Vananochtend ijs koud buiten op de fiets naar school. Ik had ook geen handschoenen aan dus mijn handen waren echt koud! Gelukkig heeft mijn moeder handschoenen voor me gekocht waardoor ik morgen niet meer zulke koude handen zal hebben.
Zijn er hier nog fans van One Direction? Ik wil kwijt dat ik het interview bij X Factor hilarisch awkward vond
En ik krijg ook serieus Sims afkickverschijnselen..
ik zit hier lekker warm te wezen maar dan alleen mijn nek :3
mijn nieuwe trui met capuchon en hoge kraag zit heerlijk en ik draag dan nog mijn sjaal erbij ;3 ultieme genootsheid :3
en ik zing en dans terwijl ik dit typ :3 ik ben vrolijk ofzo :3
Volgens mij heeft NL dik verloren, wist wel dat ze achterstand hadden. Dus ik heb de wedsenschap met me pa dan gewonnen :DDDD
En vandaag geen uitval maar heb volgens iemand uit mijn klas gesprekjes ofzo... Hoop het niet, vind ik echt van die onzin dingen.
3-0 geworden ^^ Voor Duitsland uiteraard :3
En Huntelaar leek op Zorro, maar goed.
--
Ik heb onwijs honger, maar ik ga nu niet eten. Sweety heeft wéér wat gevangen, en ik kan dan niet eten ^^
Oké, het lijkt nu alsof ik me aanstel, maar ik moet straks nog darmen opruimen - Die laat ze áltijd liggen ;|- dus.. Niet zo verstandig
OMG vandaag met ckv gingen we een filmpje zien wat een stel meiden uit vwo 4 toen gemaakt hadden. ( ik ken die meiden ook en het filmpje had volgens mij ook nog iets gewonnen )
Maargoed het filmpje was dus gebaseerd op een japanse horrorfilm en het was echt doodeng soms! Kwam ook door de muziek plus dat we het op groot scherm keken en het geluid echt verschrikkelijk hard stond. Ik vond het echt mooi om de hele klas te zien schrikken toen er opeens iemand tegen de ruit aan knalde (waaronder ik )
Zo paardrijden, heb trouwens zo'n lieve foto gezien van 2 paarden bij mij iin de manege <3
En ik ben verslaafd aan een nummer ;3
En morgen valt het laatste uur uit dus tot 10 over 12 op school, hoe goed moet ik me bed wel niet uitkomen :3
Jippie, ga zaterdag bij mijn vriendin logeren, ze mocht nog iemand vragen dus vroeg ze mij <3
En ik zat weer op m'n schatje, kon ik Kanjer maar kopen ):
Dat ik de sig van Melanie leuk vind, en de avatar
En ik weet echt niet of ik van voetbal af ga, ik krijg allemaal verbaasde reacties en ik ben bang
dat ik er spijt van krijg.