Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 6 van 27

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Expeditie Robinson

Lauren.. Denk ik.. Naja, die vind ik het knapste :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut

Leuk in elkaar gestoken.
Jammer dat sommige ingeschreven leden geen inzet getoond hebben om verder mee te doen.
Het zou leuker zijn indien iedereen, die zich ingeschreven heeft, zich ook tot het einde geeft en niet na de inschrijving al afhaakt of niet meer online komt.

Je hebt er alvast een fan bij en hoop dat het in de toekomst nog spannender zal worden.
Doe zo voort.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

maar die mensen die niet gereageerd hebben, zijn die er dan uit??
Want dat zou jammer zijn...

maar ik ga het zeker volgen!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Mikese

Het verliezende kamp, dus waar de minste van binnen zijn gaat naar de eilandraad en zij stemmen dan met elkaar wie er uit moet! Ik heb bijna alleen maar actieve leden in het spel en ik denk dat zij gewoon de pech hadden dat ze even een dagje niet gekeken hebben ofzo, kan gebeuren! ;)
Afbeelding
Mikese

Het is een beetje veel werk om te laten zien hoe 16 deelnemers eerst naar het verkeerde kamp rennen en dan weer naar de goede haha. Ok, sommigen hadden het ook in 1 keer goed, maar het word dus wel een upje van ongeveer 25 foto's volgens mij! Ben er al aardig druk mee geweest en morgenvroeg komt hij online! :)
Afbeelding
Mikese

1.2 Rennen!

Afbeelding
Shannon twijfelde geen seconde en rende direct de kant op die Mitch had aangewezen als kamp Noord. Ze wist niet zeker of ze in dat kamp zou zitten, maar ze wilde in ieder geval geen tijd besteden aan nadenken. Izea en Samuel volgenden haar direct.

Afbeelding
Sebastian, Moos, Suzy, Luca en Finn besloten richting kamp Zuid te gaan. Suzy had helemaal geen conditie, maar besloot alles te geven om maar iemand bij te houden, zodat ze niet alleen door de jungle of over de stranden zou moeten struinen. Haar richtingsgevoel was namelijk het laatste waar ze controle over had.

Afbeelding
Ook Bridget, Alice, Mark en Lauren hoefden niet al te lang na te denken welke kant ze op zouden gaan in tegenstelling tot Jef, Izumi en Brandon die een strategie bedachten. Brandon die een strategie verzinnen toch niet zo zag zitten ging er ook snel vandoor en Izumi en Jef wachtten af tot ze hun keuze maakten. Waar ze op wachtten... ?

Afbeelding
Lauren nam als enige een andere weg dan de andere kandidaten die naar kamp Noord gingen. Ze hoopte dat de weg om deze kant van het eiland korter zou zijn, maar nam wel een enorm risico door alleen te gaan.

Afbeelding
Mark, Giselle en Bridget zochten de weg naar kamp Zuid via de jungle en Bridget dacht als enige dat het verstandiger was om door het dichte bos te gaan omdat het wel eens een binnendoorweg kon zijn.

Afbeelding
Ondertussen had Brandon en Alice elkaar ook gevonden in de dichte jungle, maar ze hadden beiden geen idee waar ze waren en hoe ze hier weer uit moesten komen. Ze waren compleet verdwaald!

Afbeelding
En ze waren zeker niet de enigen, want ook Bridgets keuze om door het dichte bos te gaan bleek een slechte keuze, want ook zij was verdwaald. 'Shit!' riep ze.

Afbeelding
Shannon en Izea kwamen samen als eerst aan bij Mitch die in kamp Noord op ze stond te wachten met de brief met namen. 'Shannon.. jij staat op de lijst van kamp Noord en zit daarom goed!' 'Yes,' zei Shannon zacht, maar je kon zien dat wel heel erg blij was. 'Izea, jij ook!' Izea had een zelfde reactie als Shannon. Erg blij, maar het rondschreeuwen deden ze beiden niet.

Afbeelding
Even later kwam ook Samuel aan in kamp Noord en hij zag Shannon en Izea al staan. Hij zag dat Mitch de brief in zijn achterzak had en liep naar hem toe. Hij keek hem vragend aan. 'Sorry, Samuel, jij hoort niet in dit kamp.' Samuel zuchtte, maar zei niets en rende terug.

Afbeelding
Ondertussen kregen Finn en Luca het zelfde te horen in kamp Zuid. Ook zij hadden het hele stuk voor niets afgelegd en moesten dus nu nog naar het andere kamp.

Afbeelding
Moos daarentegen, die een paar minuten later dan Finn en Luca in kamp Zuid kwam, kreeg van Laura te horen dat hij wel in het juiste kamp zat en dus de opdracht voor zijn deel had voltooid.

Afbeelding
Kamp Zuid bleek erg populair te zijn, want een tijdje later kwamen ook Suzy en Sebastian aan bij Laura. 'Sebastian, jij zit.. helaas niet goed in dit kamp en moet terug naar kamp Noord.' Sebastian kon niets meer zeggen, want hij was helemaal uitgeput. 'Suzy, jij.. moet ook naar kamp Noord.' Suzy kreeg een nare blik op haar gezicht. Hier had ze absoluut geen zin in. 'Damn..'

