Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 231 van 250

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

vanochtend niet gevallen, yay
ik fietste ook onwijs langzaam en voorzichtig :'3

en ik heb nu zo een vieze rot smaak achter in mijn keel, want ik moest net opeens bijna een soort van overgeven maar het kwam gelukkig niet mijn mond uit, maar nu heb ik wel zo een vieze smaak achter in mijn keel

en ik had gelezen dat er bij Inkigayo bij een optreden van T-ara, 1 of 2 sec de borst van HwaYoung was te zien, je zag alleen maar heel snel een tepel
toch is het zielig voor haar maar ze hebben wel een triple crown status, mag ook wel met non-stop promoten van ene liedje

mijn gemiddelde is omlaag gegaan met Engels, allemaal door een 5.7 voor een leestoets, ik heb nog nooit zo laag gehaald voor Engels, zelf als ik niet leer haal ik nog niet lager dan een 6.7, ik leer zowiezo niet
en ik sta dus weer hoger voor wiskunde deze periode met 0.2 punten ofzo
7.6 voor Engels en 7.8 voor wiskunde als ik het me goed herinner

en ik typ veel, ook veel in alinea's naja zo is het overzichtelijk hoeven jullie het niet allemaal in 1 keer over te slaan :3

zo en nu ff diehard leren want ik wil deze periode 4 tienen halen voor Duits :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gisteren heb ik bloedgeprikt, ter controle van mijn schildklier.. Maar nu is de huisarts de eerste en tweede dicht, terwijl ik morgen al kon bellen voor de uitslag. Voor de schildklier moet ik persee bij de apotheek bloed prikken omdat dat met spoed moet ofzo. Nja hopelijk mag ik weer over een half jaar terug komen, als het slechter is geworden: 3 maanden of als het nog slechter gaat om de 6 weken. Maar hopen op het half jaar. Nu moet ik wachten tot vrijdag voor de uitslag :(

Vandaag gaat school echt nergens over :S Gaan ze me om 14:00 plaatsen voor uitleg voor de examens. Juist. Ik hoop niet dat het twee uur gaat duren, want dan heb ik echt geen trek meer om de trein terug naar huis te nemen. Dan moet ik nog koken en afwassen enzo. Urgh.

Maja donderdag mijn eerste examen :O Best cool, want ze zijn precies hetzelfde als vorig jaar.. Dus vraag mij af of ik ze nog wel moet maken xD

Oh well, zo even nieuwe gtst kijken en dan douchen, aankleden en naar school (Mweh)
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

OMG!! Ik heb gewoon kaartjes gewonnen voor Alesana, We Came As Romans, Glamour of the Kill en nog zo'n band voor 2 februari in de Melkweg Amsterdam ;DDD Ik ben alleen bang dat ik niet ga mogen aangezien ik vrijdag al naar een concert ben geweest :c
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik was vandaag mijn mobiel kwijt geraakt op school. Het was echt niet leuk.
Moest eerst alleen langs allemaal lokalen om te vragen of ze hem hadden gezien, een paar hadden hem zien liggen maar niet meegenomen..
Toen ben ik met een vriendin langs alle domeinen (We hebben Havo/Atheneum/Brugklas en VMBO-domeinen) geweest en bij de receptie en niemand had hem gezien. Ouders gebeld enzo, blablabla. En ik was helemaal in rep en roer.

Gelukkig in de pauze kwam een domeinbeheerster naar me toe, kinderen uit een Havo 5 klas hadden medelijden en gingen zoeken, ze hadden hem op de kop weten te tikken. En ik weer helemaal gelukkig. :D
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Yaay, het huis dat ik voor Eline's 5G bouwde is af! Hij is best mooi geworden :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove

Vanaaf paardrijden, en heb al 3 dagen niet achter mijn computer gezeten, wel beneden en eer gisteren de hele dag gewiit.
Gisteren piepjestest, iedereen boos ofcourse. Iig, toen ik moest lopen raakten mijn veters gezellig los. Ik ben dus gestopt om ze vast te strikken, kwam tot 4. Ben dus bestwel trost want normaal was ik dood bij 2.
Maargoed, ik ben gisteren dus ook haast flauwgevallen.
En tijdens franszei een vriend van mij zo van dat de 'hele klas' het oneerlijk vond dat ik een 5,5 had. Ik zei tegen heb dat hij dan maar naar de gymleraar mocht gaan en zeggen dat ik een 1 moet krijgen (volgens hem). Heeft hij dus mooi niet gedaan.
Nu nog ff lezen en dan me bed uit.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

^Omg wat een stront jong. Hoe bevalt Wii Fit je ?? Ik moet er soms aardig van zweten als ik te lang door ga ><! Het is echt een super middel om toch een beetje conditie te hebben :D

Ik heb vandaag een dag vrij, alweer, examen week is begonnen en er zijn geen lessen meer voor mij. Het is best wel eng dat ik vrijdag gewoon examen nummer 1 krijg. Het is het zelfde als vorig jaar zeggen de leraren, alleen een paar dingen er bij, omdat ik een niveau hoger ben gegaan etc. Maar goed, komt wel goed :) Zo niet, kan ik hem over doen ><. Net even de woonkamer schoongemaakt, mijn kat blijft aan de vloer ruiken als ik heb gedweild :P Volgens mij vindtie het niet fijn xD
Zo even de badkamer en slaapkamer doen en dan eens wel verdiend Simsen!
Simmielove

AnsjJ2 schreef:^Omg wat een stront jong. Hoe bevalt Wii Fit je ?? Ik moet er soms aardig van zweten als ik te lang door ga ><! Het is echt een super middel om toch een beetje conditie te hebben :D
Goed, heb de normale Wii Fit uit Italië gekocht, erg lang geleden, toen ik er maandag op speelde was dat ding blij dat ik kwam na 200 dagen en nog wat er weer was xD
Iig, heb de Wii Fit iets van 1065 dagen... Dus da's 2 jaar en nog wat.

Waarom ben ik de enige die hier Wordfeud heeft? ;oo

Heb trouwens ook nog een 5,3 voor de so van die stencils van Earth! Woesjj, geen voldoende, maar goed genoeg voor mij!
Ak is dit jaar zo'n rotvak, en die toetsen.... Daar kan je echt nooit een hoog cijfer voor halen!
Vanaaf lekker paardrijden (hopelijk op Kanjertjeee<333)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Ze heeft er al een, en hij staat al online :)

Nananna, ik faal met een nieuwe icon maken o;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mich.....
Mest analist Mest analist

Serieus... Heb ik vanochtend de pastasaus uit de diepvries gehaald om te laten ontdooien en nu is het nog keihard o.o En ik heb honger! En geen zin om iets anders te koken :(
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties

Gesloten