Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie moet Just The Way You Are! winnen?!?

Cynderxxx
15
83%
Animal-Sim
3
17%
Totaal aantal stemmen: 18

131 berichten • Pagina 2 van 7

Animals-sim
Podium hulp Podium hulp

Re: Just The Way You Are

ikk ben ook redelijk goed met foto's maken, maar bij mij werkt de C knop op de computer niet :P en dus moet ik het met de ouderwetse camera van mijn pa doen :D
Afbeelding
Mijn nieuwe dagboek.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Rita ik zet je erbij!
en Liza ik hou je erbij want de inleverdatum is 12 nov. misschien dat je eht nog red!
en mensen jullie kunnen nog meedoen!
Deetui

eigenlijk alleen cynderxxx en Animals-sims hebben meegedaan dus voor hun nu een speciale opdracht! maak de oto's in koninklijke sferen, geen inleverdatum maar het moet wel een beetje snel, dan mogen de mensen gaan stemmen!
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

k wou ze net nog posten :O
achja doe het nog steeds :P

Afbeelding
'Hoi!, Ik ben Lilly Preden. Ik ben 16 jaar en ben dol om te poseren voor de camera, daarom wil ik ook model worden. Ik laat jullie een normale dag bij mij zien. i'm in love met piano spelen.'

Afbeelding
' Ik ben echt een dierenmens zoals je hier ziet. Elke dag speel ik met Winter, mijn kleine schat.
Maar als ik ergens een hekel aan moet hebben... is zijn viezigheid opruimen.... tja soms is een huisdier hebben niet echt fijn...'

Afbeelding
'Je kunt me ook vaak vinden in het bubbelbad. Bij een dag waarvan ik denk , ik kan niet meer spring ik er gewoon in. Met bikini natuurlijk. Dit is het eind van wat ik ga laten zien.... niet echt veel maarja. Ik ben niet zo 'n boeiend persoon.... Tot ziens! '
Afbeelding
Dave.

Ik had foto's gemaakt alleen dat was slechte kwaliteit. Ik heb nieuwe foto's gemaakt maar was ze vergeten te posten. Gelden ze nog?

Mijn inzending:
Afbeelding
'Hallo, ik ben Valerio Zwart. ik woon op het strand van Twinbrook. Het uitzicht hier is adembenemend, ik neem dan ook graag foto's van het landschap hier in Twinbrook. Het prachtigste is als het donker wordt. Dan wordt Twinbrook langzaam mysterieus en spannend.'

Afbeelding
'Ik ben binnenhuisarchitect van beroep. Mijn hobby's zijn dan ook inrichten, maar ook fotograferen en schetsen op mijn schetstafel beneden in mijn slaapkamer. Ik woon hier alleen, er is gelukkig niemand om mij te zeggen wat ik moet doen.'

Afbeelding
'Ik lig vaak rond zeven uur in deze stoel op mijn balkon. Dan kijk ik hoe de zon langzaam ondergaat en het duister ontstaat. Het is fascinerend, dit moet je gewoon fotograferen. Wat een prachtplaatje!'

Afbeelding
'Mijn ouders en vrienden zeiden altijd dat ik erg fotogeniek was, maar ik stond liever achter de camera. Tot dat ik laatst mezelf telkens in prachtige landschappen zag staan. Ik wist precies welke blik ik moest hebben. Geen overdreven poses. Nee, gewoon prachtige blikken. Hier moet ik wat mee doen.'

Afbeelding
'En nu zijn we waar dit verhaal begon. Het moment dat ik me inschrijf voor een modellenwedstrijd. Ik ga deze wedstrijd winnen met mijn fotogenie!'

Ik meen het van die poses, ik kan niet eens poseren omdat ik niet weet hoe ik poseplayer kan gebruiken maar ik kan altijd met testingcheats en moviemakercheats prachtige poses aannemen. (:

Hopelijk geld deze inschrijving nog, excuses!
Deetui

oooh oke! Nou jullie kunnen meedoen met de wedstrijd! Het Thema is : Koninklijke Sferen, lat je inspiratie en fntasie borrellen! De Deadline word dan toch 1 december!

Succes,
Cynderxxx
DaveVanLeeuwen
Animal-Sim
Rita!
Deetui

je kan je sim een koninklijke kelren aandoen, bij een kasteel ofsow, een optocht, je mag het elf bedenken! IK oop dat ik je idee"en heb gegeven, en anders kan je misschien iets opzoeken op internet bij een belangrijke gebeurtenis van ons koningshuis en dan daarvan wat maken, maar dan wel graag vermelden welke gebeurtenis het dan was....

Succes!
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

leuk animails-sim, die van mij komen ook zo :D

Edit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door cynderxxx op ma 14 nov 2011, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie