Dat Michael Jackson Experience is ook voor de Ipad. En die kwaliteit is veel beter als HD lijkt zo ;o
Als die muziek videos zijn ook precies nagemaakt, alleen je vingertoppen worden gloeiend heet van dat figuurtjes maken, maar awesome dat 't is. Hollywood Tonight staat er ook op <3
Had een verjaardag met de meiden van mijn team, t was wel leuk :3
Ik heb ook speciale handschoenen gekregen waarmee je normaal met een touchscreen kan werken x3
En ik krijg misschien allemaal band-zooi van een kennis van ons ^.^
Ik krijg waarschijnlijk een nieuw keyboard Nouja, moet ook een deel zelf betalen, en het is eigenlijk een combi van piano en keyboard. Maar ben echt heel blij!
Ik besef nu pas dat ik veel geld gespaard heb door gewoon Sims + EP's te kopen op 'goedkope' websites.
Heeft me toch wel tientallen eurootjes bespaard :3
Showtime en Slaap- en Badkamer Accessoires besteld bij Wehkamp, als je ze beide besteld betaal je maar 1x verzend kosten maar ze worden wel apart geleverd, hoe stoer ;3
En mijn pa wou net m'n MSN naam veranderen, maar dat kon niet en mijn pa zo van, 'jaa maar dat kan wel'.. ><
weeh :C
ik ben nog niet klaar met A Thousand Kisses, maar de 4 nieuwste episodes zijn nog niet gesubbed
en er moeten nog 4 afleveringne komen en dat duurt 2 weken en met geluk is dat in 1 week gesubbed, maar ik reken er niet op :'3 en tot die tijd kan en wil ik geen andere serie kijken :'3
en er zijn video's van veel videostreamers verwijderd o;
zoals VideoZer ofzo, nu kan ik geen Pokemon in het Japans kijken
stomme k*t SOPA en PIPA, ik weet dat ze gepostponed zijn, maar als vervolg ervan zijn er bij veel video streamers video's verwijderd