Afbeelding
In beide kampen kwam een tijdje geen enkel expeditielid aan tot Jef verscheen in kamp Zuid en de heugelijke mededeling kreeg dat hij daar mocht blijven. 'Yes!' zei hij en hij hoorde achter hem alweer voetstappen in het zand.

Afbeelding
Het was Samuel die alles had gegeven om zo snel mogelijk van kamp Noord naar kamp Zuid te komen. 'Samuel, jij.. zit hier helemaal goed! Gefeliciteerd!' 'Dankje,' kon hij nog net zeggen voordat hij zich liet vallen in het zand.

Afbeelding
Ook Finn en Luca waren niet te stoppen en kwamen niet veel later weer samen aan in kamp Noord. 'Yes!' 'Woeh!' riepen ze van blijdschap.

Afbeelding
Sebastian en Suzy gaven alles, maar dan ook alles om snel bij kamp Noord te komen, maar ze waren op. 'Ik kan niet meer,' pufde Sebastian. Suzy moest lachen, maar dat kostte haar zoveel energie dat ze even moest bijkomen. 'We moeten!' zei ze. 'Voor het team?' vroeg Sebastian. 'Ja.. en eigenlijk nog meer voor ons zelf. Tenminste.. ik ga vanavond niet naar huis, als je dat maar weet hoor!'

Afbeelding

Afbeelding
Ondertussen werd Mark weggestuurd uit kamp Zuid en Lauren was voor niets naar kamp Noord gegaan.

Afbeelding
Het duurde erg lang tot er weer iemand in een kamp kwam, maar verassend genoeg was de volgende Sebastian die in kamp Noord binnen kwam. Hij was Suzy onderweg kwijtgeraakt, omdat zij niet op hem kon wachten. Maar Suzy was ondertussen nog niet in het goede kamp aangekomen.

Afbeelding
Giselle kreeg in kamp Zuid te horen dat ze naar de andere kant van het eiland moest en probeerde in te schatten welke route sneller was. Via het strand of de jungle? Ze was gekomen via het strand en zo wist ze de weg wel ongeveer terug te vinden, terwijl ze in de jungle zou kunnen verdwalen..

Afbeelding
Izumi, die tijdens haar ritje naar kamp Noord had genoten van de heerlijke natuur en de mooie jungle kreeg tot haar grote schrik te horen dat ze terug moest naar kamp Zuid. Ze had gedacht dat als ze op haar intuïtie zou vertrouwen, dat ze zeker goed was, maar nu moest ze weer terug. 'Achja, dan kan ik nog een keer genieten van alle pracht en praal van het eiland,' zei ze en ze draaide zich om.

Afbeelding

Afbeelding
Mark en Lauren kwamen ondertussen ook op het goede strand aan. 'Het was zo zwaar en echt de ik rende voor m'n leven en..' 'Rustig maar, Lauren, je hebt het gehaald,' zei Laura die het expeditielid gerust stelde.

Afbeelding
Giselle, die gekozen had voor de route via het strand had geen onderweg geen seconde de tijd genomen om stil te staan of uit te rusten en kwam ook aan in het juiste kamp.

Afbeelding
Het werd donker. Laura en Mitch deelden de spullen uit die ze voor de kandidaten hadden. Acht slaapzakken, een oude vuurkorf, visdraad, een schep en een bijl. Giselle, Mark, Luca, Finn en Sebasistan gingen op de oude, bijna verotte stoeltjes bij het kampvuur zitten en Giselle probeerde vuur te maken. Ondertussen waren Shannon en Izea aan het kijken hoe hun stukje jungle er uit zag. Het wachten was dus op het laatste expeditielid en Mark wist precies wie het was.

Afbeelding
In kamp Zuid was het wachten niet op een laatste expeditielid, maar op de laatste vier. Vier van hen waren nog steeds niet binnen! 'Zouden ze in kamp Noord ook nog maar met z'n vieren zijn of denken jullie dat ze al compleet zijn?' vroeg Lauren. 'Dat moeten we afwachten..' antwoordde Moos.

Afbeelding
Net op dat moment kwam Izumi aanstormen. 'En? Zijn we compleet?' riep ze. Alle vier de expeditieleden en Laura schudden hun hoofden. 'Niet? Maar ik heb niemand gezien onderweg,' zei Izumi verbaasd.

Afbeelding
Iets later zorgde Suzy voor veel blijdschap in kamp Noord. 'Gefeliciteerd, Suzy, jij bent het laatste expeditielid wat binnen moet komen!' 'My God, jullie mogen me wel bedanken, weten jullie hoe heavy dat was?' Iedereen lachte en was enthousiast. 'Maar.. zijn jullie de eerste die compleet zijn?' vroeg Mitch toen, 'of moet ik jullie naar de eilandraad sturen vanavond?' Iedereen wachtte gespannen af op zijn antwoord. 'Kamp Zuid is nog niet compleet,' zei hij toen en iedereen begon te juichen en te lachen.

Afbeelding
In kamp Zuid duurde het wachten nog erg lang. Veel later dan dat kamp Noord compleet was kwamen Brandon en Alice tegelijk het kamp binnen lopen.

Afbeelding
En alsof ze het afgesproken hadden kwam Bridget tegelijkertijd uit de jungle lopen. 'Gefeliciteerd,' zei Laura, 'jullie zijn compleet. Helaas was kamp Noord eerder compleet en gaan jullie over een uurtje met mij mee naar de eilandraad.' De teleurstelling was groot in kamp Zuid.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie