Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 11 van 27

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Expeditie Robinson

Ik heb wel een vaag vermoeden nu, hmmm.

Super up weer! Heel realistisch en netjes in elkaar gestoken :)

V Ja oké, dat zag ik ook wel, maar die praatplaatjes (zo noem ik ze maar even) vind dat weer goed maken, hihi.

Laatst gewijzigd door Leonie op zo 04 dec 2011, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Dank jullie allemaal! Nou, 1 plaatje vind ik zelf een beetje onrealistisch, Leonie en dat is dat ze allemaal op die kratten zitten haha. Sommige zijn een beetje aan het 'overposeren' en het is niet HNTM volgens mij. :p
Afbeelding
Mikese

2.1 Eerste breuken

Afbeelding
Op de terugweg naar kamp Zuid hadden Lauren en Alice flink gespeculeerd over wie er op hen gestemd zou hebben. Ze verdachten beiden Izumi, omdat ze haar maar raar vonden en misschien vond zij hetzelfde van hen. Eenmaal terug in het kamp opende Alice het vragenvuur. 'Izumi, op wie heb jij eigenlijk gestemd? Op mij of op Lauren?' 'Gaat je niks aan, dat houd ik voor mezelf,' antwoordde ze. 'O ja? Dus het is één van ons?' 'Euh.. nee,' antwoordde ze. 'Wel dus!' riep Lauren. 'Waarom? Hebben we iets verkeerd gezegd of zo?' Izumi antwoordde niet. Omdat ze zich niet op deze aanval had voorbereid en omdat ze niet op de twee meiden wilde reageren.

Afbeelding
De mannen luisterden aandachtig mee. 'De eerste bitchfight..' fluisterde Brandon die bang was dat één van de dames het zou horen.

Afbeelding
Ondertussen had Izumi haar slaapmat uitgerold en was gaan liggen, net als Samuel. Toch had ze een vervelend gevoel in haar onderbuik van de ruzie van net..

Afbeelding
'Wat een dom wicht,' zei Lauren tegen Alice. Alice knikte en lachte. 'Zij is sowieso de volgende die naar huis mag, hoor!'

Afbeelding
In kamp Noord was iedereen al vroeg wakker en actief. Ze waren ook niet te laat gaan slapen. Over eten maakten ze zich niet zo veel zorgen, want ze hadden veel fruit gewonnen!

Afbeelding
Giselle en Luca gingen op zoek naar een goede visplek, maar niemand had nog hengels gemaakt. Ondertussen genoten ze van de mooie jungle en aan de andere kant de prachtige oceaan.

Afbeelding
Izea was de jungle weer aan het zoeken en vond een paar prachtige vlinders en zij vonden haar..

Afbeelding
Sebastian en Suzy hielden niet zo van actieve dingen en wisten dat er ook geen noodzaak voor was. Ze pakten dus een stoeltje en kletsten. 'Ik ben hier ook niet per se om te winnen,' zei Suzy, 'als mensen me maar leren kennen en misschien kent er een grote televisiebaas die me als presentatrice wil. Acteren wil ik anders ook wel doen, als ik maar op tv kom.' Sebastian lachte. 'Ik zal eens een blog over je schrijven.' 'O ja, natuurlijk, jij bent professioneel blogger. Je blijft wel een beetje positief toch?'

Afbeelding
Ook in kamp Zuid was iedereen vroeg wakker. Het slapen in het zand bezorgde de kandidaten niet de meest prettige nachtrust. Alice en Lauren kwamen het minst snel op gang en zaten nog in het zand met elkaar te kletsen.

Afbeelding
Izumi en Samuel hadden het ondertussen over de vorige avond. 'Ben je geschrokken?' vroeg Samuel aan Izumi. Izumi lachte. 'Nee, hoor, maar ik vind het wel vervelend. Ze denken dat ze de baas in dit kamp zijn of zo!' Samuel knikte. 'Misschien moeten we maar gewoon meedoen in hun spel, anders stemmen ze ons nog naar huis!' 'Dat dacht ik dus niet,' zei Izumi. 'Ik stuur die twee naar huis!'

Afbeelding
Moos had de hengels in elkaar geflanst en ging samen met Jef vissen. In het begin was het een drama, maar uiteindelijk wist Jef een vis te vangen! Ze hadden eten, net als kamp Noord!

Afbeelding
Brandon wilde ook doen alsof hij nuttig was en was al een tijdje met de vuursticks aan het prutsen en ineens ontstonden er vonkjes! Hij blaasde wat en porkte er met een tak in en ineens ontstond er een vuur. 'Jongens, kom! Kom, ik heb vuur gemaakt! Jongens!' riep hij enthousiast. Jef en Moos kwamen aangerend en zelfs Alice en Lauren namen de moeite om op te staan. Kamp Zuid had als eerst vuur!
Afbeelding
Mikese

2.2 Moeraswater

Afbeelding

Afbeelding
De twee kampen hadden zich verzameld bij een vieze, oude vijver waar ze moesten komen voor de tweede proef.

Afbeelding
'Welkom, kandidaten, bij de tweede proef,' zei Mitch. 'Jullie hebben zonder dat jullie het nog wisten een kampleider nodig en er is al besloten wie dit worden. Dit zijn namelijk de kandidaten die in hun kamp als eerst aankwamen tijdens de eerste proef. In kamp Noord ben jij dat, Shannon en in kamp Zuid is dat Moos!' Shannon en Moos lachten voorzichtig, want ze wisten niet wat het allemaal met zich meebracht. Misschien was dit helemaal niet zo'n leuke taak! 'De kampleider heeft immuniteit,' zei Mitch, 'en kan dus niet weggestemd worden tijdens een eilandraad. Er zijn natuurlijk meer belangrijke taken, maar dat zal ik later uitleggen. De kampleider van kamp Noord, Shannon, moet wel een kampgenoot kiezen die tijdens deze proef niet meedoet om te zorgen dat er tijdens deze proef weer een gelijk aantal spelers is per kamp. Daar mag je nog even over nadenken, Shannon, ik leg eerst de proef uit.' Shannon knikte. 'Jullie staan hier bij een moeras. Het leuke aan deze proef is dat jullie er straks ook in gaan. In dit moeras hebben we zeven oude, koperen lantaarns gegooid. De kampleiders kiezen steeds één kamplid dat het moeras in gaat. De kampleden die gekozen zijn voor de betreffende ronde gaan het moeras in en zoeken naar zo'n oude lantaarn die vroeger veel gebruikt werd door piraten. Er zijn zeven rondes en het kamp dat na zeven rondes de meeste lantaarns heeft wint en dat betekent dat het andere kamp naar de eilandraad gaat.'
Afbeelding
Mikese

Proef 2

Voor de kandidaten
Elke ronde kiest de kampleider een kandidaat uit zijn/haar team. Deze kandidaat gaat het moeras in, samen met de kandidaat van het andere kamp. Zij zoeken daar naar een oude, koperen lantaarn die op de bodem kan liggen of misschien wel dicht bij de kant ligt. De kandidaat die als eerst een lantaarn vind wint de ronde en verdient een punt voor het team. Het kamp dat op het laatst de meeste lantaarns heeft wint. Het andere kamp moet dus naar de eilandraad.

Voor de forumleden
Ik overleg met de forumleden achter de kampleden wie er tegen wie gaat strijden. Dan is het de beurt aan de andere forumleden die mee doen, inclusief de kampleiders, exclusief het ene forumlid wat voor één keer niet mee mag doen. Hieronder zie je een kaartje van de vijver.
Afbeelding
De forumleden sturen mij een lijstje met 20 coördinaten. Bijvoorbeeld: A2, B7, E3 enz. enz. Ik heb voor de tijd besloten waar de lantaarns liggen en ik kijk welke kandidaat als eerst (ik kijk het lijstje van boven naar beneden af) van de twee een goed coördinaat heeft genoemd en die wint de ronde.

Kandidaten, jullie mogen nu gelijk een lijstje samenstellen met 20 coördinaten! Reageer wel een beetje op tijd allemaal, anders moet iedereen erg lang wachten! Kampleiders, ik neem contact met jullie op!

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 07 dec 2011, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
sims-mike

Erg leuke updates. :thumbsup
Ook de proef mag er best wezen, hopelijk krijgen we snel enkele beelden van de kandidaten die in het moeras aan het zoeken zijn. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie