Dat ik dus begonnen ben met de Nano op een hele verkeeerde datum, maar dat ik op schema lig :3
Woorden; 29.943 woorden van de 50.000
Hoofdstukken: 10 van de 15
Ik hoop alleen dat ik uitkom, sommige zijn wat korter geworden dan ik had gehoopt
Onze hond is best oud voor zijn ras en gaat misschien binnenkort heen ;c
Hij droomde ook heel raar, hij was aan het shaken en toen ik zijn naam riep schrok ie verward op :C
De andere hond is ook heel jong, misschien iets te jong voor m want hij wil heel graag spelen maar het ouwe sokje wil dat niet
Well, let's enjoy while he's still here :3
En met de jongere hond z'n stamboom is waarschijnlijk gesjoemeld, en ook met zijn leeftijd
Want het is heel onduidelijk of hij nu o.5 of 1.5 jaar oud is :\
Ik was echt dom bezig. M'n beste vriend zal ergens na twaalven komen. Maar ik wou tot half elf uitslapen. Kijk ik op m'n wekker zie ik 11:29 , ik dacht oh dat is half elf en toen drong het me ineens te binnen dat het half twaalf was. Dus ik mega snel alles doen. Echt dom
^Dan dit jaar toch het einde van de wereld ? Bij dat soort dingen kan je gewoon beter eerst kijken of het waar wordt en groot wordt op het nieuws. Anders ontstaat er alleen maar paniek..
Ik heb wrss een groot probleem. Ons douche putje zit vast gemetseld in de rest van de tegels. (Lekker slim woningbouw) maar het putje, zit wrss goed verstopt.. En we kunnen het putje dus niet openen om eventueel haar (Denk dat het aan mijn haar ligt) er uit te halen.. En ik heb vorige week nog een fles ontstopper er in gegooid, toen ging alles goed.. En zaterdag/zondag nacht toen ik ging douchen stond de badkamer blank.. Woops.. Gelijk weer ontstoppingspul er in gedaan en SODA.. en nu weer.. als hij nu nog niet goed doet mag de woningbouw gewoon komen en t ontstoppen. Hun schuld dat we t putje niet kunnen openen!
^^^
Haha, grappig dat ze nu met zoiets komen, ik bekijk maar zo; uiteindelijk gaan we allemaal dood :')
Maar wel rot als je daar dichtbij woont ;o
^
Ik vin 'm wel mooi hoor ;O
Waarschijnlijk gaat binnen de komende dagen de vader van mijn vriendin dood, hij slaat wartaal uit, en nu slaap hij eigenlijk nog alleen, hij is super snel achteruit gegaan, anderhalve week geleden was hij nog wel.. normaal zegmaar, mijn moeder praatte toen met 'm. Mijn moeder vroeg ook hoe het zou zitten als hij begraven zou worden of ik dan mee zou gaan. Ik; 'Natuurlijk mam', weetje, zegmaar, maargoed, het is zo sielig voor mijn vriendin en hun familie.
Iets wat leuker is om te zeggen is dat ik waarschijnlijk weer wat ga creëren , maar niet voor de Sims 3, nee voor de Sims 2. Ik weet ookal precies wat, haha ;3
Waaa, ik ben gisteren mn fietssleutel verloren -met alles eraan; huissleutel, kluissleutel, sleutel van de bieb (daar werk ik). In de stad nogwel, dus was echt vreselijk..
Vandaag zoeken, teruggevonden! =D In de bioscoopp n_n