Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 14 van 27

sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Expeditie Robinson

We zijn allemaal wat ongeduldig op de nieuwe UP aan het wachten. Maar zo te zien licht het probleem niet alleen bij U. Jammer dat de ingeschreven kandidaten zo lang op zich laten wachten om dit spel naar behoren te laten verlopen. Mss is de tijd van het opstarten van dit spel een beetje verkeerd gekozen, daar het examens zijn voor de meeste studenten.

@Mikese neem gerust de tijd om ons op een volgende UP te verblijden. Ik weet sowieso dat de UP weer spannend en voor verrassingen zal zorgen.
Mikese

Ik heb hele goede kandidaten, juist! Maarja, met 16 kandidaten heb je natuurlijk altijd kans dat sommige druk zijn, net zoals ik zelf nu. Ik ben bezig met de foto's maar ik moet echt tijd en zin zoeken om die foto's te maken. Ik snap dat jullie ongeduldig zijn en dat begrijp ik ook wel, daarom doe ik hard mijn best om zo snel mogelijk klaar te zijn met de up! :)
Afbeelding
Mikese

Morgen staat het online! Zo druk geweest! Eigenlijk heb ik niet 1 dag meer in 2011 dat ik niet druk ben, maar ik ga m'n best doen om jullie te laten zien wie de tweede proef heeft gewonnen! :)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Vind ik erg flauw van deetui, hij doet ook gewoon zijn best. We wachten wel.

v ik ga er heel snel van uit dat als ik niet zeker ben van het geslacht dat het een meisje is, sorry mikese. :$
deetui is ook een jongen.

Laatst gewijzigd door Dave. op do 22 dec 2011, 07:18, 1 keer totaal gewijzigd.

sims-mike

De examens zijn achter de rug en de vakantie staat voor de deur, laat Mikese nog wat op z'n effen komen en ik weet zeker dat we achterover geblazen zullen worden van zijn volgende update(s). Het einde van het jaar is nu eenmaal een erg druk jaar voor velen van ons. Dus heb wat geduld tijdens deze tijd van het jaar.
Mikese

2.3 Moeraswater

Afbeelding
'De lantaarns zijn verstopt in het moeras, er liggen er zeven,' zei Mitch, 'Shannon, jij kiest nu eerst iemand uit jouw eigen kamp die niet mee doet aan deze proef. Heb je genoeg tijd gehad om na te denken?' Shannon knikte. 'Suzy doet niet mee.' Suzy reageerde er niet op, maar ze baalde er wel van.

Afbeelding
Afbeelding
'De eerste ronde wordt gespeeld door de kampleiders. Moos, Shannon, kom maar wat dichterbij, maar jullie mogen nog niet in het moeras komen totdat ik het startsein geef.' Moos en Shannon keken elkaar diep in de ogen aan. Beiden zouden ze alles op alles zetten om te winnen. 'Drie.. twee.. een.. GO!' riep Mitch.

Afbeelding
Beiden sprongen ze zonder na te denken in het vieze moeras en voelden langs de kanten. Shannon en Moos verwachtten beiden eigenlijk niet dat ze de lantaarns zo dicht bij de kant zouden leggen en besloten naar het midden te gaan. 'Kom op, Shannon!' riep Izea en uit kamp Noord volgden nog meer jells. Ook kamp Zuid hield zich niet stil. Opeens zag Shannon wat glinsteren en ze zwom er naar toe, maar ook Moos leek de lantaarn gezien te hebben. 'Nee, hij is van mij!' riep Shannon strijdlustig, maar ze was al te laat. Moos trok de lantaarn mee het moeras uit.

Afbeelding
'Één lantaarn voor kamp Zuid, nog geen voor kamp Noord!' riep Mitch.

Afbeelding
Afbeelding
'Wie uit jouw team speelt de volgende ronde, Shannon?' Shannon, die nog een beetje uitgeput was antwoordde: 'Izea.' 'Moos, wie gaat het opnemen tegen Izea?' Moos keek even in zijn team en besloot dat Brandon de gelukkige mocht zijn.

Afbeelding
Izea twijfelde geen seconde en sprong in het water. Ze zocht overal en ging bijna helemaal onder water om zelfs op de bodem te kunnen voelen. Brandon probeerde het vieze water niet in te gaan en even leek het alsof hij wilde gaan huilen.

Afbeelding
Hij dwaalde een beetje langs de kant en keek hoe Izea de vieze drap trotseerde tot hij ineens dicht aan de kant een oude lantaarn zag liggen. 'Ja!' riep hij. 'Ja!' Izea keek geschrokken toen ze zag dat Brandon zijn handen in het moeras stak en er een oude lantaarn uitviste.

Afbeelding
Brandon werd onthaald als een held in kamp Zuid die nu twee lantaarns voor lagen op het andere kamp. 'Gefeliciteerd, kamp Zuid, jullie hebben twee lantaarns, terwijl kamp Noord er nog geen enkele heeft!'

Afbeelding
In kamp Zuid werd iedereen iets vrolijker en werd het na dagen van zenuwslopende spanningen eindelijk een beetje gezellig. In kamp Noord ging het slechter. 'Kom op, jongens, wat is dit?' vroeg Shannon die zelf verantwoordelijk was voor het verliezen van één van de rondes. Ze ergerde zich er duidelijk aan dat ze niet aan de winnende kant stonden.

