Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 14 van 16

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

ik zit heel dicht bij uitschrijven van mijzelf, lijkt misschien overdreven
maar ik vind het onwijs rommelig
want 1: de 2e opdracht staat niet eens op de eerste pagina
2: zover ik weet staat er nergens duidelijk aangegeven wanneer er moet ingeleverd worden
en 3: de inzendingen zijn nog niet eens beoordeeld, dat had allang gebeurd kunnen zijn

als je slecht bent in wedstrijden organiseren en onderhouden zoek dan eerst naar oudere wedstrijden om te zien hoe dat ging, want dit is wel erg rommelig en het is nog wel editie 2 dus dan zou je toch wel verwachten dat het wel een beetje goed hoort te gaan...
maarja ik zie wel
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Deetui

Davevanleeuwen moet nog reageren op de inzendingen, ik zet de opdrachten niet op de eerste pagina denk ik en ik zal de inlevere datum wel ff goed neerzetten, daarvoor mijn excuses.
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Ik schrijf me wel al uit.
Ik vind de wedstrijd erg leuk, maar slecht uitgevoerd. Ik kan me totaal niet motiveren om enigszins me best te gaan doen om foto's te maken. Het spijt me, Deetui, maar volgende keer misschien een betere opzet maken. ;)
Afbeelding
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

De wedstrijd stop zetten is al helemaal vervelend. Sommige mensen hebben al hun best gedaan voor deze opdracht en al hun inzending gemaakt en dan is dat voor niks geweest. Ik zou gewoon alles even op een rijtje zetten als ik jou was.
En ik maak mijn inzending ook pas als ik weet wat er met deze wedstrijd gebeurt zodat ik weet dat ik mijn inzending niet voor niets maak.
MissJK
Snackventer Snackventer

Hmm..,ik dacht eerst ik heb lekker geen mening,maar het wordt ondertussen wel héél rommelig en ongeorganiseerd idd. :O Persoonlijk ben ik eigenlijk ook wel van mening dat stoppen miss wel beter is ja,ook al ben ik 1 van de mensen die de 2e opdracht ook al heeft ingeleverd. ;) Op zich 'zonde' van het werk,maar heb er alsnog niet minder lol om gehad,dus tja,shit happens.

Maar ben dan ook van mening dat als er een nieuwe,door wie dan ook wordt georganiseerd,'ie idd beter en duidelijker geregeld moet worden,misschien zelfs vanuit SN zelf? Tis maar een idee..;)

V Ok dan! :swing Ben al benieuwd naar de volgende opdracht! ;)

Laatst gewijzigd door MissJK op zo 11 mar 2012, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

But At Least I Got My Friends....<3
Deetui

We gaan door dames en heren, Davevanleeuwen heeft zijn juryrapport gebracht, ik zal het morgen op een rijtje zetten en voor de mensen die nog willen inleveren , het kan nog tot 18 maart. In de toekomst ga ik hier beter mee aan de slag en maak ik ook een stemtopic, alleen weet ik neit hoe ik meerdere quotes in een bericht zet, hopelijk wil iemand dat uitleggen! Voor nu welterusten en een fijne dag morgen!
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Hier is mijn nieuwe inzending. Heb wel even de haarkleur veranderd want deze kleur vond ik mooier bij mijn sim, ik heb wel maar 3 foto's dit keer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het. Kheb wel lang gezeten op het bewerken. Maarja.
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
Deetui

^ Ooh ik dacht dat je nieuwe cijfers op wou gaan sturen omdat je nu en top 10 had gemaakt en geen 5,7 of 9,8 of dat soorrt cijfers, nouja dan doe ik dat wel zo, vanmiddag misschien nog.
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik schrijf me uit.
Alles is erg onduidelijk en met die uitslag duurt het ook veel te lang. Ik heb hierdoor gewoon geen motivatie om een leuke inzending te maken.
V ik heb gewoon niet het gevoel dat het waarschijnlijk wel met de andere opdracht goed zal gaan en het kost wel even tijd om die opdracht te maken. Mijn downloads van die sims doen het ook niet meer dus ik moet dan eerst die skin terug proberen te zoeken. Dat kost heel veel tijd en als de wedstrijd dan ook nog niet heel goed geregeld is zijn dat voor mij genoeg redenen oom ermee te stoppen.

Laatst gewijzigd door Loungefan op wo 14 mar 2012, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten