Miracle's kinderjaren gingen voorbij terwijl ze bijna iedere dag bij de psychiater zat. Dag in dag uit, zodra ze uit school kwam zat ze eerst een uur bij haar. De dame tegenover haar was best vriendelijk, deed haar best maar toch, toch mocht ik haar niet.

"Miracle, is hij hier?" ik hield mijn adem in. Ik moest tegenwoordig mijn best doen om bij Miracle in de buurt te zijn. Ze wilde de problemen niet meer. Had er genoeg van. 'ik wil gewoon zijn' was het laatste wat ze tegen me gezegd had, terwijl de tranen over haar wangen stroomde.
"Nee" Miracle's stem was koud, glashard maar ik hoorde de eenzaamheid in haar toon.
"Ben je er blij mee dat hij niet hier is?" Ik keek om mijn stoel heen, gluurde naar Miracle, zag het verdriet in haar ogen.
"Als mama en papa hierdoor weer van mij gaan houden. Ja."

Miracle werd een opgesloten kind, zat vast in zich zelf. Wist niet wat ze moest doen, was eenzaam en mocht daar niks aan doen. Niemand geloofde haar meer, op school was ze gebrandmerkt als het kind dat ze zag vliegen. Ondanks haar bekende ouders wilde niemand met haar gezien worden.
Ze deed zo haar best, de eerste dagen bleef ze mensen aanspreken, maar na vele dagen genegeerd worden had ze de moed opgegeven. Het was de problemen niet waard. Het was veiliger om van begin af aan dan zich af te sluiten. Ze deed zo haar best, om het niet te horen, niet te voelen, om gewoon.. te overleven.

In het begin was ik gewoon bij Miracle's zijde, ondanks dat ze dit niet wilde. Ik moest gewoon bij haar zijn, anders deed het me teveel pijn. Maar op een dag wist Miracle zelf mijn hart te breken, ze keek door me heen. Zag me niet meer. Ze begon te geloven in alles wat iedereen om haar heen zei, geloofde zelf niet meer in mij, en zag me dus niet meer.

"Miracle" Miracle keek op haar van haar gedachten, ik zag hoe ze vlug de andere kant op keek en even een traan wegveegde. "Je mist hem he?" "Ja.." mijn hart brak terwijl ik keek naar Miracle die eindelijk haar tranen op de vrije loop liet.
"Hij is de enige die me echt mag, alles gelooft, alles weet, maar ik heb hem weg gestuurd, bij het oud vuil gezet"

Een dag later dan gepland, maar hier is de update dan! Ik hoop dat ie het wachten waard was!
EDIT 28 NOVEMBER 2011 spelling update.
Laatst gewijzigd door JayLenax op ma 28 nov 2011, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.