Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.
Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij.

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 8 januari 2012.

Simmers-dubois schreef:Whaa dat afschuwlijke, lelijke roze behang.
sims-mike schreef:ai, de PC is boos op mij, hij kookt al van woede.
simsverslaaft schreef:Heeft pa een supersnelle, megadure & megamoderne pc gekocht, mag ik er niet op! Vervloekte computer!!!
Hikari-desu schreef:Wanneer komt die WC nou vrij?! Ik moet zo nodigg..
kkevinn schreef:Waar kijkje naar! He, jij daar! Kijk jij naar mijn geweldige neus, hij is mooi plat he! grrrr, lekker ding
aan de ankere kant van de bank :
arnoud schreef:als ik in je ogen kijk dan... dan.... moet ik spontaan kotsen
hiki schreef:Hoezo huisarrest... alleen maar omdat ik een enorme zelfgemaakte vuurwerkbom heb afgestoken ...
... tss
Matthieu schreef:"Moet oma nou echt gaan dansen op dat aanrecht?!"
lenhofcreathings schreef:Jakkieeee! Ze zouden het moeten verbieden, mensen die boven hun 45'e zoenen!
Simmielove schreef:'Haal die spiegel weg!'
beauvb schreef:Ooke daar komt die dan hier door woordt ik zo beroemd van oke oke en jaah PRrrrrrrrrrrffffft
(dat is een scheet)
Tezz92 schreef:jakkes! Wanneer gaat pa zich nou eens wassen!
Sanneke schreef:heb ik eindelijk sims 3.
is de computer kapot
Refurb schreef:Staat daar een paard in de gang?
freggel schreef:Mama? Wat doet die zwerver in ons huis?
-Schatje, dat is opa...
sarah-sims schreef:Ik kan beter geen World of Warcraft meer spelen, ik word er zo agressief van dat ik de computer spontaan in elkaar heb geslagen en nu kan ik niet meer simsen!
Demikoeliejoelie schreef:Wlegh? eten we spruitjes? Ben je gek geworden ofzo?
Merlijntje schreef:Luister eens allemaal mensen! Ik kan muziek maken met mij neus, hoor maar:
3,2,1...
BOEM!
'Catootje, heb je weer het huis opgeblazen?'
'Sorry!'
Jozz schreef:WIE..HEEFT..MIJN..NEUS..ZO..GEMAAKT!
deetui schreef:aah nee he, ze hebben de geesten vrijgelaten! er zit er een in mijn hoofd!
( zie geestenpotjes links in de hoek
superfan schreef:Oh nee. EA komt weer met een nieuwe patch.
davevanleeuwen schreef:Volgens mij is er iets fout met me gegaan in 'creëer een huishouden'...
Rita schreef:Mam !! De muizen zitten in de laa o_o
Ielll...
(muizen doen hun behoeftes soms in een laa)
Alan Stanley schreef:Die kleren, dat behang die mensen hier... Ik heb jullie wel door! Waar is de verborgen camera?
pieen_ schreef:Man ik dacht dat mijn neus lelijk was maar die is niks in vergelijking met de inrichting van deze kamer
Simsfreak schreef:'Poeh, ik dacht dat oma lelijk was, maar jij bent er niks bij!'
Krantenkop:
Mensen praten tegen levenloze voorwerpen als spiegels
Bassie99 schreef:Eeeeh,eeeeh waar is de wc.
maxilovesims schreef:O shit, tegen de muur aangelopen!!! nu is mn neus plat!!!!!!
Marit. schreef:Laat me weer gewoon de oude Agnes Rimpelbil zijn alsjeblieft!
Imme schreef:Meisje denkt: "Omg, die plastische chirurgie van mam is zwaar mislukt. Never dat ik zo met haar vertoond wil worden op straat."