Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

385 berichten • Pagina 6 van 20

ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Huizentopic ChanCake~<3 (Voorproefje Fleurige kriebels.)

Fleurige kriebels is weg. >_< Savegame is verwijderd. :/

Maar hier een >klein< voorproefje van mijn nieuwe huis. Deze zal CC bevatten. Ik zit er ook aan te denken een huizenblog te starten, misschien. :) voor me CC huizen.

Nou, hier is dan het kleine voorproefje van de tuin van het nieuwe huis: Summer Breeze.
Afbeelding
Afbeelding
ChanCake

Re: Huizentopic ChanCake~<3 (Voorproefje Summer Breeze)

Even snel een vraagje,

wie lijkt het leuk, om net zoiets als Sunset Valley the rebuild te doen, maar dan inplaats van de kavels aan te passen; er nieuwe bewoners in te plaatsen? :D Want dan organiseer ik die challenge en misschien pas ik dan zelf misschien nog wat woningen aan (woningen zonder downloads, Sims mogen dan alleen gedownload haar en make-up hebben. GEEN APARTE SKINS!)

V Mhm! OF ik maak gewoon een oproep of mensen het leuk zouden vinden om hun Simself en/of eventueel een huisje in te sturen en dat ik dan een topic aanmaak, met hoe ze willen wonen (alleen of bij een simself van iemand anders etc) en dat ik die wereld dan maak, met hun allemaal erin en dan upload. :D (Als er niet genoeg Simselfs zijn, dan doe ik er nog wat verzonnen Sims bij)

Laatst gewijzigd door ChanCake op vr 06 apr 2012, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Huizentopic ChanCake~<3 (Even snel een vraagje)

Er komen ook nieuwe mensen in Sunset Valley, wel zonder downloads natuurlijk, tot nu toe heb ik drie huishoudens zelf gemaakt, maar om bijvoorbeeld een bouw opdracht met sims creëren te combineren vond ik erg lastig, weet eigenlijk niet of ik daar wat mee moet doen, maar ik kan natuurlijk wel mensen huishoudens laten inzenden...

Ik denk, niet lullig ofzo, dat het misschien weer net iets té is om nog een challenge voor SV te doen, het mag natuurlijk wel want ik heb geen patent, als je begrijpt wat ik bedoel. Je moet het dus zelf bepalen. (;
ChanCake

^ I know. ^-^ maar ik gaf Sunset Valley alleen als voorbeeld. Het kan dus ook dat ik het bijvoorbeeld met Twinbrook of Appaloosa plains doe ofzo. Het zou niet zoals jou challenge zijn, want het is geen rebuild; alleen compleet nieuwe inwoners. Met Simselfs, berries, huisdieren, etc.
Afbeelding
Annemiek

Lijkt me opzich wel een leuk idee! Dat heb je weer wat nieuwe families! :D Alleen ik zou hem niet downloaden als er downloads inzitten.
En @Dave;
Je kan toch ook doen dat je bijvoorbeeld weer een dagboekopdracht doet en dat je eerst de nieuwe familie voorstelt en een beetje over ze verteld en dan dat de opdracht is een bepaald huis voor die mensen te maken? Eigenlijk net zoiets als de Stanley opdracht dus alleen dan met een nieuwe familie? Of dat je gewoon zegt maar op een bepaalde kavel een huis voor een familie die je zelf gemaakt hebt?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
ChanCake

Aangezien ik dit weekend geen internet heb, omdat ik op de camping bij me oma blijf logeren, heb ik alle tijd om te bouwen!

Ik ben zelfs al begonnen aan het huis voor me aanstaande heks. :laugh
Hier is alvast een voorproefje ervan, zodat jullie weten wat ik dit weekend allemaal uitspook. :fluit

P.S. Graag nog geen tips of adviezen, die heb ik liever pas als het af is. Op die manier komen de ideeën meer uit mezelf, inplaats van dat ik het overneem van jullie. :)

Afbeelding

Dat kleine doosje aan de paal van het huis is de brievenbus. (:
en op het dak zit een vogeltje, dus dat is geen rare vlek ofzo. XD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie