Alan Stanley schreef:Man, Alan, geweldig, fantastisch en zoveel meer. Getrouwd met ene Emmy Starr, filmregisseur van beroep en woonachtig in Bridgeport.
En ja, wie ik echt ben? Jongen, 13, België en dat is alles wat jullie mogen weten...
Oh ja, Sims-verslaafd en principieel tegen downloads
La Belgique! Wat leuk, ik zit in België op school. Al ben ik benieuwd of dat na 1 januari nog gaat gaan... haha!
Mwah, ik vind het allemaal wel meevallen
Ik vind dat je wel awesome dingen kan maken met downloads ^^
Ik heb ze alleen niet in mijn spel want ik ben veelste lui en ik heb genoeg spulletjes.
Ik gebruik alleen downloads van aroundthesims3, die hebben mooie clutters en van goede kwaliteit, het spel word er echt mooier van, k kan het iedereen aanraden (of is dat reclame maken? )
^TUURLIJK! Nouja, gewone of simsdagboeken?
Simsdagboeken helemaal, gewone dagboeken iets minder..
maar het maakt echt niet uit hoor, heb er ook eens één gehad
Ik ga een verhaal schrijven, wil ik deze vakantie mee beginnen, het zit al helemaal in mijn hoofd. En al ben ik aan het schrijven voor mijn simsdagboek van mijn 5G, dan wil ik telkens te lange stukken opschrijven dus ik hoop dat ik er niet lang mee bezig ben, met schrijven van het verhaal dan.
Ik heb nooit een echt dagboek gehad, maar ik schrijf wel heel graag. Ze zeggen vaak dat dat voor meisjes is, maar dat is zoals met koken, veel vrouwen doen het maar de echte topchefs zijn toch ook mannen? Bij het schrijven net zo, de besten zijn weeral... wij!
Alan Stanley schreef:Ik heb nooit een echt dagboek gehad, maar ik schrijf wel heel graag. Ze zeggen vaak dat dat voor meisjes is, maar dat is zoals met koken, veel vrouwen doen het maar de echte topchefs zijn toch ook mannen? Bij het schrijven net zo, de besten zijn weeral... wij!
Sommige meisjes zijn ook goede koks hoor;) Marja de wereld van tegenwoordig laat enkel de mannen zien ook al zijn er vrouwen die even goed zijn.
Verder wil ik nog ff iets van mijn hart doen.
Fijne feestdagen iedereen!!!