Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 240 van 250

Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Marit. schreef:^Dude, hoe slim ben je? Dat doen ze expres, duhh! Ze willen natuurlijk mensen bij hun krijgen! u_u

Die van nu is nogal vals, vet zielig.
En die jongen die net A-team zong kende zn tekst niet eens goed. :x En dat hoge, lol XD
Wie was dat? die ga ik ff terug kijken xD Ik kijk lang niet alles n__n
Just be kind.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Zoo, ik ga even Avenged Sevenfold Live In The LBC kijken <3333333333333333
Zo lang geleden, maar ik heb er weer zin in, daarna misschien nog The Black Parade Is Dead! en misschien nog Awesome As F**k :3

Ik heb vandaag al de nieuwe episode van The Vampire Diaries gekeken.. Dat einde <3
Oke, nu lijk ik een soort van junk, gelukkig weet niemand hoe het afloopt xD
En Kol is veel te cool om dood te gaan, en Elijah mag echt niet dood, hij is veel te goed, al lijkt het erop dat hij in de volgende episode slecht gaat worden. Maar Kol gaat vast wel dood, iedereen die knap is gaat dood. Stiekem is ie nog niet eens zo heel knap maar hij is wel charmant en seksie, dus. Maar Godric ging ook doodt, al was hij niet zo seksie als Kol. Oke, I know, hier begrijpt niemand iets van. :sweatdrop
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Gisteren echt weer een leuke avond gehad :)
Eerst paardrijden, zat op mijn lievelingspony en de les was weer erg gezellig. Daarna heb ik heerlijk in bad gelegen, doe ik normaal nooit omdat ik daar geen tijd voor heb :(.
En daarna lekker pizza gegeten terwijl ik TVK aan het kijken was :)
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@SnoepxStok: De kleuren heten Espresso en Biscuit. Beetje donker bruin met een lichte creme kleur :) erg mooi geworden :D

Vandaag de kamer weer inruimen. Het bed laten we de winter maar even staan in de woonkamer, is veel warmer. Ja het is hier slecht geisoleerd. Misschien maar de woningbouw er over bellen.. Straks even naar papa om zijn goede kwast terug te geven.
En dan niks doen >< ja misschien Simsen :3
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Voor Nederlands moeten we gedichten beoordelen, heb ik een gedicht uit de gedichtenbundel nonsens gedichten die heet 'de pippel' weet ik de schrijver niet die ik er bij moet zetten :(
Weet iemand misschien van welke schrijver het gedicht 'de pippel' komt?
Edit: eindelijk de schrijver gevonden :)

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 11 feb 2012, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten