#extra.
Herbouw het park van Sunset Valley, het park is precies op het gemeentehuis qua stijl afgewerkt, dus zorg dat ze ook perfect bij elkaar passen. Gebruik dezelfde patronen, bomen en laat dezelfde effecten terugkomen van de tuin om het gemeentehuis heen. Het beste is om het park gewoon te her-stijlen, het is namelijk maar een bij-opdracht dus je hoeft hier minder lang mee bezig te zijn, zolang hij maar bij het gemeentehuis past!
Dit is een extra opdracht die bij het gemeentehuis hoort, al heb je al een gemeentehuis ingezonden wil ik jullie graag vragen om er ook een park bij te maken, dan maak je ook meer kans om te winnen, omdat deze bij elkaar moeten passen. (en dan bedoel ik voornamelijk die hoekjes die bij het gemeentehuis op de kavel stonden.)
Ik heb dit gedaan omdat ik al heel veel inzendingen heb voor het gemeentehuis, er maandag pas een nieuwe wedstrijd start, en hier nog drie weken de tijd voor is, dus je kunt gewoon rustig aan doen!
Ik ben trouwens super blij dat jullie allemaal meedoen, met zijn allen maken we wat prachtig's van Sunset Valley!
Edit:
Inleveren met maximaal 6 foto's!
Laatst gewijzigd door Dave. op vr 10 feb 2012, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.