Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 200 van 250

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^
Ja idd.. Als je je geld aan vuurwerk besteed gooi je het sowieso weg, maar op deze manier heb je er al helemaal niks aan :/

Mmm, ik ga maar eens simsen.. Denk ik :p
Najaa, ik voel me in elk geval al beter c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Charge schreef:^^ Okay ik weet nu dus dat ik echt dicht bij jou woon XD

Het valt hier nog wel mee. Ik woon in een doodlopende straat. En het vuurwerk lijkt idd in de richting van de aldi te komen. (wat toch wel een paar straten verder is). Mijn kat is er iig blij mee. :P
Haha x'D
Bij ons kan je wel doorrijden, er staat alleen een fietspaal aan het einde van de straat =3
Bij ons is de Aldi de straat uit, naar rechts en dan naar links, iig ik woon er erg dicht bij.

Vuurwerk gekocht, 1 ding van 25 euro. Dat was voor mijn moeder ook het max =3
Er zijn ook nog wat Romeinse kaarsen van zolder gekomen. Iig, vanaaf allemaal afsteken c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Het klinkt net alsof ze elkaar aan het doodschieten zijn buiten... :|
En ik ben opzoek naar een bepaalde download, weet precies hoe hij eruit ziet, maar weet niet welke site ;2
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Charge
Oplichter Oplichter

Het laatste uur begin ik toch knallen te horen die mij niet helemaal legaal lijken.
Ik las trouwens een paar dagen geleden in de krant dat er bij een bepaalde zaak mensen voor 12.000 euro aan vuurwerk hadden gekocht. Dan ben je toch niet goed wijs!?
Ik snap sowieso niet dat mensen met oud en nieuw zo veel geld uitgeven. En dan maar klagen dat de mensen het financieël allemaal zo slecht hebben. 8-)

Edit: Nu het donker is kan ik soms gewoon het vuurwerk uit Spijkenisse zien aan de andere kant van het water :lol
AnsjJ2

^Dat heb ik hier ook... ik haat vuurwerk :(

--

Ik probeer TS3 te installeren op Linux Mint 11. Eens kijken of dat gaat werken.. En voor als ik jullie niet meer spreek: Gelukkig nieuw jaar<3
Simmielove

^
Idd, gelukkig nieuwjaar iedereen<3

Net pesto gemaakt, weer zo verrukkelijk :drool
En zo ook lekker groentesoep eten, we hebben 101 ballen :3
Achja, we doen wel een paar dagen met die soep xD
Afbeelding
xSYNYSTER
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal! ^^

Mijn broer heeft vanmiddag een vuurton gemaakt waar hij alle rotjes van vorig jaar in heeft gedonderd :3 Wat een geknal xD
Afbeelding
Noem mij maar gewoon Puck :3
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Net thuis! Zoveel gedaan vandaag, het begon al om half 10 u_u

Om half 10 moest ik dus ergens zijn met de carnavalsvereniging om oliebollen te verkopen, daar stonk 't! We moesten in groepjes van 2 allemaal een straat. Op het begin sliepen nog vet veel mensen en die oliebollen waren zwaar en vies en het miezelde. Toen kregen we dorst en gelukkig kwam mijn vader met een pak ice tea (Die ik steeds voor de deur liet staan) XD Om 12 uur waren we eindelijk klaar en moesten we weer terug en om half 10 was ik weer thuis, toen had ik even genoeg van oliebollen :P
(En de fooi die we kregen mochten we niet houden!)

Toen ging ik direct naar stad met een vriendin en mijn moeder was zo aardig ons te brengen en halen. We waren in een anderhalf uur alweer klaar en ik had een topcoat en magentische nagellak gekocht, en we aten een broodje bij bakker bart :D

Toen waren we terug, gingen we naar die vriendin haar huis, daar krulde ik haar haar, lakte haar nagels en maakte haar op, dat deed ik ook bij d'r zusje. (aardig ben ik hé :P ) Ondertussen gingen we dansen op K3 muziek hahaha, we waren melig :P En toen nog ff op de Wii en nu ben ik dus thuis. (A)

Sorry voor mijn hele verhaal, moest ik ff kwijt (A)

EDIT:
& Zo'n jongens die ik ken stopte een rotje in een oliebol en lieten die ontploffen XD
Afbeelding
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist

Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen en veel succes in 2012. :D
Net visfondue gegeten,kzit vol.kheb maar een paar keer gehoord van schoten van vuurwerk.
Mijn spatiebal doe lastig,hij wil nie meer zo spaties geven.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Alvast happy newyear. ;d
Hopen dat iedereen spiritueler kan zijn. ;D

Jasses het is zo mistig hé.. & ik schrik me al de hele tijd dood nu zijn ze gestopt. Veel illigaal vuurwerk hier, eerste keer nieuw jaar in nieuw flatje. ;D Wel mooi hoor dat komt vast door al die alechtone (heb er niets tegen heur) Die kunnen altijd aan zulk mooi vuurwerk komen hier. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Gelukkig nieuw jaar iedereen <33
-
Ze zijn al de hele tijd vuurwerk aan het afsteken >.<
Nog steeds niet gegeten :( We moesten w8ten op me 'n zus..
Heb honger :drool

Vuurwerk word nu wel een beetje irri..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten