Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

In het dorpje Minderdam...

In het dorpje Minderdam....

Minderdam ligt langs Bridgeport en is een rustig buurtje, tenminste de plaats. De inwoners is wel even andere koek. Van vechtende broers en zussen, tot Losgaande studenten. Ja, ze wonen er allemaal.

Wie?
Mazie, Dabola.
Afbeelding
Dit is Bram Dabola.
Bram Dabola is opgevoed in een gezin met 2 kinderen, Bram is in zijn eentje naar Minderdam verhuisd. Daar is hij verliefd geworden op Fay Mazie, en is daarbij later ingetrokken.

Eigenschappen:
- Flirterig
- Avontuurlijk
- Atletisch
- Ambitieus
- Computernerd

Bram is 32 Jaar oud.

Afbeelding
Dit is Fay Mazie.
Fay is enigskind en haar ouders zij al overleden toen ze 25 was, nu woont ze bij haar geliefde Bram Dabola.

Eigenschappen.
- Gedisciplineerd
- Op familie gericht
- Nooit naakt
- Zorgzaam
- Vriendelijk

Fay is 31 jaar oud.

Huize Louie Mulder

Afbeelding
Dit is Louie Mulder.
Louie is geboren in een gezin met 2 kinderen, zijn zus is Miranda Mulder. Al vanaf de jeugd hebben Louie en Miranda ruzie. Louie heeft 2 kinderen met Romy Bakkenpoort, zij heten Matthieu en Edwin. Na een liefdevolle relatie kregen ze ruzie en besloten uit elkaar te gaan. Nu is Louie getrouwd met Natasja Mulder.

Eigenschappen.
- Avontuurlijk
- Perfectionist
- Op familie gericht
- Ambitieus
- Kwaadaardig

Louie is 50 Jaar oud.

Afbeelding
Dit is Natasja Mulder.
Natasja heeft een zus in Shang Simla, en haar vader zit in een bejaarde tehuis voor Zwaar Demente Mensen. Natasja is getrouwd met Louie.

Eigenschappen.
- Netjes
- Milieuvriendelijk
- Opmerkzaam
- Artistiek
- Lichte slaper

Natasja is 47 Jaar oud.

Afbeelding
Dit is Edwin Mulder.
Edwin heeft een oudere broer, Matthieu. Zijn ouders zijn uitelkaar en hij woont nu bij zijn vader, Hij heeft zijn “echte” moeder sinds de scheiding van zijn ouders niet meer gezien. Nu zijn vader weer is getrouwd, heeft hij daar niet echt meer problemen mee.

Eigenschappen.
- Dapper
- Hopeloze romanticus
- Charismatisch
- Vlotte babbelaar

Edwin is 14 jaar jong.

Het Studentenhuis
Afbeelding
Dit is Wendy Waterbloem.
Wendy heeft een zus Wicky en die woont ook in het studentenhuis. Wendy en Wicky houden van shoppen!

Eigenschappen.
- Boekenwurm
- Genie
- Virtuoos
- Ambitieus
- Computernerd

Wendy is 18 jaar.

Afbeelding
Dit is Wicky Waterbloem.
Wicky heeft een zus, Wendy, en die woont ook in het studentenhuis. Zij houden van Shoppen! En Wicky ook van mannen versieren, ookal vinden niet alle mannen dat leuk…

Eigenschappen.
- Flirterig
- Geweldige zoener
- Hopeloze romanticus
- Hekel aan kinderen
- Kwaadaardig

Wicky is 17 jaar.

Afbeelding

Dit is Harold Hendricks.

Harold heeft een niet zo fijne jeugd gehad want zijn vader heeft hem mishandeld. Toen hij eindelijk weg mocht, ziet hij zijn ouders nooit meer. Toen Harold nog thuis was, was hij enigs kinds, maar het blijkt dat zijn ouders een nieuwe baby hebben.

Eigenschappen.
- Geweldige zoener
- Onaangepast
- Goed
- Makkelijk onder de indruk.
- Vlotte babbelaar

Harold is 18 jaar.

Afbeelding

Dit is Calvin Chapman.

Calvin weet al vanaf zijn 12de dat hij homo is. Calvin heeft een oudere broer, 34 jaar oud en woont in Turlbrook. Zijn ouders wonen in Barnacle Sway, ze zeggen dat ze piraten zijn…

Eigenschappen.
- Flirterig
- Goed gevoel voor humor
- Geweldige zoener
- Hopeloze romanticus
- Feestbeest

Calvin is 18 jaar.

Afbeelding

Dit is Matthieu Mulder.
Matthieu is opgegroeid in een gezin met 2 kinderen, zijn broertje is Edwin Mulder. Matthieu ziet nog wel eens zijn echte moeder maar niet vaak.

Eigenschappen.
- Houdt van buiten
- Milieuvriendelijk
- Opmerkzaam
- Artistiek
- Geluksvogel

Matthieu is 17 jaar.

Afbeelding

Dit is Vince Veldman.
Vince is opgegroeid in een gezin met 3 kinderen, 1 zus, 1 broer. Vince houdt echt van het uitgaan en het nachtleven. Als hij dicht in de buurt is in een goede club, gaat hij meteen naar binnen. Ook heeft hij ervoor gezorgd dat er een disco op het studentenhuis dak is.

Eigenschappen.
- Sterrenkwaliteit
- Feestbeest
- Geboren kok
- Charismatisch
- Makkelijk onder de indruk

Vince is 19 jaar.

Huize M. Mulder
Afbeelding

Dit is Miranda Mulder.
Miranda heeft al sinds haar jeugd ruzie met haar broer Louie Mulder. Miranda vindt het eigenlijk wel tijd om de ruzie op te heven, maar of Louie dat iets vind weet ze niet. Daarom zegt ze ook nog niks tegen Louie. Miranda werkt als zakenvrouw in een groot zakenbedrijf en weet veel van alle zaken. Miranda is alleenstaand en heeft ooit een relatie gehad met een man die haar slecht behandelde.

Eigenschappen.
- Over emotioneel
- Op familie gericht
- Genie
- Ambitieus
- Geboren verkoopster

Miranda is 49 jaar oud.

Huize Seldenweg
Afbeelding
Dit is Bianca Seldenweg.
Bianca is opgegroeid in een gezin met 5 kinderen en zij is de jongste. Haar oudste zus is inmiddels al overleden. Ook haar ouders zijn niet meer op aarde. Omdat ze in een groot gezin zat is ze heel erg zelfstandig.

Eigenschappen.
- Workaholic
- Perfectionist
- Netjes
- Zorgzaam
- Vlotte babbelaar

Bianca is 47 Jaar oud.

Afbeelding
Dit is Manuel Seldenweg.
Manuel kent zijn eigen ouders niet want die hebben hem adoptie te staan. Manuel is opgegroeid in een pleeggezin en heeft het daar erg naar zijn zin gehad, nu wil hij Max ook zo goed verzorgen. Ook is hij ook goed in beeldhouwen, hij heeft alleen geen eigen beeldhouwwerkplaats.

Eigenschappen.
- Beeldige beeldhouwer
- Fotografenblik
- Handig
- Artistiek
- Groene vingers

Manuel is 45 jaar oud.

Afbeelding
Dit is Max Seldenweg.
Max is een hoogbegaafd jongetje, hij leest graag Charles Dicksims en J.K. Simsing. Harry Simpotter is zijn favoriete serie.

Eigenschappen.
- Goed gevoel voor humor
- Genie
- Boekenwurm

Max is 11 jaar jong.

Writers Note.

Zie dit niet als een aankondiging.

Laatst gewijzigd door Deetui op zo 08 jan 2012, 09:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Dave.

Re: In het dorpje Minderdam...

Hoe moet ik het dan zien? Wat is het, een serie? Een verhaal?

Ik vindt het trouwens wel erg netjes dat alles met hoofdletters en punten en duidelijk aangegeven is.

Edit: Er klopt trouwens iets niet, er staat dat die Edwin en Matthieu broers zijn, maar bij Edwin staat dat hij enig kind is, en bij zijn vader staat dat hij een zoon heeft...

v Dat kan gewoon met picasa, maar je kan het ook met photobucket proberen, dan moet je op edit klikken, en dan klik je op EZ Collage. Dan kan je heel wat foto's bij elkaar zetten. Heb je nog vragen daarover, stel ze maar, dan leg ik het wat beter uit.

Laatst gewijzigd door Dave. op za 07 jan 2012, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui

sorry voor pp :$

^ iK zal dat even aanpassen, foutje.

het moet een soapachtig iets worden.

DE volgende update komt als ik weet hoe ik een collage van screenshots moet maken...
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Leuk begin. Ik reageer later op je pm, maar ik vind het een goed begin. En beter kun je het wel als aankondiging zien toch? Zonder aankondiging/plaatjes/proloog mag je geen topic openen? :$
Afbeelding
Deetui

Ja, ik wil iets speciaals aan mij dagboek @Dave.

dus ik ga voor normaal... tenzij iemand anders een beter idee heeft, PM me dan, dat is wat makkelijker lijkt me.
Deetui

Update 1.1

Afbeelding

Afbeelding

'Schat, ik wil mijn leven met je delen', zegt Bram tegen Fay.
'Ik hou ook van jou schatje' Zegt Fay met haar verleidings-stem.

Afbeelding

'Hmmm, wat geniet ik ervan' Zegt Bram en ze gaan knuffelen.

Afbeelding

Op de universiteit in Minderdam zijn er toetsweken aangebroken. In het weekend houdt iedereen een feestje op het dak.

Afbeelding

Max zit Animal Planet te kijken totdat Manuel thuiskomt. 'Je bent laat!' Schreeuwt de moeder uit de keuken en loopt naar de woonkamer. 'Sorry hoor! Mijn baas laat me overwerken en er was file!' Schreeuwt Manuel boos terug. 'Het eten is al koud!' Schreeuwt Bianca terug.

Afbeelding

'Ik ga wel naar boven!' Zegt Manuel en loopt woedend de trap op. Fay belt haar vriendin op en vraagt of ze langs mag komen. Max trekt zich inmiddels niks meer aan van de ruzie's van zijn ouders, hij heeft liever dat ze scheiden.

Afbeelding

Miranda heeft een plan nodig om haar broer terug te krijgen. Ze maakt eerst haar hoofd leeg om te bassen. Als ze eenmaal klaar is heeft ze nog geen idee.

Afbeelding

Het is al laat dus Miranda gaat nog even op bed verder piekeren, maar ook dat heeft geen nut en een halfuur later slaapt ze al.

--------------------------------------------------------
Writers Note:

en wat vonden jullie van de eerste up? Tips, complimenten en aanwijzingen zijn welkom! (H)
Dave.

Tips:
Misschien is het handig als je eerst een goede introductie geeft, want ik heb het gevoel dat ik midden in een verhaal zit.

Complimenten:
Mooie collage.

Aanwijzingen:
Meer tekst, veel meer tekst.

v Nee, meer screenshots, en meer tekst onder elk shot. Het leken net vier scènes van drie seconden.

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 09 jan 2012, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui

sorry voor PP

zal ik anders eerst van elk persoon een update maken van wat hij/zij alemaal doet?

Collage is van MIkese! Heel erg bedankt!

over de tekst, moet ik dan minder screenshots plaatsen of wat?
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik vind het goed dat je rustig begint, deetui, maar je hebt heel erg korte scènes. Heb je goed nagedacht over alle verhaallijnen? Ik hoop dat ze heel gevarieerd zijn, dat maakt zo'n dagboek juist leuk. ;)
Succes! :D
Afbeelding
Deetui

Sorry het spijt me om t zeggen maar mijn broer heeft gister gekeken in mijn pc voor meer geheugen en toen deed daarna de pc het neit meer dus toen waren heel veel bestanden kwijt, waaronder ijn sims! Het is heel erg vervelend maar ik zal proberen te kijken tussen mijn bckups maar ik denk dat het niet er tussen staat.... Het spijt me hel erg, maar ik vond het leuk om een dagboek te maken dus er komt er zoiezonog een aan van mij gemaakt, ik meot dan alleen wel een verhaallijn hebben...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie