^ Dave, Jessica is geen passagier. Zij is personeel.
Op je eerste vraag: Dat staat onder mijn berichtje van de moord.
Op je tweede vraag: Er zijn nu nog 4 moordenaars.
v Nee, er waren er in totaal 5. Want de roddelaar heeft ook iemand verandert in een lid van de moordenaars bende.
Laatst gewijzigd door Anna op zo 19 feb 2012, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Oke er is blijkbaar veel gebeurt, ik ga ff alles snel doorlezen en dan een post plaatsen. Sorry dat ik er de laatste tijd niet was, heb nogal veel carnaval grvierd
Edit: neeeeeeeeee, omg ik ben dus dood. Ik vind dit echt jammer, ook aangezien ik een paar dagen niet meer had gepost... Ik denk dat ik dit wel blijf lezen. Omg ik vind dit zoooo jammer...
Sorry dat ik zo weinig heb gepost iedereen.. Ik ben heel druk geweest met school en zo, en ik moest prioriteiten stellen om het allemaal af te krijgen, maar nu ben ik helemaal uit het spel...
Ik weet echt niet meer wat ik nog moet posten...
^Doe alsof je een paar dagen rust hebt genomen en je helemaal hebt afgesloten van de buitenwereld. Dat je helemaal tot jezelf kwam en ontspannen bent geworden.. Zonder dat je andere mensen om je heen had
De tweede stemronde Vanaf nu mag je stemmen! Iedereen behalve de moordenaars stuurt mij een PM, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven. Jullie hebben een dag de tijd om mij een bericht te sturen. Stemmen kan tot donderdag 17:00