zo graag een hondje. Eentje om mee te spelen om mee te rennen een vriend die altijd trouw is. Alsjeblieeeeeft mama?’
Afbeelding
‘Maar schat dat weet ik toch al lang.’ ‘Dus het mag.’ zegt Jesse. ‘Dat zeg ik niet. Een hond is veel verantwoordelijkheid hij moet een plek hebben om te kunnen slapen hij moet iedere dag worden uitgelaten, ook als het regent. We hebben er gewoon geen ruimte voor. Maar als je op je zelf woont later mag je zoveel honden als jij maar wil. Kom het wordt al laat, het word tijd dat je naar boven gaat.’
Afbeelding
‘Het mocht niet eens die hond. ’ zegt Jesse. ‘Flauw hoor, nu moeten we onze frustratie maar op elkaar afreageren met een kussengevecht!’ zegt Luc ‘Jongens, ik wil niet vervelend zijn maar morgen moeten we naar school en ik ben moe en wil slapen dus kunnen jullie wat zachter doen. Ik heb ook wat voor jullie gedaan. Ik heb van bed geruild met Jesse zodat jullie Samen kunnen liggen.’ zegt Flora.
Afbeelding
‘Ho stop Jes, we moeten rustig doen voor Flora.’ zegt Luc. ‘Als je genade wil kun je dat ook gewoon zeggen hoor zegt Jesse. ‘Maar vooruit ik zal je sparen.’
Afbeelding
‘... en weet je nog dat Appaboys die wedstrijd met vier nul won?’ vraagt Luc. ‘Ja, echt geniaal.’ zegt Jesse. ‘Vooral dat laatste doelpunt.’
Afbeelding
‘Verdorie jongens, het is al twaalf uur. Jullie moeten er morgen om zeven uur al uit. Nu slapen anders e
en week geen voetbal voor jullie.’
Afbeelding‘Kijk mam, we liggen al. Mogen we voetbal kijken please?’ ‘Voor deze keer dan Luc. Maar de volgende keer blijft de straf staan. Welterusten.’
Afbeelding
Jesse is opgegroeid met de eigenschap Hekel aan buiten.
Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 24 op 23-02-12 pag. 9

up 25

Afbeelding
Sinds die inbraak voel ik me niet meer veilig hier in dit huis. Huizensites *klik*. Niet te geloven, dit is mijn droomhuis!
Afbeelding
‘Nee alleen even kijken is voldoende. ... Om tien uur daar zijn, morgen. ... Ja, begrepen, bedankt nog. Dag.’
Afbeelding
‘Shit, dit is superveel huiswerk. Wat is dat? De sommen van Flora! Helemaal af.’ ‘Jesse! Wil je even beneden komen?’ ‘Ja ik kom zo mam! Eerst maar even een broek aantrekken.’
Afbeelding
‘Jongens, kijk ik voel me niet meer prettig in dit huis. Ik heb een ander huis gevonden waar ik graag in zou willen wonen. Iedereen kan daar een eigen slaapkamer krijgen en er zijn drie badkamers. Ik weet bijna zeker dat we daar heen gaan maar ik wil weten of jullie er problemen mee hebben.’
Afbeelding
‘Verhuizen? En mijn vriendinnen dan? Ik wil niet opnieuw beginnen. Ik wil hier in Appaloosa Plains blijven.’
Afbeelding
‘Wow een eigen slaapkamer? Ik wil zeker weten wel, waneer gaan we?’
Afbeelding
‘Heel leuk mam, ik vind het heel vet zo’n eigen slaapkamer, maar ik wil ook hier blijven voor mijn vrienden eigenlijk.’
Afbeelding
‘Oeps ik vergat te zeggen dat het huis gewoon hier in Appaloosa staat. Maar ik ben blij dat jullie het er zo mee eens zijn.’
Afbeelding
Eindelijk is het zover ik ga het huis bekijken. Ik sta al een poosje het huis van buiten te bewonderen als een vrouw mij roept.
Afbeelding
‘Lotte? Ben jij de makelaar?’ ‘Ja dat klopt, ik ben sinds twee weken in dienst. Dus je wil dit huis kopen? Zeker doen ma, het is heel goedkoop vergeleken bij wat je allemaal krijgt.’ zet Lotte. ‘Ik neem aan dat ik op het advies van mijn dochter kan vertrouwen.’
Afbeelding
‘Dit huis is te gek, al die mooie kleuren en zoveel licht door de ramen. Je had gelijk Lotte. Zo goedkoop voor zo’n prachtig huis.’
Afbeelding
‘Lotte ik ben zo trots op je. Dit is echt iets wat bij je past.’ ‘Dankje mam, ik ben zo blij dat ik dit mocht doen. Ik hou van je.’
Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 25 op 28-02-12 pag. 9

up 26
Afbeelding
‘Lotte ik vind dit huis echt vet cool. Blijf je hier voor mijn verjaardag?’ ‘Tuurlijk blijf ik voor je verjaardag schat, heb je je kamer al gezien?’ ‘Nee nog niet.’ ‘Ga maar gauw kijken dan.’
Afbeelding
Tevreden kijkt Flora om zich heen, ‘Mijn kamer is zo groot en zo mooi. Helemaal mijn smaak.’
Afbeelding
‘Al die felle kleuren zijn zo gaaf, en die posters van voetbal zijn ook super. Kijk een radio, dat is handig die ga ik gebruiken ook.’
Afbeelding
‘Hmm een beetje grijs maar het heeft ook wel wat moderns, ik hou van deze kamer.’
Afbeelding
‘Lotte? Ik kan niet slapen wil je me een verhaaltje voorlezen?’ ‘Ja, tuurlijk ga maar vast liggen dan haal ik een verhaaltje op.’
Afbeelding
‘En toen zei de jongen: “Wil je mijn vriendin zijn?” En het meisje antwoordde: “Hoe kan ik nee zegen tegen jou.” En hand in hand liepen ze weg over de heuvels op weg naar huis.
Afbeelding
Einde.’ verteld Lotte ‘Jammer het was net zo’n leuk verhaal.’ zegt Flora.‘Ga nu maar slapen en droom maar over je mooie verhaal’ *smak*
http://s1109.photobucket.com/albums/h42 ... ot-423.jpg
De volgende dag staan er taarten op tafel. Iedereen gaat om de tafel staan en zingen: ‘Happy birthday Luc en Flora. Happy birhtday to you.
Afbeelding
Flora is opgegroeid met de eigenschap zorgzaam
Afbeelding
Luc is opgegroeid met de eigenschap dramatisch
Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 26 op 06-03-12 pag. 9

up 27

Afbeelding
‘I am beautiful in my way, cause God makes no mistakes I'm on the right track, baby
I was born this way!’
Afbeelding
‘Kan het ook wat zachter, sommige mensen proberen hier een engels proefwerk voor te bereiden, in tegenstelling tot andere mensen die het milieu bevuilen door veel stroom te gebruiken!’ zegt Flora. ‘Doe niet zo gestrest zussie, ik maak tenminste lol in tegenstelling tot anderen. Het schoolbal komt er bijna aan en ik wil er cool uitzien op de dansvloer.’
Afbeelding
Vandaag is Jesse jarig en we vieren het in de vroege ochtend Jesse een idee had om het te vieren.’
Afbeelding
‘Heerlijk een taart ontbijt, maar wat wilde je gaan doen?’ vraagt Flora aan Jesse. ‘Er draait een hele leuke film in de bioscoop en daar wilde ik wel graag heen.’ zegt Jesse. ‘Dat vind ik wel een leuk idee. Flora Luc, ruien jullie zo even de tafel op? Dan gaan wij even kijken hoe laat we er moeten zijn.’ zegt Claire. ‘Is goed mam,’ zegt Luc.
Afbeelding
‘Waarom moest je gisteren nou zo zeuren, over mijn muziek. Laat me gewoon mijn ding doen.’ ‘Ik had er gewoon last van wat ben jij een kleuter zeg.’
Afbeelding
‘Kom op jongens, allemaal naar binnen we willen niets van de film missen.’ zegt Claire. ‘Ja Claire geniet van de film en je kinderen nu het nog kan, ik zal er voor zorgen dat jij nooit de uitdaging haalt.’
Afbeelding
Jesse is opgegroeid met de eigenschap feestbeest
Afbeelding
-Milk Shake
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: 100 minimensjes update 27 op 14-03-12 pag. 9

Hmm, volgens mij is de burgemeester iets van plan met de familie. Ik hoop voor ze
dat het allemaal goed afloopt. Vanaf vandaag ben ik een nieuwe volger van je challenge.
Leuke manier waarop je schrijft. Er zit ook verbetering in elke update. Ga zo door !!
cynderxxx

Re: 100 minimensjes update 28 op 26-03-12 pag. 10

^ en ^^ bedankt :)
‘Fijn dat je met thuis brengt na het werk Kristan maar waarom eigenlijk?’ vraagt Flora Omdat ik je wat wil vragen,’ zegt Kristan. ‘Ik vind je leuk Flora echt leuk, daarom vroeg ik me af of je met me naar het schoolbal wil.’ ‘Dat is ... onverwachts maar tuurlijk wil ik met je naar het schoolbal.’
Afbeelding
‘Hey Luc weet je wat mij net is overkomen? Wat is er je kijkt zo chagrijnig.’ ‘Ik heb een drie op die Engelse toets en nu sta ik onvoldoende op mijn rapport.’ zegt Luc. ‘Dat is balen, heb je het al aan mama verteld?’ vraagt Flora ‘Nee, straks mag ik niet naar het schoolbal en dan... Ach laat ook maar.’ ‘Je bent verliefd. Nu snap ik het, ik zal het niet vertellen van die verliefdheid en je cijfer. Maar als ze erachter komt is het je eigen schuld.’
Afbeelding
Omdat iedereen zo aan het stressen was over het schoolbal heb ik besloten om maar eens een gezellige spelletjes middag te doen. Het werkt ze zijn een stuk meer ontspannen.
Afbeelding
‘Jullie zijn hier heel slecht in jongens kijk hoe ik dat doe.’ zegt Flora en ze gooit een stok naar de overkant.
Afbeelding
Nadat we de jongens helemaal hebben ingemaakt help ik Flora met haar haar en make-up. ‘Zo je bent klaar hoor.’ zegt Claire en ze legt de borstel op tafel. ‘Bedankt mam, zonder jou was het niet gelukt.’
Afbeelding
‘Heb je nog tips voor vanavond?’ ‘Tuurlijk, niet te dicht bij elkaar dansen, op tijd naar huis komen en...’ ‘Ja daar heb ik echt wat aan hoor. Volgensmij hoor ik buiten de limo.’ zegt Flora ‘En ik vind het gek dat school zo duur is.’ zegt Claire.
Afbeelding
‘Dag jongens veel plezier.!’
Afbeelding
‘Wat een groot ding, hier kan ik wel aan wennen.’ zegt Jesse. ‘Doe dat maar niet want het is eenmalig.’ zegt Luc.
Afbeelding
‘Kom op Jesse het feest is al begonnen!’ roept Luc. ‘Ja ik kom al!’
Afbeelding
‘Dag mevrouw Delassie.’ zegt de burgemeester ‘Dag burgemeester geweldig om u weer te zien.’ zegt Claire ‘Ik hoorde dat je al zes kinderen hebt, knap hoor. Ik moet u even iets mededelen over uw challenge.’ zegt de burgemeester.
Afbeelding
‘Deze avond was top.’ zegt Flora terwijl ze nog steeds aan het dansen is. ‘En raad eens ik heb Kristan gezoend.’ ‘Geweldig Flora, bespaar ons alsjeblieft de details.’ zegt Jesse.
Afbeelding
cynderxxx

Re: 100 minimensjes Probleem!

Ik heb een beetje een probleem, ik wilde foto's maken voor de volgende update dus ging ik sims opstarten en klikte op de safe game toen werd het beeld zwart. Ik m'n laptop uitzetten ga weer naar sims start weer gewoon op klik weer op de safe game, weer zwart. Doe mijn laptop weer aan en uit ga naar een andere safe werkt prima. Dus ik weer naar het hoofdmenu en ga weer naar mijn 100 bc. Maar dus weer zwart beeld. Daarna mods verwijderd. Hielp niet, downloads verwijderen had ook geen zin. Daarom heb ik een backup gemaakt van het spel. Maar het werkt niet! Daarna sims zelfs opnieuw geïnstalleerd. Met goede hoop weer opgestart het ging allemaal goed tot ik de 100 bc aanklikte. Ik baal heel erg want ik wil niet stoppen met dit dagboek maar zo kan ik ook niet verder. Dus help!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie