Oeps twee updates gemist, shame on me.
Maar wat voor updates, fantastisch, zonder woorden, ik kijk al terug uit naar de volgende opdracht (update).
Doe zo voort.
De twee kampen ontmoetten elkaar vlakbij de grote constructies waar Laura stond en daar stopten ze dan ook. 'Welkom, kamp Noord en kamp Zuid. Beiden met zeven leden, nadat Mark vertrokken is.' Kamp Zuid luisterde aandachtig naar Laura's woorden, omdat ze natuurlijk wilden weten wie er was vertrokken, maar kamp Noord leek een beetje afwezig. Het was niet al te gezellig op het eiland geweest na de eliminatie. Suzy en Shannon mochten beiden blijven en dat zorgde voor een gespannen sfeer. 'Jullie zullen wel nieuwsgierig zijn naar de opdracht?' vroeg Laura. De meesten knikten. 'Achter mij staan twee plateau's op een hoogte van ongeveer twee meter. Jullie zien in het midden een lange, houten paal. Hieraan trekken jullie je omhoog. Eenmaal boven loop je naar één van de voorste tonnen en daar ligt een papiertje op. Je leest wat er op staat, loopt langs de achterste tonnen en glijd weer naar beneden. Je tikt de volgende aan en die gaat naar boven. Als de laatste geweest is, komt diegene ook weer beneden en tikt een andere kandidaat aan. Dan zet ik de tijd stil. Het kamp met de snelste tijd wint.' Iedereen leek het te snappen, op één puntje na. Die tonnen? Het papiertje? Wat zouden ze moeten lezen en waarom moesten ze via de achterste tonnen teruglopen? Vreemd, vond Izumi, die zeker wist dat deze proef ingewikkelder zou worden dan hij het er uit zag..
Wat doen de kandidaten?
De kandidaten moeten één voor één zo snel mogelijk via de houten paal het plateau opklimmen. Eenmaal boven lezen ze de instructies op het kaartje dat op één van de voorste tonnen ligt. Daarna lopen ze via de achterste tonnen terug. Wat ze bij die achterste tonnen doen word pas bekend als ze de instructie gelezen hebben. Het kamp met de snelste tijd wint de opdracht.
Wat doen de forumleden?
De forumleden hebben niet veel meer te veranderen aan de beklimming van de paal en hun snelheid. Ik heb van elke kandidaat al een tijd gegeven die ze bezig zijn met de opdracht op basis van hun beschrijving en fysieke gesteldheid. Zoals gezegd lezen de kandidaten boven een instructie. Die instructie luidt: Achter je liggen twee tonnen met gouden munten, immuniteitsmunten. Elke munt staat voor een positieve stem op jezelf. Deze kun je inzetten tijdens een eilandraad. Een eventuele negatieve stem tegen jou word hiermee ongedaan gemaakt. Je mag er één pakken, maar hiervoor staat een straf voor je kamp. Jouw kamp krijgt hierdoor namelijk 10 strafminuten voor deze opdracht. Loop nu langs de tonnen terug en besluit of je een munt meeneemt. Je hoeft dit aan niemand te vertellen. Aan het eind van de opdracht word bekend gemaakt hoeveel munten er per kamp zijn gepakt, niet wie ze heeft gepakt. Kom je helemaal niet omhoog of weiger je mee te doen aan de opdracht, dan kost het je kamp 30 minuten. Het enige wat de forumleden doen is naar mij sturen of ze een munt pakken of niet!
Laatst gewijzigd door Mikese op do 02 feb 2012, 10:29, 3 keer totaal gewijzigd.