ik moet slapen nu maar ik wil niet
en ik wilde vandaag misschien naar de kapper... tis niet gebeurd :3
dan maar aanstaande vrijdag :3
aangezien ik niet een dag voor ik weer naar school moet naar de kapper ga :3
Ik ging Band Hero spelen, en ik kon het dus echt niet meer. Eerst kon ik het op hard/expert. En nu kon ik het nauwelijks nog op medium, maar het gaat al weer beter
Lool, ik ga vanavond mijn schoen zetten
Mijn moeder wilde dat doen, maar dat is ze vergeten, dus ga ik het vanavond ook doen, omdat mijn vader hopelijk iets heeft (tenminste, dat denk ik omdat hij er op aandringt om mijn schoen te zetten )
Vanavond laatste aflevering van Awkward seizoen 1. Echt jammer. Dan moet je weer helemaal gaan wachten tot ergens volgend jaar voor het nieuwe seizoen.
Ik kan om 2 redenen koppijn hebben, teveel films of te weinig gedronken :3
The Green Mile is zooo'n jank film, vooral het einde. Ik begon echt te janken, en mijn vriendin zo van, 'moet je huilen Sanne?' en toen zei haar moeder dat ze stil moest zijn, maargoed. Daarna hebben we Garfield gekeken, die was vrolijker en vanochtend IT, maar dat werd me op een begeven moment te langdradig, ze lieten zien hoe 7 kinderen dus die IT hadden ontmoet, en dat duurde zo'n beetje anderhalf uur -__-
IT is trouwens best wel grappig als je erover nadenkt :3
Een kinderverslindende clown. Die de hele tijd zegt: "We all float down here" (we drijven hier allemaal beneden)
Dus toen ben ik me gaan aankleden c:
Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 20 nov 2011, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
v Omg, ik kan niet geloven dat haar moeder die brief heeft geschreven, het is gewoon te zielig. En Jake en Jenna zien er inderdaad echt schattig uit samen, wel zielig voor Matty.
Laatst gewijzigd door Imme op zo 20 nov 2011, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
^
Jaa, het is geweldig <3
Maar ik vind het nog steeds zo erg van diegene dat diegene die brief heeft geschreven ;o
En Jenna en Jake zijn schattig <3
Al zag Matty er wel zielig uit toen hij binnenkwam bij dat bal..