Ik ga deze week vast beginnen, en zo, maar ik heb maandag herkansing Latijn, en ik moet morgen werken, dus ik denk niet dat ik het helemaal af ga krijgen.. Ach, de rest doe ik dan doordeweeks wel n_n
jullie zijn met zijn 12en. En dit is jullie eerste opdracht. Je model moet binnen twee weken tijd een decor, kleding en eventuele figuranten hebben gevonden voor de fotoshoot. De fotoshoot moet gaan over:
Horror.
Dus verzamel alle weerwolven, mummies en vampiers en wees niet bang om met ze te poseren. Dit moeten jullie doen binnen de tijd. Dit is twee weken dus het moet af zijn op 26 februari 2012 klokslag 8 uur. Zorg voor minimaal 6 foto's maximaal 10.
Mooi =3
--
kwil me uitschrijven
eigenlijk wil ik het niet maar sims werkt niet mee...
en ik d8 er vandaag pas aan dus heb/had niet zoveel tijd..
en de shots zijn gwn mislukt....
Suc6 all =)
Ik wilde dit weekend dus vast beginnen, maar mijn herkansing Latijn bleek meer werk te zijn dan ik verwachtte en school gaat voor, dus ik stel de shoot nog even uit.. Hoop dat ik het op tijd in kan leveren! =D
Ik had dus een idee, maar toen ik dat ging uitproberen bleek het toch niet te werken. Dus nu moet ik iets nieuws verzinnen en duurt het iets langer, maar ik heb vakantie dus moet het sowieso voor zondag af zijn.