Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 6 van 10

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 12 12/2/2012

Hoofdstuk 13
Afbeelding
Een tijdje zat ik al na te denken over een maatje voor Puddy. Ik was natuurlijk erg druk bezig met mijn werk en omdat ik zo ontzettend beroemd was had ik veel afspraken. Mijn biografie, ja hij was eindelijk af, werd nu ook verkocht in de grootste winkels van Hidden Springs. Oké, dat was sarcastisch bedoeld, Hidden Springs heeft één kringloopwinkel, één boekenwinkel, één supermarkt en voor de rest moet ik naar Bridgeport. Maar wat ik bedoel is dat ik veel geld verdiende met mijn boek.
Afbeelding
En daar was ik dan, bij een vrouw die meerdere katten had die naar Sunset Valley ging verhuizen en haar katten niet mee kon nemen. De vrouw was erg aardig en ik zag dat ze het er moeilijk mee had om haar kat weg te geven aan een vreemde. Ik wilde nog even met haar kletsen en kreeg plotseling hele erge dorst maar zij had duidelijk andere ideeën en stuurde me meteen met mijn nieuwe kat, Henry, weg.
Afbeelding
Henry en Puddy konden het gelukkig goed met elkaar vinden en hielden elkaar veel gezelschap. Telkens als ik ze zag waren ze samen. Zo ging het een tijdje door, een tijd waarin Puddy steeds dikker werd en ik gaf haar steeds minder eten. Hierdoor ging Henry steeds meer jagen en lagen er vaak resten van muizen, vogels en ander ongedierte in mijn huis doordat Puddy die op at.
Afbeelding
En op een dag kwam ik thuis van mijn werk en liepen er twee kittens rond, een mannetje en een vrouwtje. Het mannetje heet Karel (was zo'n standaard naam van EA) en het vrouwtje heet Minny.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Best grappig hoe huisdier een kitten proberen te maken.
De volgende up heb ik al bijna geschreven dus die komt vandaag of morgen denk ik online. Volgende week (vakantie :D) heb ik heel veel leuke dingen te doen dus kan ik zoiezo geen up plaatsen. Misschien volgende week zondag maar dat weet ik niet zeker. Ik zal na die week iniedergeval een extralange up plaatsen.
En omdat er nu al 9 vampiers in mijn spel zijn moet er nog maar 1 vampier tot de 10e vampier waarvoor ik al een sim heb gekregen van iemand :). Als er alvast nog wat mensen een sim hebben die ze krijg als vampier willen hebben kun je me pm'en.
Hope you like de up :D
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 13 16/2/2012

Hoofdstuk 14: Late Valentijnsup
Afbeelding
Afbeelding
En de katten vormen samen een heel lief gezinnetje. Ik niet, ik heb nu wel een relatie met Nicholas maar, geen idee.
Afbeelding
Nicholas kwam vandaag langs, we hadden elkaar een ehm, tijdje, niet gezien.
Ik: ‘Ik maak het uit.’
Hij: ‘Wat, ik hou van je.’
Ik: Waarom heb je mij dan al twee maanden niet gesproken?’
Hij: ‘Oké dan, zullen we dan maar vrienden blijven?’
Afbeelding
*Terwijl de katten gezellig spelen*
Ik: ‘Hoezo leg je jezelf er zo makkelijk bij neer.’
Hij: ‘Moet ik dan moeilijk doen?’
Ik: ‘Nee, ik bedoel ja. Je hield, ik bedoel houdt toch van me.’
Hij: ‘Ik ben te slim voor dit gesprek.’
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Echt een valentijnsup, love is in the air *kuch*
Superkorte up maar beter dan niks. Ze is trouwens verhuisd, vanaf de volgende up zal ze in een ander huis wonen want dit huis zat vol met bugs.
Sorry dat deze up wat langer duurde maar ik voelde me niet zo goed. Ik had een blaasontsteking en moest antibiotica nemen wat bepaalde bijwerkingen had waardoor ik me niet zo goed voelde. Volgende week komt er denk ik maar een up
Edit:
Hij was na twee dagen al met een ander aan het flirten
Afbeelding
V Ja hè XD

Laatst gewijzigd door Loungefan op zo 19 feb 2012, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 14 19/2/2012

Hoofdstuk 15
Afbeelding
En volgensmij heeft Astrid wat van Gwen geleerd, namelijk roze dragen.
Afbeelding
En ik had wel een zwaar leven. Vier katten en van vier katten poe. Elke dag en soms wel weer moest ik die stank, ik bedoel die poep, opruimen
Afbeelding
En dan had je ook nog dat sommige katten vlooien hadden. Nu was Puddy weer de klos. Gelukkig was ik een vampier waardoor al die krabben geen pijn deden. Tja, katten houden niet heel erg van water.
Afbeelding
En dan had je ook nog de stinkdieren die vaak langs mijn huis loopten. Ze gooiden de vuilnisbak om en het vuilnis eruit. En raad eens, wie kan dat opruimen: ik dus.
Afbeelding
Wat had ik toch een geweldig leven *kuch*.
Ik zag dat ik deze up al had geschreven dus ik post hem maar meteen. Ik heb geen of nauwelijks screens meer voor de volgende up dus ik moet snel weer simmen. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie