David had besloten om het eindelijk aan zijn moeder te vertellen, dat die een relatie heeft met Tina. Gina was best verrast.
"Ik wist niet dat jullie van elkaar hielden, hoe zit het dan met Leyla?" vroeg Gina.
"Leyla is verleden tijd, mam." zei David kortaf. Hij wilde Leyla zoveel mogelijk vergeten. Gina vond het best jammer, want ze mocht Leyla wel.

Een paar minuten later kwam Tina aan.
"Je raad het nooit, Leyla was vanavond boos naar mijn huis gekomen. En nu weet mijn vader dat wij wat met elkaar hebben!" begon ze direct.
"Was Leyla boos naar jou toe gekomen? Zij moet echt ophouden. Maargoed, mijn moeder weet het nu ook al." zei David.

Ze liepen verder de kamer in.
"WAT? Hoe durf je dat te doen, zonder met mij te overleggen? Straks gaat ze me slaan, of ze gaat me schoppen! Ze zeggen niet voor niets dat ze de grootste kreng is van Droomzicht!" vertelde Tina allemaal.
"Hoi, schoondochter!" zei Gina die achter haar stond.

Tina keek geschrokken om, helemaal niet verwacht dat Gina achter haar stond.
"Dus, de grootste kreng van Droomzicht...Hé?" vroeg Gina.
"Ja, ehm...Je hoort zoveel verhalen." zei Tina als smoes. Gina besloot er geen werk van te maken en liet het maar gaan.
Ze fluisterde nog wel in David's oor: "Leer dat kind manieren aan!"

De volgende dag was Rik naar het zwembad gegaan samen met Alex. Rik en Alex gingen met elkaar om op school, en werden zo dikke vrienden met elkaar.

Op dat moment kwam Marco aan.
"Rik, je moeder zoekt je. Wil jij zo naar huis komen?" vroeg Marco.
"Rustig maar, opa. Ik ga er zo naar toe." antwoordde Rik.
Alex zat naast Rik te relaxen.
"Bah, moet je nu al gaan? De pret begint pas."

"Hé, jongens!" zei Mike die aan kwam lopen. Mike zat ook in hun klas, ze kennen alle drie elkaar goed.
"Hoe gaat het dan, Mike? Nog meiden kunnen spotten hier?" vroeg Rik.
"Nee, helaas...En jullie?" vroeg Mike.
"Wij zijn hier om te relaxen!" zei Alex.

"Jullie moeten eens mijn broertje Marky ontmoeten, hij is ook best relaxt." zei Alex.
Rik en Mike gingen een soort "vergadering" houden.
"Wat vind jij, een nieuwe maatje in onze club?" vroeg Rik.
"Voor mij geen probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd!" zei Mike.

In de avond gingen Kim en Jackson uit eten.
"Rik was vandaag met vrienden naar het zwembad gegaan, wat worden ze toch snel groot." zei Kim. Jackson moest erom lachen.
"Deed ik ook vaak in mijn tijd toen." zei Jackson.
"Het is nog steeds onze tijd, bovendien. Ik heb met mijn vader erover gehad, en hij heeft er geen problemen mee als we het opnieuw gaan proberen." vertelde Kim.
"Dat is goed nieuws!" zei Jackson blij.

Ze wisten niet dat Wax hun de hele avond in de gaten hield...
--------------
Volgende keer weer een update