Afbeelding
Afbeelding
'Moos, wie kies jij voor deze derde ronde?' 'Ik kies Lauren.' 'Shannon, wie wordt de tegenstander van Lauren?' 'Giselle,' antwoordde Shannon.

Afbeelding
Giselle liep het water in en leek een tactiek te hebben. Ze zocht over de bodem met haar handen en voeten en zocht langs de kant. Ze dook zelfs onder water, maar kon niets zien. Lauren was iets voorzichtiger met het vieze water, maar bleef niet aan de kant staan. 'Kom op, Lauren, je kunt het!' riep Moos om haar aan te moedigen.

Afbeelding
De dames zochten en zochten, maar vonden beiden niets. Er vergingen steeds meer seconden totdat..

Afbeelding
'Lauren en Giselle, jullie tijd is op!' Geschrokken keken ze op. Wie krijgt nu de punten? vroeg iedereen zich af. 'Er is geen lantaarn gevonden, dus niemand krijgt een punt.'

Afbeelding
Afbeelding
'Shannon, hopelijk heeft jouw team deze ronde meer geluk! Wie mag hem spelen?' 'Sebastian mag een poging wagen,' zei Shannon gevolgd door een diepe zucht. 'Moos, wie word de tegenstander van Sebastian?' 'Ik denk dat jij het aan kan, Samuel,' zei hij tegen Samuel. Samuel knikte zenuwachtig. 'Dan word het Samuel,' zei Moos. 'Samuel en Sebastian kom naar voren.'

Afbeelding
Afbeelding
Geen van beiden sprong enthousiast het moeras in, maar ze gingen toch beiden. Ook waagden ze allebei geen poging om hun hoofd onder water te doen. De andere kampleden begonnen zich een beetje te vervelen totdat Sebastian ineens een lantaarn omhoog trok. 'Ja! Ja! Ja!' riep Shannon van de kant.

Afbeelding
'Gefeliciteerd, kamp Noord, jullie hebben er een lantaarn bij!' Het is nu twee van kamp Zuid tegen één van kamp Noord. Op naar de volgende ronde!'

Afbeelding
Afbeelding
'Wie gaat het doen bij jullie, Shannon?' 'Finn,' zei ze vastbesloten. 'En tegen wie neemt Finn het op, Moos?' vroeg Mitch aan Moos. 'Tegen Alice.' 'Tegen mij? Nee, toch?' vroeg ze.

Afbeelding
Finn ging gemakkelijk het moeras in en begon te zoeken. Alice kwam geen centimeter van haar plek af. 'Ik ga dat vieze water niet in, sorry, hoor,' zei ze. 'Kom op, Alice,' zei Lauren die dicht bij het water ging staan in de hoop dat Alice zou volgen. 'No way,' zei ze. Alice was met geen mogelijkheid het moeras in te krijgen, terwijl Finn druk aan het zoeken was. Hij zocht, hij zocht en hij zocht, maar vond niets. En ook deze ronde werd afgesloten zonder dat er een lantaarn werd gevonden.

Afbeelding
Afbeelding
'Helaas werd de vorige ronde niets gevonden. Wie gaat er wel wat vinden, Moos?' Izumi fluisterde wat in Moos' oor. 'Ok, Izumi mag dan,' zei hij nog een beetje twijfelachtig. 'Tegen wie neemt Izumi het op, Shannon?' 'Tegen Mark.'

Afbeelding
Izumi dook in het water en niet ver van de kant pakte ze een lantaarn en nam het mee naar de kant. 'Dat was makkelijk,' zei ze.

Afbeelding
Mark stond nog geschrokken aan de kant. Hij had nog niet eens de tijd gehad om het water in te gaan.

Afbeelding
'Gefeliciteerd, kamp Zuid, jullie hebben drie lantaarns en er is nog maar één ronde over! Kamp Noord kan jullie dus niet meer inhalen en daarom wint kamp Zuid!' Kamp Zuid juichtte, terwijl kamp NOord verloren stond te kijken. Iedereen in het strijdlustige team baalde.

Afbeelding
Afbeelding
'Toch mogen Jef en Luca hun ronde nog uitspelen,' zei Mitch. 'Yes!' riep Jef die graag even het moeras in wilde. Hij baalde wel dat het geen echte strijd meer was.

Afbeelding
Luca en Jef gingen tegelijk het water in, maar er was geen sprake meer van een strijd voor Luca. Jef zocht wel actief naar een lantaarn en wist die te vinden, maar dat leek niemand helaas nog te interesseren.

Afbeelding
'Kamp Zuid, jullie hebben dus gewonnen en jullie hebben twee tenten gewonnen! Kamp Noord, ik zie jullie vanavond op de eilandraad.' Mompelend liep kamp Noord weg.

Laatst gewijzigd door Mikese op do 05 jan 2012, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

Er ontbreken nog 6 foto's van kandidaten in deze up zoals jullie zien! Sorry, maar die waren niet upgeload! Ze staan er snel bij in, maarja het zijn de minst belangrijke plaatjes, niet waar? Ik hoop dat jullie genieten van de proef! :)
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Erg leuk, ook geweldig in elkaar gezet :D!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie