Ik ben nu bezig in Twilight Heb een paar weken geleden Twilight en New Moon gezien bij een vriendin en was gelijk helemaal verliefd Nu alle boeken lezen en dan de films (t/m 4.1) kijken
@Simmielove: Midnight Sun was Stephenie Meyer aan het schrijven, en toen is die op internet gelekt. Nou wou ze het niet meer afschrijven, dus wordt hij ook niet gepubliceerd. Hij staat op internet, moet je even zoeken, maar opeens stopt hij wel.
@Simmie, Had je het over the host? Het begin is even lastig door heen te komen.. maar daarna gaat het echt als een speer.. probeer het nog eens zou ik zeggen!
Midnight sun is inderdaad 'Twilight' maar dan uit POV van Edward (Point Of View).
Triest dat het gelekt is, heb het eerste hoofdstuk gelezen en het is wel super leuk, stom dat zoiets moet gebeuren, hopelijk gaat Stephenie toch een keertje door met het boek ;O
Whoooop, als je de novelle van Eclipse: het korte tweede leven van Bree Tanner nog niet hebt: bij de Action verkopen ze ze voor 1 euro. Ik heb er gelijk 2 gehaald ook voor m'n vriendin.