Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 4 van 10

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 7 26/1/2012

Heb ik net de up gemaakt, wil ik de foto's uploaden met photobucket en dat lukt ineens niet. Ik probeer vandaag nog de up online te zetten, ik maak misschien gewoon op een andere site een account aan zodat ik foto's kan uploaden.
Edit: photobucket doet het nu wel. Door google chrome kon ik geen screens uploaden dus nou moet ik met gewoon internet foto's uploaden wat erg sloom gaat :(
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 7 26/1/2012

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Vandaag had ik weer een potentieel slachtoffer uitgekozen. Ik gebruik een duur woord, cool toch? Hij heet Kyle Anderson en is een collega van mij. Hij is best aardig maar zijn uiterlijk? Ik heb er geen duur woord voor, zelfs geen normaal woord.
Afbeelding
Ik heb weinig tijd vandaag dus ik haal hem meteen over om vampier te worden. Toen ik dingen zei als gedachtenlezen, sneller vaardigheden leren, heel snel kunnen rennen en nog veel meer had ik hem overgehaald. Hij trok natuurlijk ook zo’n raar gezicht. Al die mensen die ik beet trokken gekke gezichten, zoveel pijn deed het toch niet?
Afbeelding
Een paar dagen later wilde ik een feest geven. Ik had sommige vrienden lang niet meer gezien en ik moest mijn contacten natuurlijk wel onderhouden. Verder wilde ik weer wat nieuwe vrienden krijgen die misschien ook vampier wilden worden.
Afbeelding
En als eerste gast kwam Kyle, als vampier. Hij is zeker niet lelijker geworden nadat ik hem gecreëerd heb, maar knapper? Nee. Ik moet wel zeggen dat ik zijn ogen een stuk hipper vind.
Afbeelding
Er kwamen veel gasten, ook de dochter van Pierce, ze heet Sidney. Misschien zou ik haar ook ooit kunnen transformeren, nadat ik haar andere kleren heb gegeven want deze kleren kunnen ook echt niet.
Afbeelding
En toen kwamen Gwen en Astrid. Gwen natuurlijk in het roze en Astrid in het blauw. Toen ze elkaar zagen hadden ze al ruzie, geniaal.
Afbeelding
En ik had het natuurlijk het zwaarst, ik moest met alle gasten praten. Maar met Nicholas was dat niet heel erg, hij leek me het waard om een vampier te worden. Hij was ten minste niet lelijk.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Gwen en Astrid hadden serieus ruzie, in de badkamer, ik vond dat echt geniaal. De volgende twee ups worden een beetje serieuzer want er is nauwelijks iets grappigs van te maken :(
Hope you like de up :D
Edit: Ik heb de beginpost weer bewerkt, Kyle staat er nu ook bij.
Misschien willen sommige mensen Chloë downloaden, ik wil haar namelijk best op de uitwisseling zetten XD. Ik weet niet hoe ik haar op mediafire ofzo moet zetten :$
En er zijn al 5 mensen gebeten :)

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 28 jan 2012, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 8 28/1/2012

Hoofdstuk 9
Afbeelding
Als ik binnen een hondje na aan het doen ben hoor ik ineens veel lawaai.
Ik: ‘OMG, niet weer een inbreker! Pierce! O, wacht hij is er niet. Aaahhhh!’
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik: ‘Nee, wie moet er nu de muizen vangen?’
Mager Hein: ‘Jij.’
Afbeelding
Ik: ‘Waarom stalk jij mij.’
Ijsverkoper: ‘Omdat dat in mijn contract staat, dat moet van Lenny. Wil je een ijsje kopen?’
Ik: ‘Ja, een plasma-ijsje om mijn verdriet te verwerken.’
Afbeelding
Mijn ijsje smaakte naar… plasma en het gaf troost. Ik moest mijn verdriet gaan verwerken, op mijn eigen manier, met ijsjes.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry voor de nogal saaie up, ik had nauwelijks inspiratie. Ik schrok er trouwens ook echt van dat Astrid en Gwen samen iets hadden. Op dat ene feest waren ze zelfs ruzie aan het maken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie