Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 34 van 83

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het grote school-topic

ik keek aan het begin van het topic, allemaal roosters. laat ik de mijne ook posten!

maandag: 1-6 (08.00-15.15)
dinsdag: 1-6 (08.00-15.15)
woensdag: 1-6/2-6 (08.00-15.15/09.00-15.15)
donderdag: 1-6/1-7 (08.00-15.15/08.00-16.15)
vrijdag: rabarber (09.00-14.45)

ik zit in 3HT, dat staat voor drie havo theaterklas.
ik heb best een chill rooster enzo, behalve dan donderdag om de week, want dan ben ik om vijf uur thuis. -____-

zal ik ook vertellen over theaterklas?
ik zit in een theaterklas, en ik ga elke vrijdag de hele dag dus naar een theaterschool, met heel mijn klas, en daar krijgen we les in toneel, dans, en muziek. we zijn nu aan het werken aan een eindpresentatie, en we doen een griekse tragedie, genaamd medea.
het is echt super leuk, net als mijn klas! (:
Imme
Teamlid Teamlid

^ Leuk =D
Begint jou school al om acht uur :O

Ik vraag me af hoeveel mensen er morgen bij bio worden uitgestuurd. Vorige week waren we maar met z'n zevenen over xD

V De bio leraar was twee weken terug helemaal boos omdat alleen ik en nog een meisje het tweede boek hadden. Dus vorige week ging hij streng controleren op hw en boeken. Veel mensen hadden dat niet. Dus werden ze eruit gestuurd :P

Laatst gewijzigd door Imme op do 02 feb 2012, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^^ wel vroeg, bij mij begint school pas om half 9
maandag tot 16.00
dinsdag tot 15.10
woensdag tot 15.10
donderdag tot 13.00 of 13.30, als we in de pauze doorgaan 13.00 en als we pauze hebben 13.30
vrijdag tot 14.20
nooit eerste uur vrij :( maar we hebben best een chil rooster
@ Imme, rustig lesje, strenge leraar zeker XD
Bij ons worden er nooit mensen uitgestuurd. Wordt alleen gedreigd met strafwerk dus... XD
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Mijn rooster is best chill;

Maandag; 1-6
Dinsdag; 1-7 (45 min rooster)
Woensdag; 2-6
Donderdag 2-7 (al heb ik door afspraken altijd 3-7)
Vrijdag; 1-7

:3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Mijn rooster (na een half jaar...)
1-8
1-7
1-7
1-6
1-5
het loopt af bij mij! xD
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Mich.....
Mest analist Mest analist

Ik krijg zulke leuke vakken het volgende semester :D Heb er nu al zin in! Maar eerst vrijdag nog even een hertentamen maken...
''Faber est suae quisque fortunae''
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Yeaah, uitval levensbeschouwing en 9,8 voor so ak :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

M'n rapport gekregen :D
Ik heb in totaal 69, wat wel goed is (: Alleen twee buizen voor Fysica en Chemie, maar ja, echt nieuws is dat niet voor mij. Voor de rest heb ik best goed, behalve voor Frans, maar dat is nogal omdat ik in Brussel op school zit en ongeveer de helft van mijn klas thuis Frans spreekt en ik tussen hen HEEL erg slecht ben. :/
Afbeelding
Smiley
Snackventer Snackventer

^^dat is niet raar, ik had ook een vwo advies waarmee ik gewoon naar het gymnasium kon maar ik ben atheneum gaan doen. Het enige verschil is dat je bij atheneum geen Grieks en Latijn hebt.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^^ Toen ik in de havo/vwo brugklas zat had ik gymnasium advies. Maar in de brugklas was iedereen verplicht om studielessen te volgen. Als je geen studieles nodig had kon je in dat uur een les klassieke talen volgen. Dat heb ik gedaan en ik kwam erachter dat ik grieks en latijn helemaal niet leuk vond en daarom ben ik naar het atheneum gegaan.
Je moet alleen gymnasium doen als het je leuk lijkt, niet omdat je ouders dat zeggen of omdat veel vrienden of vriendinnen daarheen gaan.
Wat wel is dat je makkelijk aan het eind van het jaar van gymnasium naar atheneum kan gaan maar niet van atheneum naar gymnasium.
Edit: Een vriendin van mij doet ook gymnasium. In de tweede hadden we evenveel les, zij had minder engels, nederlands, wiskunde en misschien nog een vak. Ze had natuurlijk wel meer hw omdat ze meer vakken had en minder lesuren voor sommige vakken.
Nu in de derde heeft ze een uur meer les per week.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie