Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

68 berichten • Pagina 2 van 4

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: The Ugly Goddess ~ SUPERBELANGRIJKE MEDEDELING! D:

BELANGRIJK: Deze week en volgende week zullen er weinig/geen updates komen - of nou ja, dat denk ik -, want deze week moet ik leren voor de testweek volgende week. :glare Ik heb het dus vrij druk met school en dat gaat - helaas - voor.

V Denkjoe (a)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op di 25 okt 2011, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: The Ugly Goddess ~ SUPERBELANGRIJKE MEDEDELING! D:

Okee, eigenlijk is dit tegen mijn planning, maar omdat ik vandaag vroeg uit ben moet ik gewoon even updaten, ook al gaat het ten koste van mijn bio leertijd. Alleen ik vind het niet hip dat ik mijn lezers te lang laat wachten zo. ;3 Oh ja, ik ga niet zoveel tijd besteden aan het opgroeien van de volgende generatie(s), omdat ik het leuker vind om het sneller te doen en dat opgroeien niet zo heel interessant is.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 2.2: Supermegavettegrotehippe Veranderingen deel 1
Afbeelding
'Echt waar?' Justin keek verbaasd. Feah knikte. 'Wat, euh, leuk?!' zegt Justin. Hij was even verward. 'Je wilt geen kind he? Niet met zo'n lelijkerd als ik.' zei Feah teleurgesteld.

Afbeelding
Feah stond op en liep weg. 'Sorry, Justin.' mompelde ze onverstaanbaar.

Afbeelding
'Wacht, Feah! Zo bedoelde ik het niet!' riep Justin. 'Hoe dan wel?' vroeg Feah, voordat ze echt het huisje verliet.

Afbeelding
Justin zuchtte. Wat moest hij doen?

Afbeelding
Feah was naar haar piano toegevlucht. Eindelijk ontspannen. Maar toch lukte dat niet, want wat moest ze nu doen?

Wat vinden jullie? Reacties welkom! :D

Laatst gewijzigd door Monstermummie op wo 02 nov 2011, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: The Ugly Goddess ~ Update hoofdstuk 2.2 (2/11)

Ja, ik heb gewoon teveel zin in schrijven dus daarom nog maar een update ;x.
-------------------------
Update hoofdstuk 2.3: Supermegavettegrotehippe Veranderingen deel 2
Afbeelding
'Feah,' riep Justin, 'Luister alsjeblieft even naar me!'

Afbeelding
'Wat is er Justin? Kom je je excuses aanbieden?' zei Feah ongeïnteresseerd.

Afbeelding
'Nee, luister gewoon,' hijgde Justin, 'Ik vind het geweldig dat we een kind krijgen! Natuurlijk! Het punt is dat ik geen idee heb hoe we ervoor moeten zorgen.'

Afbeelding
'Ja, dat weet ik dus ook niet.' zuchtte Feah. 'We kunnen onszelf amper redden in dit bos, laat staan een kind. Dit schiet echt niet op, maar ik hoopte dus dat jij het wel wist.' 'Ik weet het ook!' riep Justin.

Afbeelding
'Huh wat da-?' Feah kon haar zin niet eens afmaken, want Justin trok haar mee.

Afbeelding
'Justin, wa-' Feah werd onderbroken door een heftige zoen van Justins kant.

Afbeelding
'Ok, hoe deed je dat?' vroeg Feah toen ze aan de overkant van het spookbos stonden. 'In zo'n stoffig, oud boek in je boekenkast heb je uitgebreid beschreven hoe je uit het spookbos kan ontsnappen. En dat is je ware liefde zoenen.' zei Justin. 'En nu?' 'Nu gaan we naar MIJN huis.'

Tjaaa, dit was dan de update. ;33 Hopelijk vonden jullie hem leuk ;D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: The Ugly Goddess ~ Update hoofdstuk 2.3 (2/11)

Update 2.4: Famous
--------------------
Afbeelding
'Kijk, dat is Feah McCarter, de vrouw van Justin. Je weet wel die topsporter!' klonk een stem. 'Oh, wat ziet ze eruit!' zei iemand anders. 'Ze heeft vast een ongeluk gehad.' zei een andere stem. 'Ze verwachten een kindje, las ik in Droomzichts Sterren!'

Afbeelding
Feah probeerde niet op de stemmen te letten en concentreerde zich op de kleding voor de toekomstige baby. Het was lastig, want de mensen praatten nogal hard. Uiteindelijk gaf ze het op, want dit ging niet werken. 'Oh Justin, dit was echt zooooo'n slecht idee.' mompelde Feah.

Afbeelding
Op weg naar huis keken mensen haar na en soms fluisterde ze dingen naar elkaar. Feah zuchtte. Hier was ze nou zo bang voor geweest, daarom sloot ze zich op in de bossen. Nu kon het niet meer; ze moest het kindje een fijn thuis geven. Of op zijn minst geboren laten worden.

Afbeelding
Feah stak de sleutel in het slot. Ze had een plan, maar of het de juiste oplossing zou zijn, wist ze niet.

Tadaa, wat vinden jullie? Reacties welkom! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie