Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

220 berichten • Pagina 10 van 11

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het grote winter & feestdagen topic

Ik had de eerste dag de hele tijd sneeuwballen moeten ontwijken xD
Naja, sneeuw is helemaal weg hier. Het was ook maar een klein laagje..
@Robin Inderdaad. Laat die kou dan tenminste voor iets zijn geweest, en dan niet zorgen dat het
ijs zo slecht wordt door de sneeuw xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Iemand heeft vandaag sneeuw in mijn neus geduwd.. In mijn gezicht zeg maar, maar het kwam in mijn neus.. Weetje hoe koud en raar dat voelt O_0
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Het fietst inderdaad niet fijn, maar als het zoveel gesneeuwd, gedooid, gesneeuwd, gevroren, gedooid, en gesneeuwd heeft is het altijd leuk als heel de school eerste twee uur vrij heeft! :D

Ik wou even zeggen dat ik nog steeds geen sneeuw gezien heb... Flauw hoor! Ik vind sneeuw mooi! Maar ik wil ook schaatsen maar ik vermoed dat het ijs nog niet dik genoeg is. :mad

En ik vind het zielig voor mijn konijnen! Ze hadden vorige week ineens een nestje babykonijntjes, en die zitten nou wel dik onder het hooi en haar, maar het is onwijs koud buiten! :(

v Ja, dat kan ook, maar mijn opa heeft er nou grote houten platen tegen gezegd zodat ze in ieder geval uit de wind zitten. En het zijn twee hokken.

Laatst gewijzigd door Dave. op do 02 feb 2012, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Mijn vriend viel in de sneeuw :| Z'n handrem hing aan een touwtje xD

Maargoed, ik heb liever ijs. Ik doe toch niks met sneeuw en het is koud. :3
EN ik had zo'n grote bevermutsding, die vinden mijn vrienden lelijk, maar zij waren de hele tijd aan het zeiken over de kou die ik niet voelde. HAA! XD
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie