Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

813 berichten • Pagina 4 van 41

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Winnaar wedstrijd 2 ALAN STANLEY!

#STEMMEN WEDSTRIJD 3.
Dave. schreef:#WEDSTRIJD 3.

Afbeelding
Op de foto zie je het Mirabellenplein. Op dit plein is de boekhandel, het theater en de supermarkt te vinden. Het is een belangrijk plein, ze staat dan ook bekend om haar cultuur.

#opdracht.
Herbouw het Mirabellenplein. Plaats minimaal een boekhandel, theater en supermarkt. Bouw het plein zo, dat er een plantsoen is met bomen, planten, bloemen en zitplaatsen, je mag er natuurlijk meer bij maken. Ook moet je er parkeerplaatsen bij bouwen, en als het kan een metrostation.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen budget.
- Zorg dat alles in dezelfde sfeer is.
- Je moet een openbaar gebouw boekhandel, theater en supermarkt plaatsen.
- Maximaal 6 foto's inzenden.
#inzendingen:
Demikoeliejoelie schreef: Demikoeliejoelie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Simmie99 schreef: Simmie99

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
abctje schreef: abctje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Marit. schreef: Marit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
LET OP!
Aangezien er maar 4 correcte inzendingen zijn (deetui heeft zijn aangepaste inzending niet gepost en Laurél heeft haar inzending niet aangepast met parkeerplaats, dus die zijn uitgeschreven) kan iedereen maar 3 stemmen verdelen. Dit is aanzienlijk minder, maar ik vind dat er minstens meer als vijf inzendingen moeten zijn, wil je alle vijf de stemmen kunnen besteden, dus alleen bij deze opdracht kun je maar 3 stemmen uitbrengen. De inzendingen zijn wederom weer prachtig, en het kiezen is dan ook weer moeilijk. Kies wel juist want zoals het motto van deze challenge luid: Sunset Valley verdiend alleen het beste!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


Het stemmen gaat ietsjes eerder van start, aangezien ik om vier uur weg ben, dus vandaar dat jullie dit keer iets langer de tijd hebben om te stemmen!

JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 25/03/12 TOT 19.00 UUR EXACT!

Laatst gewijzigd door Dave. op za 24 mar 2012, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Stemmen mirabellenplein! P7.

Het is allang zeven uur geweest. Het stemmen is dus eigenlijk al officieel gesloten.

Op de tweede plek staan nu Abctje en Marit. met beide 10 stemmen.
Op de eerste plek staan nu Simmie99 en Demikoeliejoelie met beide 11 stemmen.

Er is dus sprake van een gelijke en erg spannende stand met maar 1 punt verschil.
Aangezien ik de challengeleider ben, besluit ik om de winnaar te kiezen.
Ik zal elk inzending kritisch beoordelen, en eerlijk stemmen.

Demikoeliejoelie, je hebt echt een prachtige inzending, wederom, ingestuurd. Ik vind het erg leuk dat je met elke wedstrijd meedoet, en ik waardeer je inzet enorm. Ik vind je inzending leuk, maar ik vind het toch weer jammer dat het, voor mij, niet een geheel is, en op de een of andere manier maakt dat het voor mij heel onoverzichtelijk. Ik besluit om jou dus geen stem te geven en je hebt nu dus nog steeds 11 stemmen.

Simmie99, ook jij hebt een prachtige inzending gestuurd. Ik vind hem heel origineel. Het ziet er gezellig uit, maar sommige dingen vind ik dan alsnog raar. De bomen staan namelijk gewoon op een stenen vloer geplaatst, wat er erg raar uit ziet. Ik vind hem erg leuk, maar net niet goed genoeg om een stem te geven. Ook jij hebt nu dus nog steeds 11 stemmen.

Abctje, ook jou inzending vind ik prachtig. Deze vind ik erg 'Sunset Valley'-achtig. Je hebt een prachtige sfeer gecreëerd. Het geeft me een warm en gezellig gevoel, alles is een geheel. Je hebt het bescheiden gehouden, maar door de bloemen toch weer veel flair gegeven. Je had wat gewaagder kunnen zijn, maar eigenlijk vind ik het zo perfect in Sunset Valley passen. Jij krijgt van mij twee stemmen en je totaal aantal is nu dus 12 stemmen.

Marit, ook jou inzending is natuurlijk prachtig. Deze vind ik ook erg 'Sunset Valley'-achtig. Toch vind ik de inzending van abctje net iets mooier, want jij hebt het helemaal bescheiden gehouden. Deze had ook erg goed in Sunset Valley gepast, daarom krijg je van mij een stem. Je hebt nu dus 11 stemmen.

Dat betekend dus dat Demikoeliejoelie en Simmie99 op de derde plek eindigen met beide 10 stemmen.
En Marit. is op de tweede plek geëindigd met 11 stemmen.
En op de eerst plek is natuurlijk geëindigd abctje met 12 stemmen!

Gefeliciteed abctje, ik neem z.s.m. contact met je op!
(Alan Stanley, ik moet ook nog contact met jou opnemen, excuses voor de vertraging!)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie