Ik: Waar was je nou?! Ik was nog naar je opzoek, maar ik kon je maar niet vinden!
Ik was bij Dottie, Doro Dottie ja.. Ik had een profetie van de heilige eekhoorn gehoord en tja.. Zoiets belangrijks moet ik natuurlijk wel met iemand delen..
Ik: Ja, natuurlijk..

WIE HEEFT DEZE GROENE RADIO HIER NEER GEZET?!
Ik: Wow, heb je nu ook al iets tegen groen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, COOKIEMONSTER IS HIER GEWEEST! NEE, IK BEN VERDOEMD, DIE RADIO IS VERDOEMD, HEEL DIT HUIS IS VERDOEMD..

Pfieeuw, dat is beter.. Hij leek zo erg op een aliën he, en weetje, aliëns zijn stiekem best gevaarlijk.. Ik heb ooit eens een profetie gehoord dat ze op de koekjesfabriek zouden landen.. EEN LEVEN ZONDER KOEKJES IS TOCH ONMENSELIJK!

Ik: Dus sinds wanneer ben je helderziend?
Stiekem pas sinds nu, maar ssht, niemand mag mij storen tijdens het dansen, dus doe maar net alsof ik niks heb gezegd!
Ik: Juist..
OMG JE BENT ZOJUIST EEN ZONDE BEGAAN!

Ik: Juist, als je uitgedanst bent, moet je dan niet naar je kinderen gaan kijken?
Mmm.. Ja, misschien.. Ik heb eens een profetie..
Ik: Ja, ongetwijfled -.-
Valencia! Ik heb een geheim! Achter mij staat een bord verotte herfstsalade, alleen vraag ik me af hoe hij daar komt! Zou hij geteleporteerd zijn? Want weetje, borden die kunnen teleporteren zijn gevaarlijk.. Ooit heb ik eens een profetie gehad waarin ik zag dat jij dat bord daar neer zou zetten!

Valencia: Ik ben onschuldig, ik ben onschuldig..

Ik: Lukt het?
Lynnea: Nee, er zit iets vast geloof ik.. Mmm.. Ik krijg het er maar niet uit..
Ik: Zoiets als je vinger?
Lynnea: Nee toch, hoe kom je daarbij!

Lynnea: Yaay, het is eruit!
Ik: Je.. vinger?
Lynnea: Nee, nee, je ziet toch wel wat het is? Een magische.. lange vinger..
Ik: Wow, daar zijn duidelijk je moeders hersenen aan de gang..
De verjaardagen:

Lynnea is opgegroeid met de eigenschap Zuinig.

Valencia is opgegroeid met de eigenschap Perfectionist.