Mweh. Ik wil een kitten. Maar ik mag geen kitten. Nu zit pa de hele tijd grapjes te maken over dat ik een kitten krijg. Het probleem is. Hij maakt grapjes.
Mweh.
Omg Dead by April concert was zo freakin' awesome gister ;D Van de 5 concerten die ik heb gehad, was dit toch echt wel de beste! Ik stond practisch gezien vooraan en de zanger heeft mn hand vastgepakt en mn vriendin het podium opgetrokken. En nu heb ik ook een cd met alle handtekeningen!! Ik ben nog steeds hyper. Het was gewoon zo geweldig <3 Kan niet wachten tot hun volgende concert ;DD
Onder het fietsen ben ik in een plas met water geduwd:(
Broek was een beetje nat, maar mijn schoenen zaten helemaal vol met water.
En mijn knie doet nog pijn:(
pipapanda13 schreef:Was vanochtend glad
Iemand werd overreden door een fiets
Ik wil mijn trui
Inderdaad glad, hier ook..
Bij ons is er bij een hoop wijkingangen de paaltjes omgereden, en bij twee zelfs de verkeerslichten finaal omvergereden. Die dus op de weg donderden
Ik heb eigenlijk geen problemen gehad met fietsen, behalve dan dat mijn moeder me voor gek klaart dat ik nog steeds mijn zomerjack aan heb, ik heb er geen last van ofzo, en mijn t-shirts met korte mouwen ;3
Met paardrijden verklaren ze me ook altijd voor gek, maja, daar geef ik ook altijd commentaar op hun ;P
Gewoon 3x deze week om 1 uur uit, BAM =D
Ja, ik dacht samen met mijn vriendin een minder gladde weg te nemen, namen we dus een weg waar alles bevroren was hahah.
& ik ga vrijdag lekker schaatsen op de vechtse banen, dan hebben we activiteitendag op school. :'D