Hoi allemaal,
Ik heb een nieuwe computer en nu accepteert deze een van mijn accessoirepakketten niet. Ik weet waar het door komt hoor, de CD zit op een rare manier onder de vlekjes die ik er niet afkrijg en is denk ik onleesbaar geworden
Weet iemand hoe ik toch aan mijn spel kan komen? Ik heb gewoon mijn boekje met de installatiecode e.d. erin. De bon van het spel heb ik denk ik niet meer, is ook te lang geleden en waarschijnlijk is alles mijn eigen schuld (al heb ik dus geen idee hoe dit zo gekomen is).
Ja, ik denk dus dat je de CD inderdaad onleesbaar heb gemaakt, maar ik ben ook de CD van WA kwijt, en toen heb ik die soort van gekopieerd van iemand anders, dat kan je proberen, of gewoon iemand anders CD lenen, als je Luxe niet het laatste spel is wat je geïnstalleerd hebt.
Ea garantie schreef:
7. beperkte garantie op opslagmedia. ea garandeert de oorspronkelijke koper van de software dat het opslagmedium waarop de software is vastgelegd bij normaal gebruik vrij is van defecten in materiaal of werking tot en met negentig (90) dagen na de aanschafdatum. jouw enige rechtsmiddel onder deze beperkte garantie is dat ea het opslagmedium met de software kosteloos zal vervangen als dit met het aankoopbewijs wordt geretourneerd naar het ea-servicecentrum in een voldoende gefrankeerde envelop. als het defect van het opslagmedium voortvloeit uit misbruik, slechte behandeling of nalatigheid, of als meer dan 90 dagen na de aanschafdatum een defect op het opslagmedium wordt gevonden, ga dan naar http://warrantyinfo.ea.com voor instructies voor vervanging door ea. deze beperkte garantie en andere impliciete garanties op de media, waaronder impliciete garanties met betrekking tot verkoopbaarheid, tevredenstellende kwaliteit en geschiktheid voor een bepaald doel zijn beperkt tot een periode van negentig (90) dagen na de oorspronkelijke aanschafdatum.
inderdaad wat dave zei, van iemand anders lenen. :3
&@ Snateraar, dat had ik bij Sims 1 Beestenboel waarbij toen m'n CD drive van mn oude PC niet meer openging, dus die moesten we openbreken en toen zat er een hele grote diepe kras in de blauwe speel CD, even naar Maxis/EA gebeld, en toen kreeg ik 3 dagen na dat een totaal nieuw exemplaar van Beestenboel.