Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 164 van 250

Charge
Oplichter Oplichter

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik vind die nieuwe clip van lady gaga eng :sweatdrop
En ik schrok op het einde xD
Maargoed hier zat tenminste nog een soort van verhaallijn in. Bij You and i begreep ik er dus helemaal niets van.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Mn mams vond dat ik een nieuwe hobby moest gaan zoeken want ik zit teveel achter de computer D:
Dus ik liep mn kamer in en vond mn muren zo saai, dus ben ik op ze gaan tekenen c: Ik ben alleen bang dat mn mams het niet zo gaat waarderen >.<
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

O mijn god.
We gingen naar de 'opslagplaats', vroeger was het een bedrijfspand van onze familie. Maar nu huren mensen dus plek en er staan scooters. Wij gingen dus rijden, wat niet mag, maar die eigenaar weet dat toch niet. Ten eerste pakte ik een scooter die aan stond toen reed die dus vooruit en toen wou ik hem vasthouden, gaf die weer gas. Toen viel een scooter om, maarja, die was toch al kapot. Maar ik schrok me wel kapot. xd
Laterna gingen mijn broer en een vriend van hem buiten rijden, mijn vader zei dat het niet mocht. Laterna was mijn broer toch buiten. Toen kwam de politie, mijn broer reed direct naar binnen, omdat die schrok. Net op dat moment kwam de vriend kijken waar mijn broer was. Mijn broer kwam net terug en zei zo; 'Politie, politie!' Die vriend moest een groot rondje rijden, omdat het nat was en toen kwam de politie hem dus achterna. De politie kwam dus naarbinnen en zeiden zo dat ze parkeerplaats bij het pand openbare weg waren officieel. Maar ze gaven geen boete ofzo dat ze daar reden, gelukkig. En toen was mijn vader heel boos. :P

Sorry voor mijn hele verhaal :$
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^oeh.. dat zal je eens gebeuren :P het was vast niet meer zo leuk toen je vader boos werd maarja :P
^^ Thats the spirit ! x)
--
*snik* mijn beste vriend is net gestorven :cry hij was pas 2 dagen vrij :( en nu zit er een gat in zijn kop... hij heeft al veel meel verloren :cry ik weet nie of hij het red :scared Hij blijft glimlachen hoe erg het word :) omdat hij niet anders kan kijken omdat het zo is getekend :| R.I.P Stressbal NogNog :cry

Voor altijd in onze gedachten :cry

NogNog was een lieve stressbal
Hij hield ervan om mee te kijken
hij genoot van van het leven
Wat hij nu kwijt is
Voor altijd in onze hart lieve NogNog
Iedereen zou wensen dat ze jou als stressbal hadden :cry :cry

R.I.P NogNog
02-12-11 - 03-12-11
Niemand zal jou vervangen lieve NogNog
Afbeelding
o0simsfreak0o

^ rip :'3

ik zit nu de hele tijd met een grote Teddybeer te knuffelen tijdens het computeren :'3 waarom? omdat ik vrijdagmiddag depressief werd en ik dus Teddy ging knuffelen, en ik heb hem al meer dan *rekent* 8 jaar ofzo gekregen van mijn oma, jammer genoeg is ze al sinds 2003 overleden o;
maja ik ging Teddy dus knuffelen omdat ik depressief was, en na het knuffelen en muziek luisteren was ik niet meer depressief
naja wat er toen op school gebeurd was niet zo erg, normaal kon ik er wel tegen en boeide het me niet, maar er was daarvoor iets gebeurd waardoor ik ff niets kon hebben

en nu slaapieslaapie doen :3
en ik ben raar, ik wil nog een sjaal x) een nog langere :'3 en dikker en breeder, want dat is lekker :3 dat zou dan mijn 3e sjaal worden in een maand, ongv kreeg mijn eerste eind november, en toen afgelopen donderdag kreeg ik weer een sjaal :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ lijkt me eigenlijk wel leuk, Scene Catlin c:

lala, ik ben net wakker c: normaal kan ik gewoon niet op zondagen uitslapen, dat lukt me gewoon niet dus ik ben hier best trots op xD
Afbeelding
Liza

sunnie is nog steeds leuk aan't blijven.. kpraat met heel veel mensjes.. o=
maar 3 iemanden moeten op msn komen. o=
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Wedddenschap verloren. Mag ik hem een week lang niet tegenspreken xD
En ik heb BB gekregen, als eerste van heel simsnieuws :) *sarcasme*
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik doe niet meer aan sinterklaas, maar mijn ouders wilden volgens mij wel wat voor me kopen :3
Pff, moet nog bedenken wat ik aan mijn oma ga vragen voor kerst, aan mijn opa & oma heb ik het boek "Passie" gevraagd (van Lauren Kate) en nu nog wat aan de andere oma, het moet in totaal 30 euro zijn en ik heb geen idee wat ik vragen zal... s:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Zometeen even met Eline naar de stad, lang leve koopzondagen.. Gelukkig ook niet zoveel hw, voor 3 vakken, maar we hebben deze week wel 3 pw's en 3 so's, en dan is het nog niet eens schakelweek x_x
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
o0simsfreak0o

breaking news :O vind ik :3
Cazy is een tijd geleden pay gegaan, maar nu, nu zit ze pay te wezen op TSR :O
stomme bitch :3 naja haar eerste kapsel ziet er wel super mooi uit :O
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Marit.

^Omg, idd. o_o