Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 13 van 16

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Ik wil niet ongeduldig overkomen maar zijn alle inzendingen al beoordeeld? Over één week moet de nieuwe opdracht al ingeleverd zijn terwijl de oude nog niet eens is beoordeeld en die eigenlijk nogal voor niets lijkt te zijn aangezien er niemand afviel behalve mensen die zichzelf hebben uitgeschreven of niks hebben ingeleverd.
MissJK
Snackventer Snackventer

^ Haha...,nou,dat kan alleen maar een goed teken zijn toch? :flapper
Ik ga m'n foto's ff editen en dan post ik de nieuwe opdracht...,ik ben maar blij dat er geen max. is,want moet nu gaan kiezen uit m'n 80 screens.... :fluit :sweatdrop
But At Least I Got My Friends....<3
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Sorry, ik schrijf me uit. Waarom?

1. Ik heb totaal geen inspiratie, heb het al geprobeerd maar het lukt niet.
2. Heb geen store items en downloads meer. Dat wordt dus ook al niks, mijn sims zijn een stuk lelijker.
3. Ik heb er gewoon geen zin in.

:(

v Huh? Heb ik me soms al eerder uitgeschreven ofzo? Dat zou echt een faal zijn :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Matthieu op za 10 mar 2012, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^jammer, maar zat je er nog wel in want volgensmij had je niks ingeleverd bij de vorige opdracht en ik had even naar de post van detui gezocht
deetui schreef:^Jawel, maar er hebben een aantal kandidaten zichzelf uitgeschreven en als er dan nog iemand uitgaat dan zij het er wel veel.

Deelnemrs opdracht 2: ChanCake, Appel&peer, nonnieven1, loungefan, o0simsfreak0o, MissJk, tijgertj en Robin..
dus volgensmij was je er al uit omdat je niks had ingeleverd
ik moet btw nog aan de opdracht beginnen, we hebben toch tot volgende week zondag de tijd?
MissJK
Snackventer Snackventer

Pff...,nou zo,klarie! :laugh Toch maar even wat knip en plakwerk verricht,leek me beter dan jullie opzadelen met 10+ foto's.... :sweatdrop

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alhoewel deze opdracht zo simpel leek (ze had badpakken en bikini's genoeg),kostte het in eerste instantie meer moeite dan ze had verwacht!
Aangezien haar vriendje op zijn best is in het donker,stond hij nou niet te springen om haar deze keer te helpen.Maar een beetje meedenken of inlevingsvermogen zat er ook niet echt in..,dus 1 fikse ruzie,en 4 borrels bij een vriendin later,besloten ze eens een kijkje te gaan nemen in de plaatselijke surferbar,op zoek naar een geschikte,fotogenieke partner om haar te vergezellen op de foto's. Want ze had nou ook niet bepaald zin om daar de hele dag alleen foto's te staan maken,en allen al om haar vriendje te sarren zou de de knapste jongen uit de club strikken nam ze zich voor!

En in de volgende shoot laat zien dat dit plan volledig is gelukt...,op beide fronten.
Want toen ze ze een paar dagen later thuis liet zien (hij vroeg er zowaar om..,uit wantrouwen waarschijnlijk),was fikse ruzie #2 een feit...
Dus om af te koelen zit ze nu maar even paar weken bij haar vriendin,en heeft ze ondertussen ook al een afspraakje met haar 'collega',want stiekem was het wel héél gezellig,en hij was dan ook een goeie inspiratie tijdens de shoot... Enjoy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Dan vraag ik het nog een keer maar dan op mijn account,
zou ik nieuwe foto's mogen maken ? :$ :sweatdrop
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
MissJK
Snackventer Snackventer

Thnx! :)
Matthieu schreef:Leuke inzending. :)
Welke stad is dat btw?
Plain old Sunset Valley.... ;) Heb t strandje veranderd in een woonkavel,en voila...,bewerkbaar strand! :laugh Dacht eerst laat ik eens een poging wagen met die CAW Tool,maar wat een @^#!@&x$& is dat zeg! :cursing

Weergave- en sorteeropties

Gesloten