Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 174 van 250

xxxpda112
Snackventer Snackventer

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ik zou nu eigenlijk turnwedstrijd hebben in hengelo, maar kan niet mee doen met mn knie en heup, stomme krukken.. ik baal echt super super super erg, ik lig nu waarschijnlijk helemaal uit het wedstrijdseizoen. ik hoop zo dat ik deze wedstrijd mag missen en de volgende weer mee mag turnen. ik ga nu maar eerst herstellen en kijken wanneer ik weer zelf kan lopen, zonder mn krukken kan ik nog niet van mn bed naar mn computer grrrr, ben een mankepoot. mn ouders zijn ook nog eens op de canarische eilanden dus daar heb ik ook weinig aan, kortom ; wat 'n super tijd ;d
He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn kerstboompje staat al<3
Ben lekker onder mijn bed gekropen, want ik had een extra verlengsnoer nodig zodat het lampje boven mijn bed ook blijft branden, alle andere draden liggen onder een bedje =D
En het was niet stoffig onder mijn bed, dankje mama =3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Yay, zometeen lekker gourmetten met m'n ouders en opa en oma :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

myn pa moet voor zijn werk op een ipad passen, en een beetje de apple dingen onder de knie krijgen. :] Good luck for me!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Haha xD
Omg, ik heb zo'n robot op internet ondekt, cleverbot, en daar tegen praten is zo nais xD
Echt xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik ben net klaar met de pc opnieuw te installeren :)
--
Rita schreef::RIP Ashana...
Het 17 jarige meisje die hier in almelo bij de c1000 in het winkelcentrum het Schelforst (wist niet eens dat het zo heette :| ) Doodgeschoten door haar ex vriend 3 kogels in haar keel. Winkelcentrum werd daarna afgesloten de ex is gevlucht en heeft zelfmoord gepleegd voor de C&A in de stad
Ashana heeft weinig van haar leven gezien soort van alleen de c1000... Mensen moeten zich gwn schamen! dat je je ex vermoord en dan zelfmoord pleegt om de cel niet in te gaan :S

We zullen je missen Ashana
Ookal zag ik je alleen als ik iets vroeg waar iets ligt :$
:cry :cry
Het is nu duidelijk gemaakt dat de ex van Ashana een agent in opleiding was. Hij heeft misschien met zijn wapen die hij krijgt als ''agent'' heeft hij waarschijnlijk Ashana doodgeschoten maar de politie van Almelo heeft dat nog niet bevestigd

Afbeelding
Dit is bij de C1000 en bij de sigaretten is ze doodgeschoten toen 2 meisjes aan het helpen was
in de hoek staat een foto van haar

EDIT:
Afbeelding
dit is een betere pic van Ashana :cry

Afbeelding
en dit is de #$%(&#! ex vriend van Ashana die haar heeft vermoord :angry Gino P.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten