Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 29 van 39

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels. - seizoen 6 gestart!!!

Ik denk dat de meeste mensen het inderdaad nog niet door hebben.. Mmm..

Oeh, erg leuke updates! 0:
Dus we zijn zo ongeveer van Wax af? En ik ben benieuwd of Alex zijn moeder kan herkennen.. Lijkt met niet, maar je weet maar nooit natuurlijk 0:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6
Man met de buit Man met de buit

Ik denk dat het ook met de overplaatsing te maken heeft, iedereen was natuurlijk gewend dat het bij Uitgelicht gedeelte stond...Maargoed ze merken het vanzelf. :)

Wax's exit is inderdaad in zicht, hij zal nog wel paar keer voorkomen voor de rechtzaak, en dan verdwijnt hij achter de tralies... ;) Priya gaat een beetje meer de rol van een echte badgirl op zich nemen, die laat het natuurlijk niet erbij zitten...Van Wax zijn we af...Maar Priya gaat slimmer en erger te werk! De reden dat ik Wax eruit laat gaan, is dat het anders te eentonig wordt met alleen maar dezelfde slechterik steeds. Afwisseling moet er zijn! Wax heeft er best lang ingezeten al, sinds seizoen 2 al...
:D
lam6

Fijn dat veel mensen nu op de hoogte zijn ervan :D
Nieuwe update:

Afbeelding

Afbeelding
Alex draaide zich om en keek Arlega recht in de ogen.
"Ken ik u?" vroeg Alex.
Arlega merkte dat haar zoon haar niet herkende...
"Ik, ehm...Ben een oud vriendin van Gina. Dat is je moeder toch?" vroeg Arlega.
"Ja, dat klopt...Was je al op de hoogte dat mijn vader net overleden is?" vroeg Alex.
De trut, dacht Arlega. Ze kon het niet hebben dat Gina zich al die tijd als een moeder voordeed, maar ging zich kalm houden.

Afbeelding
"Oh, mijn ex....of ik bedoel HANS, jouw vader...Het spijt me zeer voor hem," zei Arlega.
Het leek Alex niet op te vallen dat Arlega zich bijna versprak.
"De begravenis komt binnenkort, je bent van harte welkom als je Gina's vriendin bent," vertelde Alex.
"Eh, ik weet nog niet of ik kan...Alex. Ik moet maar weer eens gaan," zei Arlega. Voordat Alex afscheid kon nemen liep Arlega weg...Dit wordt nog lastiger dan ze dacht.

Afbeelding
Mariska lag de hele tijd in bed, ze had volgens de dokter voldoende rust nodig om bij te komen.

Afbeelding
Marco had de politie aan de lijn. Sheila ging naar de baby kijken en John stond erbij.
"Wat een geweldig nieuws! Dus Wax zit nu vast? Wanneer komt de rechtzaak?" vroeg Marco aan de lijn.

Afbeelding
"Ik ben wel bereid te gaan getuigen tegen hem, hij heeft een hoop schade aangericht," vertelde Marco.
Op dat moment ging het mobieltje af van John. Hij zag op zijn scherm dat het Shurlien was. Snel liep hij naar de andere kamer toe.
"Jaja, dat zal vast Julia zijn, dat is de vriendin van je grote broer," zei Sheila tegen Elise.

Afbeelding
John keek half om of hij niet wordt afgeluisterd en nam de telefoon op.
"Wat moet je?" begon John meteen.
"Nou nou, gisterenavond was je niet zo grof hoor," zei Shurlien door de lijn.
"Gisterenavond was een vergissing, bel mij gewoon niet meer...Ik was overstuur," zei John.
"Jullie mannen zijn ook altijd hetzelfde, hé...Geef nou gewoon toe dat je mij leuk vind!" zei Shurlien.
John werd hier doodmoe van, hij had zichzelf nu behoorlijk in de problemen gewerkt.

Afbeelding
Shurlien hoorde Mike naar beneden komen.
Ach, heb je hem ook weer...dacht Shurlien terwijl ze omkeek.
"Ehm, ik denk dat ik nu moet ophangen," zei Shurlien.

Afbeelding
"Shurlien, bel mij gewoon niet meer! Ik hoor bij Julia en niet bij jou!" zei John door de lijn.
"Jaja, je hoort nog wel van me...Kuskus lieverd!" Shurlien ging ophangen en liep naar de keuken. Mike zat af te luisteren.

Afbeelding
"Kus kus? Heb je een vriendje?" vroeg Mike nieuwsgierig.
"Gaat je niets aan, heb je geen huiswerk te doen ofzo?" zei Shurlien om van Mike af te komen.
"Waarom ben je altijd zo grof? Jij moet mijn halfzus voorstellen maar je behandeld mij alsof ik een vreemde ben voor je," zei Mike teleurgesteld.
"Ben je ook, ik woon hier al heel lang en dit is denk ik pas de tweede keer dat ik je spreek? Ga buiten spelen alsjeblieft!" zei Shurlien grof.

Afbeelding
In de avond kwam Kim naar beneden toe. Ze had de hele dag op bed gelegen.
"Ik moet nu echt even bewegen hoor, ik verveelde me dood de hele dag," zei Kim. Jackson kwam meteen naar haar toe.
"Moet je niet naar je vader toe? Hij zit toch vast nu?" vroeg Kim.
"Wax kan mij gestolen worden, ik vergeef het hem nooit meer," zei Jackson.

Afbeelding
Jackson gaf Kim een dikke knuffel.
"Weet je, wij hebben nog iets af te ronden...weet je nog?" vroeg Jackson.

Afbeelding
Kim begon zich te realiseren wat Jackson bedoelde.
"Je bedoeld ons trouwdag?" vroeg Kim.
"Ja, ik vind dat het maar eens tijd wordt om een datum te prikken, we maken nu echt een nieuwe start voor ons zelf, samen met Rik!" zei Jackson.
"Niet zo snel hoor, iedereen moet nog aansterken..." zei Kim.
"We doen het ook pas als Wax echt voorgoed achter de tralies is verdwenen, dan stappen wij weer het huwelijksbootje in!"

----------------
Binnenkort nieuwe update! :D
lam6

@ Dave, maakt niet uit :)

Afbeelding

Afbeelding
Leyla kreeg bezoek van een collega. Het was Casper, haar coach op het werk, die zich zorgen om haar maakte.
"Ik heb alles via het nieuws gehoord, hoe gaat het nu met je?" vroeg Casper.

Afbeelding
"Het gaat beter, ik kom binnenkort weer werken," zei Leyla.
"Is dat verstandig, je kan nog een tijdje vrij nemen als je wilt?" zei Casper.
"Nee, anders ga ik me rot vervelen thuis, ben ook niet erg gewond geweest. Was alleen toe aan een paar dagen rust," vertelde Leyla.

Afbeelding
"Mag ik je een knuffel geven?" vroeg Casper. Leyla keek hier beetje vreemd van op.
"Als vrienden!" zei Casper in de hoop dat Leyla het goed zal keuren. Leyla liet dit uiteindelijk toe.
"Vooruit dan maar, je bent tenslotte lief dat je me opzoekt," zei Leyla.
Leyla weet echter niet dat Casper haar stiekem leuk vindt...

Afbeelding
Uzlem is radeloos, ze weet niet hoe ze begravenis moet aanpakken. Gina ging haar advies geven.
"Als je wilt kan ik erbij helpen, ik heb Hans ook erg goed gekend. Ik weet wel waar die van hield en wat niet," vertelde Gina.
"Ja, jij kende hem langer dan ik," zei Uzlem. Ze begon te huilen...
"Ik mis hem zo erg..."

Afbeelding
Alex en David zaten ondertussen op de bank. Alex vertelde over de ontmoeting met de vreemde vrouw, die de vriendin moest zijn van Gina.
"Vreemd, ik heb hier nog nooit een vrouw gezien met donkerhaar, die de vriendin moest zijn van mam. Enige die ik met donkerhaar ken is Uzlem," vertelde David.
"Ook geen vroegere vriendin?" vroeg Alex.
"Ik zou het echt niet weten, hoe zag ze er verder uit?" vroeg David.
"Ze was nogal mager, en bleek, groene ogen, en draagt beetje van die sombere kleding," ging Alex uitleggen.
David moest toevallig denken aan Arlega...
Nee dat kan niet, zij zit vast...Dacht David.
"Ik zal echt niet weten wie..." zei David nog vervolgens.

Afbeelding
Gina ging Uzlem troosten.
"We zorgen ervoor dat het een mooie begravenis wordt," zei Gina.

Afbeelding
Priya en Tina waren bij het politiebureau aangekomen. Ze wilden Wax gaan spreken. De agent sprak met hun de regels af op de gang.
"Het liefst één persoon tegelijk en niet langer dan 10 minuten,"

Afbeelding
Priya ging als eerste. Samen met de agent kwam ze binnen. Wax wist al dat hij bezoek kreeg dus zat hij al te wachten.
"Meneer Veldhuizen, uw vrouw is hier," zei de agent.

Afbeelding
"Dus je bent toch gekomen..." zei Wax blij.
"Tuurlijk, wat dacht je dan?" vroeg Priya.
"Tina staat op de gang, en Lars is bij de oppas," vertelde Priya.

Afbeelding
"De rechtzaak begint binnenkort, je moet erop rekenen dat ik misschien nooit meer vrij kom," begon Wax.
"Kan je echt er niet voor zorgen dat je wordt vrij gelaten? Ook al zit je maar paar jaar vast, dat kan toch? Hoe moet ik nu verder zonder jou? Lars heeft je nodig!" zei Priya verdrietig.
"Ik kan helaas niets doen nu, dit keer was ik niet te slim af...We hadden al gelijk moeten vluchten, je had gelijk...We hadden een nieuw leven moeten beginnen," vertelde Wax.
Tina keek ondertussen door het raam naar binnen...
"Daar is het nu wel te laat voor," zei Priya.
"Ik heb nog wel tijdig een telefoontje kunnen plegen met iemand van de bank, die ik persoonlijk ken, hij heeft in opdracht van mij iets voor jou gedaan," vertelde Wax.
Priya raakte benieuwd...
"Wat heb je gedaan dan?" vroeg ze.
"Ik heb tien miljoen euro laten storten op jouw rekening, dat jij, Lars en Tina het heel goed zouden krijgen zonder mij," vertelde Wax. Priya schrok hiervan...
"Wax, dat had je niet moeten doen!" zei Priya.
"ALS je mij wel belooft, dat je goed met het geld om zult gaan, en op mij zal wachten tot ik vrij kom ooit...Kan jij mij dat beloven, Priya?"
Zal Priya dit geld accepteren en Wax beloven trouw te blijven?

--------------------
Binnenkort een nieuwe update :D
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels

Ik denk dat Priya wel trouw blijft, al zie ik haar er wel voor aan om wraak te nemen, en dan ook door middel van verleiden enzo, maar écht trouw blijft ze wel denk ik (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Een korte update vandaag :D
Afbeelding

Afbeelding
"Nou....vooruit dan. Ik wil dat Lars het niet moeilijk krijgt later," zei Priya.
"Niet gebruiken voor onzinnige dingen, het geld...Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen," zei Wax tegen Priya.
Priya moest bijna huilen maar hield zich in.

Afbeelding
"De rechtzaak gaat bijna beginnen, ik hoop dat je er bij zult zijn om te steunen," vertelde Wax.
"Tuurlijk, altijd!" zei Priya.
Tina kreeg daarna te horen van Priya dat ze rijk zijn geworden, Tina kon het haast niet geloven dat haar vader zoveel geld had.

Afbeelding
Samuel was zijn tanden aan het poetsen, opeens hoorde hij enorm kabaal beneden: BOEM! BOEM!
Wat is dat nou, dacht Samuel.

Afbeelding
Hij liep naar beneden en zag dat Roos aan het touwtjespringen was.
"Jemig, Roos...Weet je wel hoe laat het is?" vroeg Samuel.
"Ik ben fit bezig!" zei Roos.

Afbeelding
Samuel pakte het touwtje af en Roos begon te schrikken.
"Nu is het genoeg, het is bedtijd!" zei Samuel.
Roos begon enorm te huilen...Samuel schrok ervan, misschien was hij te hard geweest tegen Roos.
"WHEEEEE!!!" schreeuwde Roos.

Afbeelding
Rudy werd wakker door het geschreeuw van Roos en kwam duf naar beneden.
"Wat is er aan de hand ik lag net te slapen?" vroeg hij.
Hij zag dat Roos helemaal overstuur was geraakt en dat Samuel er gespannen bij stond.

Afbeelding
Roos ging opeens tekeer tegen Samuel. Samuel wist niet hoe die moest reageren erop en Rudy stond geschrokken toe te kijken achter.
"JEEEZUS, KALM AAN! ROOS!" zei Rudy.
"DOOR JOU KAN IK NIET TOUWTJESPRINGEN!" schreeuwde Roos.

-------------------
Binnenkort een nieuwe update
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Roos je doet nu normaal anders schop ik je eruit!" zei Rudy.
Roos draaide zich boos om en liep weg.
"Stelletje zeikende homo's, mag niet eens touwtjespringen," klaagde Roos.
"Dat doe je maar buiten, niet binnen!" riep Samuel.
Het gaat nog niet zo lekker tussen Roos en de twee.

Afbeelding
De volgende dag was Shanna op bezoek bij Mariska.
"Ga jij ook naar de herdenking van Hans, deze week?" vroeg Shanna.
"Ja, Gina is ook een goed vriendin van mij. Echt raar dat die ineens er niet meer is, ik wist niet eens dat die zo erg ziek was," vertelde Mariska.
"Ze hielden het ook geheim, dit wou Hans zelf had ik gehoord. Het schijnt dat die ene Uzlem nu wel een vriendin is geworden van Gina," vertelde Shanna.

Afbeelding
"Hoe gaat het met je verder, nog iets gehoord over Wax's rechtzaak?" vroeg Shanna.
"Nee, nog niets bekend. Maar hij zal vast wel levenslang krijgen na alles wat die heeft gedaan," vertelde Mariska.
"En hoe gaat het eigenlijk bij jullie?" vroeg Mariska.
"Ach, Julia is nog altijd verdrietig om John, ze gaan het vanmiddag uitpraten. En Shurlien woont ook nog steeds bij ons, ze is iets van plan..." vertelde Shanna.
"Ik moet zeggen dat John ook vreemd doet de laatste tijd, hoor. Elke keer als hij gebeld wordt loopt hij weg, alsof niemand het mag horen," vertelde Mariska.
"John is een volwassen man, Mariska. Die jongen heeft ook recht op een beetje privacy. Ik moet ook steeds meer leren om Julia los te laten, vroeg of laat gaat ze toch op haar zelf wonen," vertelde Shanna.
"Ja, je hebt gelijk...Toch blijf je ze als een kind zien nog," zei Mariska met een zucht.

Afbeelding
Tina was ondertussen op bezoek bij Shurlien. Ze vertelde wat Wax nagelaten heeft voor haar en Priya en Lars.
"Tien miljoen euro? Je bent gewoon rijk geworden!" zei Shurlien.
"Ik ga het echt niet gebruiken om een villa te kopen, ofzo..." zei Tina boos.
"Ik ben mijn vader kwijt, dat is al erg genoeg allemaal!" Shurlien kon dat wel begrijpen. Ze had het te doen met Tina.
"David steunt me ook niet goed genoeg, hij maakt zich meer druk om andere dingen dan aan mij," vertelde Tina.
"Vertel mij wat, ik heb precies hetzelfde met John. Echt ÉÉN kus was het maar, en meteen maakt hij er een groot probleem van. Hij ziet toch ook wel in dat het niet meer goed komt met Julia?" vertelde Shurlien.
Op dat moment hoorde ze de voordeur open gaan...

Afbeelding
Julia en John kwamen binnenlopen. John liep als eerste naar binnen.
"Wij gaan eens goed praten," zei Julia.
Tina en Shurlien gingen snel naar de studeerkamer rennen en deden de deur dicht.
Ze werden net niet gezien.

Afbeelding
Julia en John namen plaats in de woonkamer.
"John, we hebben zovaak ruzie gehad de laatste tijd. Ik vind dat we eens moeten praten," zei Julia.
John wist dat hij een beetje fout zat doordat hij Shurlien had gezoend een tijdje terug, maar besloot het niet te gaan vertellen.
"Het is allemaal begonnen sinds de dood van je zus," zei John.
"Hoe durf je Jessica hierbij te betrekken!" zei Julia kwaad.
"Alles ging perfect daarvoor, wij hadden trouwplannen maar dat is er nooit van gekomen," zei John teleurgesteld.
"Nee, goh...Vind je het gek na alles wat er gebeurd was?" zei Julia.

Afbeelding
Tina en Shurlien zaten af te luisteren vanaf de studeerkamer. Ze zaten erom te lachen.
"Die arme Julia, ik krijg serieus bijna medelijden met haar," zei Tina.
"John geeft gewoon niet toe dat die is vreemd gegaan met mij!" zei Shurlien.
"Ze passen gewoon niet meer bij elkaar, dat is echt duidelijk,"

Afbeelding
"Misschien is het beter om het even te laten rusten allemaal," stelde John voor.
"Wil jij het niet uitpraten dan? Ik weet het anders ook niet, John! Ik hou van je maar ik betwijfel of jij nog wel van mij houdt! Weet jij wel niet hoe gefrusteerd dat is?" zei Julia verward.
John weet dat die niet trouw is gebleven maar gaf het nog niet toe.
"Hoe durf je aan mij te twijfelen, ik ben nog altijd van je gaan houden! Ik ben je altijd trouw gebleven, maar er is gewoon TEVEEL gebeurd!"

Afbeelding
"Hahahaha, ojee wat erg! Ik wist echt niet dat John geweldig kon liegen," zei Tina die melig begon te worden.
Na het gesprek is John vertrokken en ging Julia naar verdrietig naar boven. Tina ging toen ook ervandoor zonder gezien te zijn, en gaf Shurlien nog een dikke knuffel.
"Jij bent echt mijn allerbeste vriendin, met jou maak ik nog veel lol mee!" zei Tina.

-------------
Binnenkort een nieuwe update :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie