"Roos je doet nu normaal anders schop ik je eruit!" zei Rudy.
Roos draaide zich boos om en liep weg.
"Stelletje zeikende homo's, mag niet eens touwtjespringen," klaagde Roos.
"Dat doe je maar buiten, niet binnen!" riep Samuel.
Het gaat nog niet zo lekker tussen Roos en de twee.

De volgende dag was Shanna op bezoek bij Mariska.
"Ga jij ook naar de herdenking van Hans, deze week?" vroeg Shanna.
"Ja, Gina is ook een goed vriendin van mij. Echt raar dat die ineens er niet meer is, ik wist niet eens dat die zo erg ziek was," vertelde Mariska.
"Ze hielden het ook geheim, dit wou Hans zelf had ik gehoord. Het schijnt dat die ene Uzlem nu wel een vriendin is geworden van Gina," vertelde Shanna.

"Hoe gaat het met je verder, nog iets gehoord over Wax's rechtzaak?" vroeg Shanna.
"Nee, nog niets bekend. Maar hij zal vast wel levenslang krijgen na alles wat die heeft gedaan," vertelde Mariska.
"En hoe gaat het eigenlijk bij jullie?" vroeg Mariska.
"Ach, Julia is nog altijd verdrietig om John, ze gaan het vanmiddag uitpraten. En Shurlien woont ook nog steeds bij ons, ze is iets van plan..." vertelde Shanna.
"Ik moet zeggen dat John ook vreemd doet de laatste tijd, hoor. Elke keer als hij gebeld wordt loopt hij weg, alsof niemand het mag horen," vertelde Mariska.
"John is een volwassen man, Mariska. Die jongen heeft ook recht op een beetje privacy. Ik moet ook steeds meer leren om Julia los te laten, vroeg of laat gaat ze toch op haar zelf wonen," vertelde Shanna.
"Ja, je hebt gelijk...Toch blijf je ze als een kind zien nog," zei Mariska met een zucht.

Tina was ondertussen op bezoek bij Shurlien. Ze vertelde wat Wax nagelaten heeft voor haar en Priya en Lars.
"Tien miljoen euro? Je bent gewoon rijk geworden!" zei Shurlien.
"Ik ga het echt niet gebruiken om een villa te kopen, ofzo..." zei Tina boos.
"Ik ben mijn vader kwijt, dat is al erg genoeg allemaal!" Shurlien kon dat wel begrijpen. Ze had het te doen met Tina.
"David steunt me ook niet goed genoeg, hij maakt zich meer druk om andere dingen dan aan mij," vertelde Tina.
"Vertel mij wat, ik heb precies hetzelfde met John. Echt ÉÉN kus was het maar, en meteen maakt hij er een groot probleem van. Hij ziet toch ook wel in dat het niet meer goed komt met Julia?" vertelde Shurlien.
Op dat moment hoorde ze de voordeur open gaan...

Julia en John kwamen binnenlopen. John liep als eerste naar binnen.
"Wij gaan eens goed praten," zei Julia.
Tina en Shurlien gingen snel naar de studeerkamer rennen en deden de deur dicht.
Ze werden net niet gezien.

Julia en John namen plaats in de woonkamer.
"John, we hebben zovaak ruzie gehad de laatste tijd. Ik vind dat we eens moeten praten," zei Julia.
John wist dat hij een beetje fout zat doordat hij Shurlien had gezoend een tijdje terug, maar besloot het niet te gaan vertellen.
"Het is allemaal begonnen sinds de dood van je zus," zei John.
"Hoe durf je Jessica hierbij te betrekken!" zei Julia kwaad.
"Alles ging perfect daarvoor, wij hadden trouwplannen maar dat is er nooit van gekomen," zei John teleurgesteld.
"Nee, goh...Vind je het gek na alles wat er gebeurd was?" zei Julia.

Tina en Shurlien zaten af te luisteren vanaf de studeerkamer. Ze zaten erom te lachen.
"Die arme Julia, ik krijg serieus bijna medelijden met haar," zei Tina.
"John geeft gewoon niet toe dat die is vreemd gegaan met mij!" zei Shurlien.
"Ze passen gewoon niet meer bij elkaar, dat is echt duidelijk,"

"Misschien is het beter om het even te laten rusten allemaal," stelde John voor.
"Wil jij het niet uitpraten dan? Ik weet het anders ook niet, John! Ik hou van je maar ik betwijfel of jij nog wel van mij houdt! Weet jij wel niet hoe gefrusteerd dat is?" zei Julia verward.
John weet dat die niet trouw is gebleven maar gaf het nog niet toe.
"Hoe durf je aan mij te twijfelen, ik ben nog altijd van je gaan houden! Ik ben je altijd trouw gebleven, maar er is gewoon TEVEEL gebeurd!"

"Hahahaha, ojee wat erg! Ik wist echt niet dat John geweldig kon liegen," zei Tina die melig begon te worden.
Na het gesprek is John vertrokken en ging Julia naar verdrietig naar boven. Tina ging toen ook ervandoor zonder gezien te zijn, en gaf Shurlien nog een dikke knuffel.
"Jij bent echt mijn allerbeste vriendin, met jou maak ik nog veel lol mee!" zei Tina.
-------------
Binnenkort een nieuwe update