moet daarvoor nog wel een presentatie af zien te krijgen.

@ Evelien: Zoek anders op internet, vaak stukken goedkoper en meestal is er wel een of andere webshop die heeft wat je zoekt.

4993 berichten • Pagina 237 van 250
Ik ken het,pipapanda13 schreef:Mensies uit mijn klas pesten me met dat ik me snijd en dat ik een emo ben vanwege de muziek waar ik naar luister ;s
Kan ook echt nergens zijn wie ik écht ben
en dan is er ook nog niks van waar, nou sorry hoor maar wat een *$(@&^$@! mensen ;s
Werd tegen mij ook gezegd, alleen maar omdat ik een bepaalde armband draag. Maar ik ben het eerder zo gaan bekijken dat ze misschien wel jaloers zijn, omdat je anders bent, omdat je durft te zijn wie je echt wil zijn. Omdat je anders bent. Als ik het zo bekijk voel ik me wel beter, omdat ik ook wat anders ben, en jij dan ook een beetje, omdat je stijl hebt, en een bijzondere, een eigen stijl namelijk.pipapanda13 schreef:Mensies uit mijn klas pesten me met dat ik me snijd en dat ik een emo ben vanwege de muziek waar ik naar luister ;s
en dan is er ook nog niks van waar, nou sorry hoor maar wat een *$(@&^$@! mensen ;s
lullig, jij pest hun toch ook niet omdat ze naar een of andere populaire band luisteren....pipapanda13 schreef:Mensies uit mijn klas pesten me met dat ik me snijd en dat ik een emo ben vanwege de muziek waar ik naar luister ;s