Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 229 van 250

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ik word gek van mezelf, ik ben namelijk weer eens een depressief
ik zit telkens te denken over mijn saaie leventje, dat ik niets spannends mee maak, dat ik slecht ben in contact leggen met (onbekende) mensen, ik ben niet interessant, ik weet niet wat ik wil worden, mijn huid irriteert mij(ik heb eczeem en het is nu erg op mijn armen), op school vind ik 87% van de mensen niets en ik kan heel moeilijk mezelf zijn op school
en ik kan niets tegen mijn ouders zeggen omdat ik niet wil dat ze zich zorgen maken

blegh, ik wou dat ik een stel wensen kon doen om het zo te veranderen zoals ik wil, maar neen dat kan natuurlijk weer niet
ik voel me nu wel wat beter nu ik dit zo gezegd heb
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Cool!!!

Mijn vriend is vandaag en morgen weg, hij is naar zijn opa toe in Duitsland. Hij heeft een Duits/Poolse familie, dus alles woont aan die kant. (Behalve zijn moeder etc) En nu zijn opa , als ik het goed begrepen heb, op sterven ligt.. Gaat hij er heen om te kijken hoe het met hem gaat. Ik hoop dat alles goed gaat, want hij en zijn vader kunnen niet zo met elkaar.. En ik, ik ben lekker alleen vandaag en morgen. Ik ga dadelijk naar mijn mams, gaan we samen naar de grote dierenwinkel in Arnhem. Te berg heet die, en dan naar de Groenrijk. En naar de stad om baby dingetjes te halen, NEE niet voor mij! Maar voor een vriendin die pas is bevallen!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Nanana, alleen thuis ;3
En ik was weer geweldig bezig.. Ik ben om 3 uur/half 4 gaan slapen, word ik 5 voor 11 wakker -___-
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik wil kwijt dat ik nu de gelukkige bezitster van 2 IPod's ben :sweatdrop
De oude zwarte die volgens mij de eerste is van 8GB en gisteren bij de Mediamarkt een witte van 32GD gehaald. Dat ding was gelijk het duurste van wat we kochten, we hebben ook een kleine Macbook Air gekocht, m'n moeder en ik hebben hem niet eens kunnen aanraken.
En dan nog een nieuwe draadloze koptelefoon want die oude doet het haast nooit, en dan voor mij nog Wii Fit Plus.
Er moet alleen nog muziek van mijn andere IPod naar die nieuwe gezet worden, maar 'k vraag me af of dat wel kan.. Of je ze niet overnieuw moet kopen ofzo ,O
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Na een enorm emotionele week(mijn schoonmoeder is met spoed opgenomen in een verpleeghuis)ben ik eens lekker naar de kapper gegaan.Ik ga al zeker 10 jaar naar dezelfde kapper en hoor daar dus zowat bij de inboedel.Was weer erg gezellig en ik loop er weer wat netter bij.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Omg. Asking Alexandria en Blessthefall waren zooo awesome gister <33 Ik stond echt helemaal vooraan en ik heb ook Reckless & Relentless (cd ;P) gekocht ;DD Nu ben ik ongelooflijk moe en heb heel veel nekpijn van het headbangen, maar het was het zoo waard ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Charge
Oplichter Oplichter

^ Gives you hell :woot Nu weet ik weer een leuk nummer om te luisteren :D (En het is toch be told ipv because?)

Ik heb gewoon mijn huiswerk al af. En het is best wel erg dat je je zo verveelt dat je maar huiswerk gaat maken :|

Weergave- en sorteeropties

Gesloten