Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1351 berichten • Pagina 29 van 68

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Mattpictures (MASTER SUITE ~ pag. 55 ~ 26/1/12)

Jahaa, de speciale up! Het worden wat meer ups, waarbij ik gewoon tekst schrijf, oftewel een dagboek (: Ik ga niet hiervoor een nieuw topic aanmaken, het is meer om een beetje te vragen of jullie dit iets vinden. :)


Our Wedding

Afbeelding

Lief dagboek,

Gisteren was het zover. Het was dé dag. De dag waar ik al jaren van droom. De dag waarop mijn leven compleet zou veranderen. Het was onze bruiloft.
De dag begon in Appaloosa Plains, waar ik en mijn man Vince Thompson wonen.

De hele middag voorbereidingen, vergt veel van je. Vlak voor de bruiloft had ik er bijna geen zin meer in, meer in mijn bed opzoeken en me afsluiten van de wereld. Maar aan de andere kant wilde ik mijn trouw beloven aan Vince, Vince, de jongen die ik ontmoette op mijn 20e in Frankrijk, Champs Les Sims. Met hém wilde ik mijn leven delen. Met niemand anders dan met hem. En vanavond kan ik dat vastleggen. Daarom wordt dit de belangrijkste dag van mijn leven.

Afbeelding

Afbeelding

We hebben geen mensen uitgenodigd, omdat we met elkaar wilden zijn. Alleen wij, 's avonds, in onze tuin aan de vijver... En de fotograaf.

Afbeelding

De 'liefdestaart' ging niet helemaal op, want we hadden geen gasten. Niet dat het ons uitmaakte, wij hadden alleen maar oog voor elkaar.

Afbeelding

We hebben de hele nacht naar de sterren gekeken, niemand die ons stoorde. Alleen zijn, alleen met Vince, mijn schat. Kijkend naar de sterrenhemel, die mijn blijdschap leken te weerspiegelen. De nacht, zo zwart als een pupil, ging voorbij en we beseften dat het al licht werd. We besloten naar bed te gaan, waar we de liefde bedreven. Één ding is zeker: Gisteren was de mooiste dag van mijn, en Vince' leven!

Mae Thompson


~
Woeh dat was de 1ste up! :swing Hope u like it en er komen nog een paar ups ^^ Onder andere de huwelijksreis.. Blijf het volgen! (A)

Tips, reacties? ^^
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie