Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 188 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Mijn kat moet echt krimpen ;o

@Marit
Aww, da's echt zielig ;o

Zo paardrijden, nu niet het potlood dat ik mijn vriendin beloofd heb vergeten ;3
Hoop dat het een rustige les is x:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Imme schreef:^Misschien moet je dan je bloed laten testen. Het kan zijn dat je Pfeiffer hebt.

Ik verveel me een beetje. En heb geen zin om sims op te starten omdat dat startprogramma nooit meewerkt. En als ik zonder startprogramma opstart wil die de sims altijd verwijderen. Dan maar muziek luisteren :)
Kan inderdaad misschien, Mensen die ik ken zeggen ook al of ik Pfeiffer heb / Lyme. ;x
Naja we kunnen checken of ik in de kerstvakantie ook zo vermoeid wordt, Als dat zo is weet ik teminste of 't niet gewoon school is ofzo :)

Thanks for your tip ;d
ps, Ben niet gaan slapen omdat ik moest leren voor AK pw, Oeps.. Vergeten? :P
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Nou, dat krijg je ook als je in een energiecrisis zit :P
Ik nam dus vanmiddag een kop koffie en die was vreselijk sterk...
En daarna kwam de energiecrisis en kon ik niet eens mijn arm meer optillen e.d :S
Maar dat is weer verholpen, heb er een bakkie achteraan gegoten :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

waha, dikke fail XD
Ik wilde graag een krultang voor kerst, maar mijn moeder zei dat het een te groot cadeau was aangezien we sinterklaas erg groots vieren en onder de kerstboom vaak alleen een kleinigheidje ligt (een boek ofzo ;3).
Vanochtend, toen ik uit het kastje iets wilde pakken, zag ik daar dus zo'n doos met een haarkruller staan. Ik helemaal blij, wilde ik me haar gelijk gaan krullen XD Maar dat had ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik bijna te laat was.
Toen had ik dat dus aan mijn moeder verteld en die zei dat het niet de bedoeling was dat ik het had gevonden, aangezien ze die kruller had gevonden op zolder en haast ongebruikt was, en dat ze die als verrassing onder de kerstboom wilde leggen XD
Dus om een lang verhaal kort te maken: Ik heb een toekomstig kerstcadeau gevonden en nu moet mijn moeder iets nieuws verzinnen. :P
Simmielove

Ik weet waar mijn kerstcadeaus staan, op zolder. Maar in het weekend is het kerst dus dat houd ik vol.

En ik zat gisteren op Kanjer.. Oo een begeve momet schoot er een ander paard vandoor, hij zo van 'o leuk, spelletje!' Het was welles waar niet veel dat hij ervandoor schoot, maar toch ;3
Iog ik ben blijveen zitten en mijn vriendin niet c:
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Yaay, al thuiss <3
Nog 2 pw's en een kerstviering, en dan vakantieeeee <3
Yaaaaay :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

ik ben sneu omdat mijn vriend gisteren de raid in World of Warcraft belangrijker vond dan even goede nacht tegen mij te zeggen in team-speak (hooguit 15 sec van z'n tijd)...Ik vind het ronduit belachelijk dat een online spel voor mij gaat.. :sneaky ik vind het ook een leuk spel maar het echte leven gaat nog altijd voor... :angry
Simmielove

Morgen eerste 3 uur vrij :lol
Ik moet dus alleen naar school voor de kerstviering ;3
En ik keek net iets over een vliegtuig crash op National Geographic. Ik moet dat echt niet meer doen, ik ben al doodsbang als ik op een vliegveld sta.. Ga ik dat kijken -.-
Afbeelding
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Spiderlady schreef:ik ben sneu omdat mijn vriend gisteren de raid in World of Warcraft belangrijker vond dan even goede nacht tegen mij te zeggen in team-speak (hooguit 15 sec van z'n tijd)...Ik vind het ronduit belachelijk dat een online spel voor mij gaat.. :sneaky ik vind het ook een leuk spel maar het echte leven gaat nog altijd voor... :angry
Dat spel is echt een Hel voor relaties xD.. Mijn ex mocht het niet meer spelen van zichzelf omdat het al een paar relaties heb laten mislukken xD
AnsjJ2

^Ik ken serieus iemand die zijn vriendin daar heeft leren kennen :') Dikke internet-WOW-relatie ;"). Okee een spelletje is leuk.. maar om je hele leven er voor op te geven xD! Dat is echt te veer. Veel succes spiderlady!!!

Zo ik ben begonnen aan de kerst vakantie schoonmaak :P Pfoef, mijn vriend heeft alles onder het bed gegooid dus ik kon net gaan vissen. Mijn draadloze muis zat er ook tussen en mijn stoffer, dus ik was blij dat ik die weer had xD! Zo nog een klein beetje rommelen en dan houd ik het voor gezien!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten